MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
wavanbuuren
7,1

9

jeugdcement

Caesar is er samen met Daryl Ann verantwoordlijk voor geweest dat ik heel erg lang een vooroordeel over Excelsior heb gehad. Overigens ook totaal niet onterecht - in die beginjaren was het voor mij redelijk dramatisch.Pas veel later zijn er ook voor mij leuke dingen op verschenen, als eerste volgens mij The Heights.
Dit album van Caesar valt dan nog best mee vergeleken wat ze later deden en ook dit nummer kan wel.
6.8

Ik was altijd groot fan van Caesar, heb zelfs bijna alle singeltjes nog in de kast staan. Simon The Ghost. Lifesupport en Visions of Mars blijven onverwoestbaar en deze zit daar een categorie achter.

8

16 stemmers geven Caesar met Before My Head Explodes gemiddeld een 7,794 en een 32e plaats

Terug naar 1979 en Sweet d'Buster

Sweet d'Buster - Still Believe

Totaal niet mijn ding. 3.9

Toen dit uitkwam (Friction) vond ik dit echt een prachtnummer, live altijd een hoogtepunt.
Nu nog steeds een 8,5.
De versie van Herman Brood is ook erg fijn hoor.

Bertus Borgers

8

Broods versie nog wel wat beter.

Nooit van gehoord eigenlijk en ook niet helemaal mijn ding.

5

herman schreef:
Nooit van gehoord eigenlijk

Toen jij net in de wieg lag kwam die anders toch wel op de radio voorbij

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.