Muziek / Muziekgames / 1991meter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2018, 09:32 uur
Ah leuk, ben benieuwd of er nog iets voorbij gaat komen dat ik niet ken. 1991 is wel een van de jaren waar ik erg thuis in ben.
5 voor Do The Bartman
5 voor Hungerstrike
allebei jeugdsentiment dat de tand des tijds niet doorstaan heeft.
5 voor Do The Bartman
5 voor Hungerstrike
allebei jeugdsentiment dat de tand des tijds niet doorstaan heeft.
0
geplaatst: 10 april 2018, 16:04 uur
6
Nooit zoveel met Temple of the Dog gehad, ik hoor liever Pearl Jam of Soundgarden.
Nooit zoveel met Temple of the Dog gehad, ik hoor liever Pearl Jam of Soundgarden.
0
geplaatst: 10 april 2018, 18:52 uur
Temple of the Dog scoort prima en stoot, surprise surprise, Bart van de eerste plaats.
1 Temple of the Dog - Hunger Strike (7,72750 / 20 stemmen)
2 The Simpsons - Do the Bartman (4,77368 / 19 stemmen)
Dan is het nu tijd voor een gewone popplaat. De enige solo hitsingle van de blikvanger van de net ontplofte Bangles. Ja, wat wil je.. Susanna Hoffs die je toezingt dat je aan haar kant van het bed mag slapen. Daar krijgt iedereen het wel warm van. Toch werd dit geen heel grote hit. Het nummer is best catchy en zit goed in elkaar, maar, eerlijk is eerlijk, er zijn een stel Bangles singles die toch wel wat lekkerder zijn. Ondanks dat verwacht ik wel een dikke voldoende voor het nummer.
Het mag dan wel haar enige solohit zijn geweest, het is natuurlijk niet zo dat mevrouw Hoffs helemaal niets meer heeft gedaan. Naast die drie oude Bangles albums zijn er nog twee reunieplaten geweest, 3 solo albums en drie coveralbums met Matthew Sweet (die best aardig zijn).
Susanna Hoffs - My Side of the Bed
2 The Simpsons - Do the Bartman (4,77368 / 19 stemmen)
Dan is het nu tijd voor een gewone popplaat. De enige solo hitsingle van de blikvanger van de net ontplofte Bangles. Ja, wat wil je.. Susanna Hoffs die je toezingt dat je aan haar kant van het bed mag slapen. Daar krijgt iedereen het wel warm van. Toch werd dit geen heel grote hit. Het nummer is best catchy en zit goed in elkaar, maar, eerlijk is eerlijk, er zijn een stel Bangles singles die toch wel wat lekkerder zijn. Ondanks dat verwacht ik wel een dikke voldoende voor het nummer.
Het mag dan wel haar enige solohit zijn geweest, het is natuurlijk niet zo dat mevrouw Hoffs helemaal niets meer heeft gedaan. Naast die drie oude Bangles albums zijn er nog twee reunieplaten geweest, 3 solo albums en drie coveralbums met Matthew Sweet (die best aardig zijn).
Susanna Hoffs - My Side of the Bed
0
geplaatst: 11 april 2018, 20:18 uur
My Side of the Bed was duidelijk een allemansvriend en dat is niet iets dat ik van de volgende plaat ook verwacht. Ondanks dat het een nummer 1 hit is geweest.
2 Susanna Hoffs - My Side of the Bed (7,13529 / 17 stemmen)
3 The Simpsons - Do the Bartman (4,77368 / 19 stemmen)
L.A. Style - James Brown is Dead
Ik vraag me af of James het ooit zelf heeft geweten dat dit bestond. Hij overleed tenslotte pas in 2006.
Het meest treurige is niet zozeer dit nummer zelf (Ik kan hem tegenwoordig een stuk beter hebben dan destijds), maar dat er twee vervolgen kwamen die ook de top 10 haalden.
Holy Noise - James Brown is Still Alive
Traumatic Stress - Who the Fuck is James Brown
Voor de masochisten onder ons is hierboven het trio beschikbaar, maar in de stand neem ik alleen L.A. Style mee. Veel luisterplezier.
2 Susanna Hoffs - My Side of the Bed (7,13529 / 17 stemmen)
3 The Simpsons - Do the Bartman (4,77368 / 19 stemmen)
L.A. Style - James Brown is Dead
Ik vraag me af of James het ooit zelf heeft geweten dat dit bestond. Hij overleed tenslotte pas in 2006.
Het meest treurige is niet zozeer dit nummer zelf (Ik kan hem tegenwoordig een stuk beter hebben dan destijds), maar dat er twee vervolgen kwamen die ook de top 10 haalden.
Holy Noise - James Brown is Still Alive
Traumatic Stress - Who the Fuck is James Brown
Voor de masochisten onder ons is hierboven het trio beschikbaar, maar in de stand neem ik alleen L.A. Style mee. Veel luisterplezier.
0
geplaatst: 11 april 2018, 20:46 uur
1
Dit is wat ik zo verschrikkelijk vond aan de jaren 90. Grotere wansmaak bestaat er niet in mijn ogen dan alles tussen Eurohouse en gabber. Terwijl de NY/ Detroit house van eind jaren 80 nog leuk was.
En dan nog zo massaal gevolgd ook met die bijpassend lompe klompendans. Brrrrrrr..
Daarom kwam ik alleen maar in tenten waar hiphop en swingbeat gedraaid werd.
Dit is wat ik zo verschrikkelijk vond aan de jaren 90. Grotere wansmaak bestaat er niet in mijn ogen dan alles tussen Eurohouse en gabber. Terwijl de NY/ Detroit house van eind jaren 80 nog leuk was.
En dan nog zo massaal gevolgd ook met die bijpassend lompe klompendans. Brrrrrrr..
Daarom kwam ik alleen maar in tenten waar hiphop en swingbeat gedraaid werd.
* denotes required fields.