MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
wavanbuuren
Calm after the storm 7,5
deze een 8,1

8,8

Zo hoor ik de nederpop nummers het liefst.

De (voorlopig) 22 stemmer op Clan Of Xymox met A Day geven gemiddeld een 8,127. Daarmee komt deze dark wave track op de voorlopige 16e plaats.

Deze week is de onvolprezen Witte Trui onder leiding van Onweerwolf begonnen aan de 6e ronde. Er zijn nog 48 tracks in de race, daarbij nog slechts een nederpop track: Oostende van Spinvis. Van Spinvis heeft Martial al eerder een track mee laten doen. Afgevallen na de vijfde ronde zijn twee tracks van een andere Nederlandse artiest, namelijk Eefje de Visser. Hoogste tijd daarom in de Nederpoplijst voor

Eefje de Visser - Ongeveer

Laat ik dan eens openen. Ik heb Eefje weer eens een kans gegeven en dat resulteert in een mooie 6,0

Kom, laat ik me ondanks mijn spruitistische Eefje-allergie daarbij aansluiten: 6,0

Ongeveer een 7.5

6

wat Edgar zegt

wavanbuuren
Ik kende dit nummer nog niet eerlijk gezegd. Heb het meteen 3x geluisterd.
8,5 en een woord van dank aan 50tracks!

Ja, ongeveer een 6 zijn de meeste van de tracks die ik van haar ken.

6,3 voor deze

Ooit op zien treden in Doornroosje. Fantastisch concert. Sindsdien kan ze bij mij niets fout meer doen.

9,2

Ik vind het eerste album van Eefje geweldig (ten tijde van dat album een keer of 5 ook gezien), daarna werd het steeds een beetje minder.

7,2

johannesA
6,5

dix
Sympathiek hoor

5

johan de witt schreef:
Ja, ongeveer een 6 zijn de meeste van de tracks die ik van haar ken.
Dat is niet De Bedoeling.

Eefje polariseert en haalt met 21 stemmen een 7,014 en staat daarmee voorlopig bij de onderste 10.

Twintig jaar oude indie rock van Caesar

Caesar - Before My Head Explodes

Prima gitaarbandje, prima album ook.
8,5

Gast
geplaatst: vandaag om 12:17 uur

geplaatst: vandaag om 12:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.