MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 60sMeter: De jaren 1963 en 1964

zoeken in:

7.5

Ondanks het prachtige weer buiten slaan de zomerse klanken uit Brasil van Jorge Ben toch niet zo aan want er is maar 10 keer op gestemd. Tot nu toe een laagte record.

Dan maar eens kijken hoeveel keer op het volgende nummer wordt gestemd, dat komt van het debuut album van ....

The Beatles - I Saw Her Standing There

7,9

7.5

8,5

8,3

9,5

zaaf
Beatles
8.5

Jorge... ik moet wel erg mn best doen om de Black Eyed Peas uit mijn gedachten en beoordeling te houden, maar Jorge helpt me daarbij
8.3

8,5 fijne vroege Beatles

9,5

De Beatles haalden een gemiddelde van 8,326 en dat betekent een 11e plek in het klassement tot nu toe.

Nu twee uitvoeringen van o.a. het nummer Time is on My Side

Die van de cover van de Rolling Stones en voorts het origineel van Irma Thomas. Aan jullie om uit maken welke het beste is.

The Rolling Stones - Time is on My Side

Irma Thomas - Time is on My Side

Stones 7.5
Irma Thomas 8

Stones: 7,5
Irma: 8,5

Stones 7,6
Irma 8,4

Beatles: 7,5
Stones 7,5
Irma: 7,5

Stones - 7.6
Irma - 8.5

Gast
geplaatst: vandaag om 07:49 uur

geplaatst: vandaag om 07:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.