MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 1996Meter

zoeken in:

Had hier liever een ander nummer gezien van In a Bar, Under the Sea. Little Arithmetics, Theme From Turnpike, Fell Off the Floor Man en Dissapointed in the Sun bijvoorbeeld vind ik nog veel beter. Toch is dit nummer wel gegroeid bij mij de afgelopen jaren en kan ik er nu wel een

7,8

aan kwijt.

herman schreef:

Geweldige single, maar wel de minste van de 4 singles van In A Bar, Under The Sea.

Dit dus.

Johnny Marr schreef:
Had hier liever een ander nummer gezien van In a Bar, Under the Sea. Little Arithmetics, Theme From Turnpike, Fell Off the Floor Man en Dissapointed in the Sun bijvoorbeeld vind ik nog veel beter.

Little Arethmetics is al langs geweest maar jij hebt er niét op gestemd.

wibro schreef:
(quote)

Little Arethmetics is al langs geweest maar jij hebt er niét op gestemd.

10

dEUS - Roses 7,4 gemiddeld en een 37e plek. Dat is heel wat minder dan Little Arethmics. Die had een gemiddelde van 7,812.

De volgende artiest mag natuurlijk niet ontbreken.

David Bowie - Telling Lies

Tori Amos - Caught a Lite Sneeze: 6,9
dEUS - Roses: 5
David Bowie - Telling Lies: 6,7

Lang niet het beste van Bowie's album Earthling.

7.3

Neen, maar Earthling komt uit 1997. Dit nummer daaruit werd in 1996 als singel uitgebracht. Vandaar.

wibro schreef:
Neen, maar Earthling komt uit 1997. Dit nummer daaruit werd in 1996 als singel uitgebracht. Vandaar.

Yep. Ik snap 'm.

Weergaloos nummer wat mij betreft, één van de 2 klappers op Earthling (Dead Man Walking is de andere).

9,5

Neen, David Bowie kon ondanks zijn reputatie niet op veel enthousiasme rekenen. Hij scoorde maar een schamelde 6,9.

De volgende artiest die al een keer is langs geweest zal beslist hoger scoren verwacht ik.

Eels - Your Lucky Day in Hell

9.5

Topsong! Eerste twee albums sowieso meesterlijk.

destijds uit de uitverkoopbak gevist en helemaal grijsgedraaid.

9

eels 7,5

david bowie 6,2 (little wonder van hetzelfde album vind ik geweldig!)

Gast
geplaatst: vandaag om 15:36 uur

geplaatst: vandaag om 15:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.