MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
dix
8

Goed lied, goed gezongen.

Met liefst 23 stemmers haalt Abel, ondanks een aantal diepe onvoldoendes, toch nog een 7,050.

Vandaag is onder leiding van Edgar18 de Song van het Jaar 1976 gestart. Als ik het goed gezien heb met een Nederlandse deelnemer (Pussycat). Aan de lijst doen de 3 hoogste uit de top 100 van het jaar mee. De hoogst genoteerde Nederpoptrack van 1976 stond op 4

BZN - Mon Amour

dix
Annie

7,5

Geweldig die bontjassen

Leuke nr1 hit ,wat daarna kwam..stukkie van hetzelfde en nog minder

7.5

7,5

Leuk om de clip eens te zien, die kende ik nog niet. Het nummer vond ik altijd al leuk, jammer dat hierna het beste er eigenlijk wel vanaf was.

Veel gehoord bij m'n ouders thuis... soort van nostalgie maar toch ook niet echt. Dan zijn er nog wel andere.
5.9

Clip van Annie en de oude doos; Annie weet van wanten, getuige
https://www.telegraaf.nl/video/2396020/seksonthulling-anny-schilder-laat-bn-ers-gieren?utm_source=google&utm_medium=organic

Moet altijd wel lachen om Jan Keizer die staat te bewegen als een standwerker.
5,5

johannesA
8,5 Bzn❤

wavanbuuren
7,9

Mjuman schreef:
Moet altijd wel lachen om Jan Keizer die staat te bewegen als een standwerker.

Abel - 5.0

BZN - 6.8

5

Het filmpje van Kopspijkers geplaatst door GrafGantz krijgt een 10 btw

BZN haalt met 20 stemmers een 6,635 en een plek bij de onderste 10 van de lijst (zondag een bijgewerkt overzicht).

And Now for Something Completely Different

Volgens de pop pers maakte de Friese band The Serenes in 1990 met Barefoot and Pregnant een van de beste Nederpop albums van vorige eeuw. Ook hier op MuMe scoort het album erg goed met een 4,22 .

The Serenes - Abiding Place

Bij muziek uit Friesland denk ik meestal aan noise en (pret)punk maar natuurlijk is er ook andere muziek. Serenes klinken een stuk cleaner dan bands als Lul en Strawelte (maar nog niet zo glad als een Kast).
7.

wavanbuuren
7,9

Gast
geplaatst: vandaag om 07:49 uur

geplaatst: vandaag om 07:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.