menu

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of # (The Beatles)!

zoeken in:
ook zo'n groot woord, oversekst...

mooi stuk Arrie!

jordidj1 (moderator)
Ik schuif de deadline naar voren, want ik moet morgen om 9h beginnen.

Daarom zet ik ‘m nu op omstreeks 21:00.

Fijn om te lezen, Arrie.

Voor mij helaas geen aangename ontdekking ditmaal. Het kan niet altijd prijs zijn. In mijn poging om tijdens de finale alsnog aan te haken, kwam ik niet eens tot een TOP 5, dus mijn TOP 10 moet ik schuldig blijven. Ik zeg niet dat dit een slechte band met slechte nummers is, in geen geval. Ik kan het voorlopig niet echt smaken, that's all. Misschien komt daar ooit nog verandering in, wie weet. Benieuwd naar de uitslag.

VOLGENDE KEER WENS IK OOK GRAAG GETAGD TE WORDEN! IK BEN OOK COOL GENOEG VOOR EEN BROCKHAMPTON FEESTJE! HELAAS GROTENDEELS GEMIST DIT. HOPELIJK HEB IK VANAVOND NOG TIJD VOOR EEN LIJSTJE.

COOLE MENSEN KIJKEN GEREGELD NAAR DIT TOPIC!

1. J'OUVERT
2. NO HALO
3. SWEET
4. HEAT
5. GOLD
6. BOOGIE
7. WEIGHT*
8. JOHNNY*
9. BOY BYE
10. DEARLY DEPARTED*

NATUURLIJK MIS IK HET GOUDEN TRIO VAN IRIDISCENCE, DE PLAAT DIE IK HET BESTE KEN VAN DE HEREN. DAT ZIJN MET NAME THUG LIFE, SAN MARCOS EN FABRIC. DAT WAS M'N TOP 3 GEWEEST DUS DEZE FINALELIJST KON HEEL WAT BETER. OOK NEW ORLEANS WORDT NODE GEMIST. MAAR J'OUVERT IS OOK KNEITERHARD HOOR DUS VERDER GEEN KLACHTEN JONGEN DOEI.

1. BOOGIE
2. WEIGHT
3. J'OUVERT
4. SWEET
5. FACE
6. JOHNNY
7. MILK
8. QUEER
9. ALASKA
10. SISTER/NATION

jordidj1 (moderator)
catdog schreef:
VOLGENDE KEER WENS IK OOK GRAAG GETAGD TE WORDEN! IK BEN OOK COOL GENOEG VOOR EEN BROCKHAMPTON FEESTJE! HELAAS GROTENDEELS GEMIST DIT. HOPELIJK HEB IK VANAVOND NOG TIJD VOOR EEN LIJSTJE.

DAARVOOR KAN JE Gretz DE SCHULD GEVEN. NIEK HAD ZIJN HUGE ASS TAGLIST OVERGENOMEN WAAR ZO’N BEETJE ALLE GEVESTIGDE NAMEN VAN MUME TUSSENSTONDEN. JIJ NIET DUS, HOE KUT VOEL JE JE DAN

Waar zijn NEW ORLEANS en SAN MARCOS

1. BOOGIE
2. NO HALO
3. QUEER
4. JUNKY
5. SISTER/NATION*
6. HEAT
7. ALASKA*
8. STAR*
9. BOY BYE
10. J’OUVERT

BOOGIE is mijn duidelijke favoriet, daarachter zit het allemaal dicht bij elkaar.

YO! BUM RUSH THE SHOW!

HEB GEEN TIJD MEER VOOR EEN LIJSTJE HELAAS. WEL ALLEMAAL BANGERS THO

jordidj1 (moderator)
catdog schreef:
HEB GEEN TIJD MEER VOOR EEN LIJSTJE HELAAS. WEL ALLEMAAL BANGERS THO

JE HEBT NOG TIJD. IK BEN VERLAAT KUTWERK EN MORGEN WEER OM 9 WORDT EEN SUFFE PRESENTATIE VREES IK BOY BYE

jordidj1 (moderator)
DICHT

jordidj1 (moderator)
QUEER EN BOOGIE STONDEN MISSCHIEN IN MIJN TOP 100 MAAR IK HAD GEWOON ZIN IN DEZE VOLGORDE

1. ALASKA*

MISSCHIEN WEL DE BESTE BH-PRODUCTIE. WAT EEN SCHOONHEID, OOK NOG ZO'N ÜBERVETTE BEATSWITCH ERIN FLIKKEREN JA WATTE

2. BOY BYE

MEEST VERSLAVENDE BH-TRACK OP DIT MOMENT. AFGELOPEN WEKEN AL MEER DAN DERTIG KEER VOORBIJ GEKOMEN IN MIJN PLAYLIST EN NOG STEEDS MET STIP NUMMER ÉÉN IN MIJN AFREKENING

3. BOOGIE

DÉ BH SIGNATURE TRACK BIJ UITSTEK. JONGEHONDENENERGIE AT ITS BEST

4. QUEER

SKINNY SKINNY BOY WAAR JE ZIJN JE SPIEREN DAN GAP

5. SISTER/NATION*

SUPER INTENS ENERGIEK EERSTE DEEL ENZO, HARD GAAN LEVEL 999. DAARNA NOG EEN ULTIEME LAIDBACK BEATSWITCH ZOALS ALLEEN HET BH-PRODUCTIETEAM KAN

6. J’OUVERT

GROFGEBEKTE JOBA IS DE BESTE JOBA

7. HEAT

DEZE WEEK BEN IK ER ECHT WEL ACHTER GEKOMEN HOE DIK AMEER EIGENLIJK IS. QUA VERSES DAN, WANT DOM IS NOG ALTIJD HEER EN MEESTER OP DAT ANDERE GEBIED.

8. SWEET

VIEZE BANGER MET EEN BEAT DIE KLINKT ALSOF ZO'N ARABIER EEN SLANG UIT DE MAND AAN HET BEZWEREN IS

9. DEARLY DEPARTED*

BOYS DOEN HUILIE HUILIE OP EEN ZEURTRACK WAAR IK GEWOON KEIHARD OP MEEHUIL. KUT AMEER

10. NO HALO

KLINKT ALS EEN WANNABE 00'S BLACK EYED PEAS R&B-TRACK MAAR DAN TIEN KEER BETER

NOU JA NU DICHT DAN

1. BOOGIE
2. SWAMP
3. BLEACH
4. NO HALO
5. GOLD
6. WEIGHT*
7. HEAT
8. STAR*
9. BOY BYE
10. QUEER

jordidj1

jordidj1 (moderator)
OKE EN NU ECHT LOL

jordidj1 (moderator)
ALLE VIJFTIEN DEELNEMERS BEDANKT VOOR HET MEEDOEN. JULLIE HEBBEN DE LEEGTE DIE NIEK ACHTERLIET MOOI OPGEVULD, OP NAAR DE UITSLAG. SLECHTS ÉÉN NUMMER HAALDE DE HONDERD PUNTEN.

EERSTE BLOKJE VAN VIJF:

20. STAR* 20 PUNTEN, 5 KEER GENOEMD

19. GUMMY 20 PUNTEN, 6 KEER GENOEMD

18. JOHNNY* 22 PUNTEN, 6 KEER GENOEMD

"I could've got a job at McDonalds, but I like curly fries. And that's a metaphor for my life."

17. SWAMP* 24 PUNTEN, 5 KEER GENOEMD

16. FACE 26 PUNTEN, 4 KEER GENOEMD NUMMER EEN VAN overmars89

jordidj1 (moderator)
15. DEARLY DEPARTED* - 28 PUNTEN, 7 KEER GENOEMD NUMMER 1 VAN EttaJamesBrown

jordidj1 schreef:
BOYS DOEN HUILIE HUILIE OP EEN ZEURTRACK WAAR IK GEWOON KEIHARD OP MEEHUIL. KUT AMEER

14. MILK* - 32 PUNTEN, 6 KEER GENOEMD

Arrie schreef:
Ik snap dat mensen het overdreven sentimenteel vinden, zo'n refrein als 'I gotta get better at being me / I gotta get better than everything' of 'I want more out of life than this' in SAN MARCOS, maar het werkt voor mij omdat ze heel eerlijk over hun specifieke struggles rappen in de verses. Dan is het refrein een samenvatting van hoe de mannen zich voelen en waar je je als luisteraar dan mee kan verbinden. Het is een truc die Jack Antonoff (toevallig ook songwriter/producer op Kevin Abstract's laatste album) ook gebruikt: specifiek in de verses, algemeen in het refrein. Daar heb ik hem over horen praten in het refrein. Het zit wel op het randje bij nummers als MILK en SAN MARCOS maar de oprechtheid die eruit spreekt zorgt er voor dat het me juist heel erg raakt. Ik voel dat die mannen echt strijden om een betere versie van zichzelf te worden, iets waar ik zelf ook mee worstel, en dat raakt me. En dan denk je dat het nummer is afgelopen, krijg je nog zo'n prachtige verse van Dom. Ik hou van die man.

13. SISTER/NATION* - 33 PUNTEN, 7 KEER GENOEMD

jordidj1 schreef:
SUPER INTENS ENERGIEK EERSTE DEEL ENZO, HARD GAAN LEVEL 999. DAARNA NOG EEN ULTIEME LAIDBACK BEATSWITCH ZOALS ALLEEN HET BH-PRODUCTIETEAM KAN

Arrie schreef:
DIE BEAT VAN SISTER JONGEEE HELEMAAL LOCO

12. SWEET - 36 PUNTEN, 7 KEER GENOEMD

jordidj1 schreef:
VIEZE BANGER MET EEN BEAT DIE KLINKT ALSOF ZO'N ARABIER EEN SLANG UIT DE MAND AAN HET BEZWEREN IS

11. ALASKA* - 36 PUNTEN, 8 KEER GENOEMD MIJN NUMMER 1

jordidj1 schreef:
MISSCHIEN WEL DE BESTE BH-PRODUCTIE. WAT EEN SCHOONHEID, OOK NOG ZO'N ÜBERVETTE BEATSWITCH ERIN FLIKKEREN JA WATTE

jordidj1 (moderator)
10. BLEACH - 36 PUNTEN, 8 KEER GENOEMD NUMMER 1 VAN Ploppesteksel

DÉ KLASSIEKER VOLGENS DE FANBASE. VIEL ME VANDAAG EXTRA OP HOE GODDELIJK DIE PRODUCTIE IN ELKAAR STEEKT ZEG

Arrie schreef:
De ultieme klassieker binnen de BH-fanbase.

JA DAT ZEG IK TOCH

Arrie schreef:
Hier doet ie het minder goed, grappig genoeg. Ook altijd een hoogtepunt bij hun concerten, in de Melkweg was dit prachtig. Ook altijd kippenvel als Dom 'DO YOU MAKE MISTAKES OR DO YOU MAKE A CHANGE? OR DO YOU DRAW THE LINE FOR WHEN IT'S BETTER DAYS?' rapt, wat hij live de tweede keer altijd veel feller rapt en daarom echt binnenkomt. Refrein van Ryan Beatty trouwens, die zo her en der te horen is binnen hun oeuvre en dus wel deel is van de BH-fam maar geen officieel lid.

AH

9. J’OUVERT - 41 PUNTEN, 7 KEER GENOEMD NUMMER 1 VAN Johnny Marr

Johnny Marr schreef:
NATUURLIJK MIS IK HET GOUDEN TRIO VAN IRIDISCENCE, DE PLAAT DIE IK HET BESTE KEN VAN DE HEREN. DAT ZIJN MET NAME THUG LIFE, SAN MARCOS EN FABRIC. DAT WAS M'N TOP 3 GEWEEST DUS DEZE FINALELIJST KON HEEL WAT BETER. OOK NEW ORLEANS WORDT NODE GEMIST. MAAR J'OUVERT IS OOK KNEITERHARD HOOR DUS VERDER GEEN KLACHTEN JONGEN DOEI.

jordidj1 schreef:
GROFGEBEKTE JOBA IS DE BESTE JOBA

8. WEIGHT* - 42 PUNTEN, 7 KEER GENOEMD NUMMER 1 VAN Arrie

Arrie schreef:
In de tijd dat ik veel naar iridescence luisterde, worstelde ik ook met mijn scriptie. WEIGHT is niet per se het eerste nummer dat me opviel, maar terwijl de druk van mijn scriptie hoger werd begon dat nummer meer te spreken. Als Joba 'pressure!' zingt voelde ik het, ook omdat alles aan die muziek voor mij die pressure ook weergeeft. 'Pressure makes me lash back, wish I could get past that'. Gelukkig kwam ik er voorbij, want mijn scriptie is goedgekomen. Maar BH is er op de moeilijke momenten zeker voor me geweest. Dit gehele nummer is prachtig overigens, ook de bijdragen van Kevin en Dom en de productie van de track, voor mij echt een hoogtepunt in hun oeuvre. De eerste keer dat ze dit nummer live uitvoerden had Dom een halve breakdown tijdens zijn verse omdat de emoties hem te veel werden.

jordidj1 (moderator)
7. JUNKY - 43 PUNTEN, 8 KEER GENOEMD NUMMER 1 VAN AstroStart

Arrie schreef:
Kevin's verse is iconisch, Matt's verse is iconisch en in combinatie met de beat en de ook weer supertoffe clip is dit wel het meest urgente moment uit het oeuvre van BH. Een rapper die eens aangeeft dat je vrouwen fatsoenlijk moet behandelen, het is erg fijn. Ironisch is het wel wat er later omhoog is gekomen wat betreft dingen die Ameer zou hebben gedaan. Logisch dat ze die gast eruit hebben gegooid.

Teunnis schreef:
Dé revelatie van 2017 staat uiteraard ook in mijn lijst. BROCKHAMPTON kwam voort uit een initiatief op een Kanye West fanforum. Na een eerste mixtape in 2016, werden ze een jaar later een flinke hype met de SATURATION-reeks. In eerste instantie had ik de hypetrain gemist - ik was toen aan het reizen in Zuid-Amerika - maar zodra ik weer in Nederland was en weer nieuwe muziek ging ontdekken, sloot ik zo snel mogelijk aan in de hype. Strakke producties, originele samples, goede teksten - zeker JUNKY - veel energie: BROCKHAMPTON heeft alles. Er hadden trouwens nog een nummer of vijf/zes in de top-100 kunnen staan. Het is wachten op dat ene nummer dat écht extreem uitzonderlijk goed is. Al is dit volgens mij voor velen BOOGIE.

6. BOY BYE - 43 PUNTEN, 10 KEER GENOEMD NUMMER 1 VAN Shaky

KWAM MET MOEITE DOOR EN BELANDT TOCH NOG RUIM DE IN TOP 10. IK ZOU LIEGEN ALS IK ZEG DAT HET NIET DOOR DE LATE AANHAKERS KOMT

jordidj1 schreef:
MEEST VERSLAVENDE BH-TRACK OP DIT MOMENT. AFGELOPEN WEKEN AL MEER DAN DERTIG KEER VOORBIJ GEKOMEN IN MIJN PLAYLIST EN NOG STEEDS MET STIP NUMMER ÉÉN IN MIJN AFREKENING

jordidj1 (moderator)
5. NO HALO - 62 PUNTEN, 12 KEER GENOEMD NUMMER 1 VAN Mathough

MEEST RECENTE TRACK IN DE TOP 10.

jordidj1 schreef:
KLINKT ALS EEN WANNABE 00'S BLACK EYED PEAS R&B-TRACK MAAR DAN TIEN KEER BETER

123poetertjes schreef:
OKDOEI DAN MAAR. NEE HOOR, DEZE SHIT MAAKT ME JUIST SUPERHAPPY. BITCHHAMPTON ZIT NOOIT STIL EN BRENGT GEWOON HUN MODDERFOKKING VIJFDE ALBUM UIT IN DRIE JAAR TIJD. DE BEST BOYBAND SINCE ONE DIRECTION KWAM DAARNAAST OOK NOG EENS KEIHARD OP WOO HAH ZOALS DRIEKWART PLASTIC BITCH HOUSE KAN BEAMEN. WAT EEN FEEST MET ALEMAAL STUITERENDE GUYS IN SHINY RUIMTEPAKJES DIE STUK VOOR STUK KUNNEN SPITTEN ALS EEN MALLE EN MOSHPITS AANWAKKERDEN DIE, OMDAT ER NAUWELIJKS PLEK WAS, ALLEMAAL EINDIGDEN IN LIEF DROOGKNUFFELEN. DAAR NOG GEEN NIEUW WERK THO MAAR EEN MAAND LATER VUREN ZE PLOTS TRACK NA TRACK AF IN ONZE BAKKES EN JUP, OOK MAAR GELIJK EVEN EEN NIEUW ALBUM. NA DE SATURATIONTRILOGIE EN iridescence AL VOLGESTOPT TE HEBBEN MET BANGERS EN HET ROYEREN VANN AMEER ZOU JE DENKEN DAT DE HEAT ER MISSHIEN EEN BEETJE UIT IS MAAR OOK GINGER BLIJKT TOCH ZEKER NIET ZO ZIIELLOOS ALS DE TITEL DOET VERMOEDEN. DE DERTIEN OVERGEBLEVEN BAZEN BEWIJZEN TOCH WEER DAT ZE KEIHARD KUNNEN GAAN MAAR DAARNAAST OOK GEVOELIGE SHIZZLE KUNNEN UITBRENGEN MET THEMA’S DIE ER ECHT TOE DOEN. OPENER NO HALO IS WEER EENS ZO’N PARELTJE DAT ZICH KAN METEN MET BITCHHAMPTONS BESTE SHIZZLE. PRAKTISCH DE GEHELE BAND DOET IN DIT NUMMER EEN BOEKJE OPEN OVER HUN VERSLAVINGEN EN PROBLEMEN IN HET RECENTE VERLEDEN MAAR OMDAT IK ZE MOEILIJK UIT ELKAAR KAN HOUDEN ZAL HOMIE ARRIE WEL EVEN UITLEGGEN WAT ELKE RAPPER BIJZONDER MAAKT OP DEZE TRACK, HIJ IS IMMERS AFGESTUDEERD MUSICOLOOG NU HIEPERDEPIEP. WAT ER SOWIESO AL UITSPRINGT ZIJN DE GASTVOCALEN VAN DEB NEVER IN HET REFREIN. OOK IS ER EEN UIL MAAR DIE HOUDT WIJSELIJK Z’N SNAVEL. OVER DRIE WEKEN DE BROCKHAMPTON GREATEST HITS, DIE MAG JE NIET MISSEN YO YO YO.

Arrie schreef:
Aangezien ik deze nu tien keer per week draai moet ik deze wel in mijn lijst stoppen. Enorm poppy en hun eerste hit in de UK Charts, maar ze hebben dit bereikt door trouw aan zichzelf te blijven. Dit is ook gewoon weer typisch BH in alle opzichten. Prachtige productie, prachtige clip, en Dom die het killt. En m'n boy bearface being a cutie.

jordidj1 (moderator)
4. GOLD - 72 PUNTEN, 10 KEER GENOEMD

GROOTSTE VERASSING KUNNEN WE WEL STELLEN. BIJ NIEMAND OP ÉÉN, MAAR WEL ERG POPULAIR BLIJBKAAR.

Arrie schreef:
Kwam destijds juist niet meteen binnen, viel in de categorie 'wel geinig', maar is inmiddels mijn meestgedraaide BH-nummer. Dom's verse op deze track behoort tot mijn favoriete verses uit hun oeuvre. Die flow is heerlijk, en ik blijf het fijn vinden dat Dom er gewoon een Mean Girls-verwijzing in gooit met 'you can't play with my team bitch / we rock pink now on wednesdays'. Niks stoere jongens, ze kijken ook gewoon leuke films als Mean Girls. Helemaal leuk vond ik het toen ik Matt op BOY BYE 'acting like Regina, you a lil' bit dramatic' hoorde rappen, twee jaar later gooien ze er nog eens een Mean Girls-verwijzing in! That's so fetch!

EEN VERRASSING DAT GOLD BUITEN DE TOP DRIE VALT BEDOEL JE?

jordidj1 (moderator)
3. QUEER - 78 PUNTEN, 12 KEER GENOEMD NUMMER 1 VAN zaaf, panjoe

zaaf schreef:
Allemachtig wat een killerbeat! Een van de beste beukers van het bonte gezelschap. Bij de weg, de titel verwijst niet naar enige seksuele voorkeur maar de tekst behandelt Queer in de originele betekenis: vreemd, afwijkend. En waarom de leden allemaal wat 'queer' zijn.

jordidj1 schreef:
(quote)

Nou, dan plakken we nummer drie er direct achteraan. De zondag op Woo Hah! dit jaar bood mij eindelijk de mogelijkheid om de beste boyband ooit live te zien. Nadat ik een schim zag van hun optreden op Lowlands vorig jaar, ben ik werkelijk verslaafd geraakt aan hun muziek. Vier ijzersterke albums in amper twee jaar tijd, dan ben je m.i. echt geen hype meer hoor. Een vernieuwing op het gebied van hip-hop, dat zeg ik.

Elk album loopt als een trein, er zijn geen zwakke momenten te bekennen. Tomeloze bangers worden afgewisseld door gevoelige ballads, of ze worden gewoon doodleuk samengesmolten tot één nummer. QUEER bevat zo'n beetje alle BROCKHAMPTON-ingrediënten: je wordt van hot naar her gesleept, maar je verliest nooit de controle. Tenzij je in een moshpit zit tijdens deze song, maar goed, ik ben het wel gewend Niek kwijt te raken tijdens dit soort situaties.

Arrie schreef:
Nog een fun fact: ik heb twee keer een BROCKHAMPTON-meisje leren kennen op Tinder. De één was aseksueel, de ander oversekst.

En die laatste is nu z’n vriendin.

jordidj1 (moderator)
2. HEAT - 82 PUNTEN, 12 KEER GENOEMD NUMMER 1 VAN nedbed

nedbed schreef:
''I love to watch 'em squirm
I love when bitches bleed
If she’s sucking on the barrel, you can’t hear her scream
So kiss the fucking carpet
This aggravated Larson
And then I’m out the door
It’s monsters in your home
Black gloves, mask on, muzzle plated chrome''

Dit nummer heb ik serieus pas een paar weken geleden ontdekt. Ik dacht heel lang puur kijkend naar de cover dat Saturation een R&B album was en dat het niks voor mij zou zijn. Geen idee eigenlijk waarom. Ik ben heel blij dat ik 't uiteindelijk toch maar eens een kans heb gegeven. Ik werd bij het eerste nummer (HEAT) echt volledig omver geblazen. Met open mond zitten luisteren. Heerlijk wat een rauwe track. De rest van het album klinkt trouwens niet zo, maar het hoge niveau wordt wel over de rest van de plaat vastgehouden. GOLD en STAR bijvoorbeeld zijn ook vrij geniaal.

Arrie schreef:
De kennismaking en blijft overminderd hard.

jordidj1 schreef:
DEZE WEEK BEN IK ER ECHT WEL ACHTER GEKOMEN HOE DIK AMEER EIGENLIJK IS. QUA VERSES DAN, WANT DOM IS NOG ALTIJD HEER EN MEESTER OP DAT ANDERE GEBIED.

JA IK ZEG HET MAAR GEWOON: HOE SNEU HET OOK WAS WAT AMEER GEFLIKT HEEFT, HET HEEFT ER WEL VOOR GEZORGD DAT HET RAUWE RANDJE, DIE OP DE SATURATION-TRILOGIE AANWEZIG WAS, VERDWENEN IS.

EN ER KAN MAAR ÉÉN WINNEN NATUURLIJK:

jordidj1 schreef:

EN ER KAN MAAR ÉÉN WINNEN NATUURLIJK:

HET ANTHEM ❌❌❌

jordidj1 (moderator)
1. BOOGIE - 104 PUNTEN, 13 KEER GENOEMD NUMMER 1 VAN arcade monkeys, Gretz, Edgar18 EN MRDammann

jordidj1 schreef:
What are the rules for breakfast today?
What are the words I'm forbidden to say?

Tijd voor weer een flinke portie jonge hondenenergie, de tweede en ook laatste notering van de beste boyband sinds One Direction. BOOGIE is hun klassieker en voor mij ook de onbetwiste nummer één.

Het is een band, dus verschillende MC's komen steeds aan het woord en dat maakt hun muziek zo verslavend. Door de verschillende rapstijlen en de variaties aan stemgeluid zou je een chaotisch zooitje verwachten, maar de producers brengen dit perfect in balans door de passende beats. BOOGIE is de plaat om helemaal uit je plaat te gaan, live was dit ook hét hoogtepunt, ondanks de kleine moshpit.

arcade monkeys schreef:
We zijn in de hippere regionen van de top 100 aanbeland. Ik kan voor Brockhampton een gelijkaardig verhaal vertellen als bij FKA Twigs. Fan van het eerste uur was ik ook hier niet. In 2017 bleef ik maar artikels over deze gasten tegenkomen en alhoewel ik het allemaal wel vond meevallen, was de klik er nooit. Dat duurde tot helemaal op het einde van dat jaar, toen BOOGIE me omver blies. De rest van hun materiaal ben ik ook meer gaan waarderen maar BOOGIE blijft mijlenver boven de rest van hun oeuvre uitsteken. Elke rapper die hier op de voorgrond treedt doet dat met een eigen stijl en het klinkt niet alleen individueel allemaal fantastisch, ook als geheel is het een bom van een track. Het varieert, het swingt en het is gewoon een feest om naar te luisteren. Rock doodverklaren is het laatste wat ik wil doen (daar heb je al genoeg wijsneuzen voor), maar ik kan niet ontkennen dat er meer energie in dit ene nummer zit dan de meeste hedendaagse rockbandjes in hun hele carrière presteren.

DAN WIL IK JULLIE BIJ DEZE BEDANKEN VOOR DEZE HEFTIGE WEEK.

BYE BOYS

dynamo d JE MAG VAN START GAAN MET JE GREATEST HITS, DIE VAST HEEL WAT ANDERS IS DAN DEZE EDITIE

EN NOG HEEL DIKKE VETTE SHOUT-OUT NAAR MY BIG BOY 123poetertjes. GET WELL SOON BEAST! XXXXXXX

MOOIE LIJST GEWORDEN. HELAAS NIET MEE KUNNEN SPELEN, MAAR IK WAS ERBIJ IN SPIRIT. JWZ.

Ach jongelui, mijn boogie is ultiem vastgelegd door John Lee Hooker. Die van jullie smaakt ook GLADGESCHOREN PRACHTIG!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:00 uur

geplaatst: vandaag om 22:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.