MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2019

zoeken in:
Heerlijk nummer juist, dat Come Down On Jupiter! Zeker wanneer na twee minuten die bas er zo lekker in komt, daar kan ik elke keer weer van genieten. Op naar de finale! =)

aerobag schreef:
(quote)

Vind ik ook opvallend, ik hoor schijnbaar niet wat andere users er wel in horen. Elke keer denk ik 'Déze ladder zal hij toch wel afvallen?', maar hij haalt het elke keer toch overtuigend

Dat heb ik nou met Little Simz, hoor totaal niet waarom zij zo populair is hier. En het nieuwe materiaal van HZM vind ik ook maar pover, terechte uitschakeling.

1. Squid - The Cleaner
2. Earth To Mickey - Brace & Bit
3. The Comet Is Coming - Super Zodiac
4. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays

aerobag schreef:
(quote)

Vind ik ook opvallend, ik hoor schijnbaar niet wat andere users er wel in horen. Elke keer denk ik 'Déze ladder zal hij toch wel afvallen?', maar hij haalt het elke keer toch overtuigend

Jup, dat nummer heeft iets ongrijpbaars. Prachtig.

Top dat mijn nominatie van the Orielles het nu veel beter doet dan in de halve finale van december toen ze werden uitgeschakeld. Ik hou wel van die psychedelische sound en die drive die in dat nummer zit, knappe song voor zo'n piepjonge band.

1. The Comet Is Coming - Super Zodiac
2. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays
3. Alex Lahey - Don't Be So Hard on Yourself
4. Squid - The Cleaner

1. Tyler, The Creator - I THINK
2. Vampire Weekend - This Life
3. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays
4. The Comet Is Coming - Super Zodiac

stardust_be schreef:
Top dat mijn nominatie van the Orielles het nu veel beter doet dan in de halve finale van december toen ze werden uitgeschakeld. Ik hou wel van die psychedelische sound en die drive die in dat nummer zit, knappe song voor zo'n piepjonge band.

Niet a.s. vrijdag, maar die daarop is de release van het tweede album. Hun tweede single (Space Samba) komt bij mij al een stuk beter binnen dan deze, dus ga het album zeker een kans geven. Ik hou sowieso wel van zo'n neo-psychedelica sound

1. Alex Lahey - Don't Be So Hard on Yourself
3. Squid - The Cleaner
4. Het Zesde Metaal feat. Stefanie Callebaut - De Onvolledigen

Titmeister schreef:

Dat heb ik nou met Little Simz, hoor totaal niet waarom zij zo populair is hier.

De populariteit van Simz is niet zo heel vreemd. Een slimme mix van hip-hop met soul, pop, funk en jazz invloeden. Daarnaast veel variatie tussen nummers, van harde klappers tot meer ingetogen tracks. Voeg daar ook nog de nodige diepgang en sterke features aan toe en dat levert een resultaat waar de meeste users wel wat uit kunnen halen.

Grey area is een van de meest consistente albums van 2019. Persoonlijk ben ik ook niet helemaal weggeblazen door Little Simz, maar dat kan ook komen omdat ik haar vorig jaar live gezien heb en dat vond ik een van de mindere live optredens die ik gezien heb in '19

Maar bereid je maar voor op een finale met een finale met 6x Little Simz en 4x Big Thief

2. The Comet Is Coming - Super Zodiac
3. Vampire Weekend - This Life
4. Earth To Mickey - Brace & Bit

Johnny Marr schreef:
HZM heeft het nipt niet gehaald Hopelijk wel in deze ladder.
Jammer ja! Andere Mens had nog wel even mee gemogen. De Onvolledigen vind ik helaas een stukje minder.

2. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays
3. Squid - The Cleaner

aerobag schreef:
(quote)

Maar bereid je maar voor op een finale met een finale met 6x Little Simz en 4x Big Thief

Dan schrijf ik me uit

1. Earth To Mickey - Brace & Bit
2. Tyler, The Creator - I THINK

aerobag schreef:
Persoonlijk ben ik ook niet helemaal weggeblazen door Little Simz, maar dat kan ook komen omdat ik haar dit jaar live gezien heb en dat vond ik een van de mindere live optredens die ik gezien heb dit jaar.

Bedoel je met dit jaar 2019 of 2020? Ik vond dat ze er een mooi feestje van maakte in de Oude Zaal van de Melkweg (september vorig jaar) en ik ben het album daarna alleen nog maar meer gaan waarderen.

aerobag schreef:

Nog tweemaal Lana erbij en we zitten vol! =P

Choconas schreef:
(quote)

Bedoel je met dit jaar 2019 of 2020? Ik vond dat ze er een mooi feestje van maakte in de Oude Zaal van de Melkweg (september vorig jaar) en ik ben het album daarna alleen nog maar meer gaan waarderen.

2019 inderdaad, ik leef nog in het verleden haha. Dat concert inderdaad! Een feestje was het zeker, haar stage-charisma en energie zijn overdonderend. Ik miste toen alleen een beetje zuiverheid, net iets te schreeuwerig af en toe. Als ze een balans weet te vinden tussen die intensiteit en zuiverheid ben ik helemaal om. Maar als ik zeg een van de mindere live acts die ik gezien heb betekent dat niet veel hoor, ik heb in 2019 maar bar weinig concerten bezocht.

3. Het Zesde Metaal feat. Stefanie Callebaut - De Onvolledigen

Arbeidsdeskundige
1. Het Zesde Metaal feat. Stefanie Callebaut - De Onvolledigen
3. Earth To Mickey - Brace & Bit
4. Tyler, The Creator - I THINK

Ik stem morgen.

2. Squid - The Cleaner
3. Tyler, The Creator - I THINK
4. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays

aerobag schreef:
Een feestje was het zeker, haar stage-charisma en energie zijn overdonderend. Ik miste toen alleen een beetje zuiverheid, net iets te schreeuwerig af en toe.

Bij dat laatste kan ik me zeker wel wat voorstellen, hoor. Mij stoorde het echter geenszins, misschien juist wel omdat ze zo energiek en overdonderend was.

1. Vampire Weekend - This Life
2. Alex Lahey - Don't Be So Hard on Yourself
4. Squid - The Cleaner

4. Squid - The Cleaner

2. Squid - The Cleaner
3. Vampire Weekend - This Life
4. Alex Lahey - Don't Be So Hard on Yourself

1. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays
3. Earth To Mickey - Brace & Bit

4. Squid - The Cleaner
5. Tyler, The Creator - I THINK
6. Vampire Weekend - This Life

Topladder weer zeg, oioi.

1. The Comet Is Coming - Super Zodiac
3. Tyler, The Creator - I THINK
4. Squid - The Cleaner

5. Earth To Mickey - Brace & Bit
6. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays

Zijn er nog mensen die van plan zijn vanavond te stemmen?

aerobag schreef:
Zijn er nog mensen die van plan zijn vanavond te stemmen?

Ja ik

jordidj1 schreef:
(quote)

Ja ik

Oké, wil je nog tips hebben waar je op moet stemmen?

aerobag schreef:
(quote)

Oké, wil je nog tips hebben waar je op moet stemmen?

I think dat ik dat wel weet

[quote]Arrie schreef:

Gast
geplaatst: vandaag om 11:58 uur

geplaatst: vandaag om 11:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.