MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 60sMeter: De jaren 1960 t/m 1962

zoeken in:

Martial
8

Korte samenvatting van de laatste drie nummers:

Brenda Lee scoort een gemiddelde van 7,629 en dat is goed voor een 20e plek.

Ray Stevens scoort met zijn melige Ahab en zijn kameel een 5,612 en bezet hiermee voorlopig de laatste plaats. Ahab, diep teleurgesteld over zijn score heeft als reactie hierop zijn kameel gelijk bij de slager gedeponeerd.
Tja, melige nummers zijn niet aan het luisterpubliek van MusicMeter besteed. Jammer dan, maar er zullen er nog velen volgen. Zoals het nummer van de vuilnisman en dat van die man die het bier uitvond.

Tja, dan doet Ben E. King het aanzienlijk beter. Een score van gemiddeld 8,179 en een voorlopig 3e plek in het klassement.

Voor het volgende melige nummer verwacht ik weer een hoop onvoldoendes

The Fendermen - Mule Skinner Blues

wibro schreef:
Tja, melige nummers zijn niet aan het luisterpubliek van MusicMeter besteed. Jammer dan, maar er zullen er nog velen volgen. Zoals het nummer van de vuilnisman en dat van die man die het bier uitvond.

Aan mij meestal wel, maar Ahab is een minder nummer van Ray. Batje Vier is goed, maar niet het topnummer van het Trio. Petronella vind ik hun sterkste, gevolgd door Hup Hup Hup, maar die is uit 1964.
The Fenderman geef ik 8,3 voor hun leuke cover van Blue Yodel No. 8, dat bij mij op een 8 zou blijven steken.

Dat nummer van Jimmie Rodgers klinkt toch wel even heel anders. Ik geef toch de voorkeur aan de cover van The Fendermen.

8,2

Ben E een 9

Fenderman een 6.5

wibro schreef:
Ik geef toch de voorkeur aan de cover van The Fendermen.

Dat doe ik ook .

Justus18 schreef:
.… maar niet het topnummer van het Trio. Petronella vind ik hun sterkste ....

Petronella is overigens een cover van een (alweer melig) nummer Ray Stevens, namelijk Jeremiah Peabody's Polyunsaturated Quick-Dissolving Fast-Acting Pleasant-Tasting Green and Purple Pills.

The Fenderman klinken overigens erg lekker met hun Mule Skinner Blues (al zullen de nodige MM-stemmers ook dit nummer wel te melig vinden):

8,5

wibro schreef:
Voor het volgende melige nummer verwacht ik weer een hoop onvoldoendes

Deze is inderdaad ook niet best! =S

3

Martial
5

4

Ik geef de voorkeur aan Jimmie. Niet dat ik daar zo heel erg kapot van ben...

De uitslag voor The Fendermen plaats ik morgen.

Nu een nummer van de vandaag op 94 jarige leeftijd overleden Charles Aznavour.

Charles Aznavour - Les Comédiens

wibro schreef:
Nu een nummer van de vandaag op 94 jarige leeftijd overleden Charles Aznavour.
Ach...nog niets van meegekregen. RIP msr Aznavour.
7

Ben E. King - Stand by Me 10

Gast
geplaatst: vandaag om 20:35 uur

geplaatst: vandaag om 20:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.