Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2018, 18:48 uur
De (voorlopig) 22 stemmer op Clan Of Xymox met A Day geven gemiddeld een 8,127. Daarmee komt deze dark wave track op de voorlopige 16e plaats.
Deze week is de onvolprezen Witte Trui onder leiding van Onweerwolf begonnen aan de 6e ronde. Er zijn nog 48 tracks in de race, daarbij nog slechts een nederpop track: Oostende van Spinvis. Van Spinvis heeft Martial al eerder een track mee laten doen. Afgevallen na de vijfde ronde zijn twee tracks van een andere Nederlandse artiest, namelijk Eefje de Visser. Hoogste tijd daarom in de Nederpoplijst voor
Eefje de Visser - Ongeveer
Deze week is de onvolprezen Witte Trui onder leiding van Onweerwolf begonnen aan de 6e ronde. Er zijn nog 48 tracks in de race, daarbij nog slechts een nederpop track: Oostende van Spinvis. Van Spinvis heeft Martial al eerder een track mee laten doen. Afgevallen na de vijfde ronde zijn twee tracks van een andere Nederlandse artiest, namelijk Eefje de Visser. Hoogste tijd daarom in de Nederpoplijst voor
Eefje de Visser - Ongeveer
1
geplaatst: 7 november 2018, 18:57 uur
Laat ik dan eens openen. Ik heb Eefje weer eens een kans gegeven en dat resulteert in een mooie 6,0
1
geplaatst: 7 november 2018, 19:00 uur
Kom, laat ik me ondanks mijn spruitistische Eefje-allergie daarbij aansluiten: 6,0
1
wavanbuuren
geplaatst: 7 november 2018, 19:56 uur
Ik kende dit nummer nog niet eerlijk gezegd. Heb het meteen 3x geluisterd.
8,5 en een woord van dank aan 50tracks!
8,5 en een woord van dank aan 50tracks!
0
geplaatst: 7 november 2018, 20:31 uur
Ja, ongeveer een 6 zijn de meeste van de tracks die ik van haar ken.
6,3 voor deze
6,3 voor deze
0
geplaatst: 7 november 2018, 20:31 uur
Ooit op zien treden in Doornroosje. Fantastisch concert. Sindsdien kan ze bij mij niets fout meer doen.
9,2
9,2
0
geplaatst: 7 november 2018, 20:48 uur
Ik vind het eerste album van Eefje geweldig (ten tijde van dat album een keer of 5 ook gezien), daarna werd het steeds een beetje minder.
7,2
7,2
2
geplaatst: 8 november 2018, 18:23 uur
johan de witt schreef:
Ja, ongeveer een 6 zijn de meeste van de tracks die ik van haar ken.
Dat is niet De Bedoeling.Ja, ongeveer een 6 zijn de meeste van de tracks die ik van haar ken.
0
geplaatst: 8 november 2018, 19:14 uur
Eefje polariseert en haalt met 21 stemmen een 7,014 en staat daarmee voorlopig bij de onderste 10.
Twintig jaar oude indie rock van Caesar
Caesar - Before My Head Explodes
Twintig jaar oude indie rock van Caesar
Caesar - Before My Head Explodes
* denotes required fields.