MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2019

zoeken in:
ROSALÍA Nihiloxica Wat een pech met de loting ook, twee rondes op rij.

1. Danny Brown - Combat
2. Grimes - 4ÆM
3. FKA twigs - sad day
4. Little Simz - Venom

Fantas en Lalalar ook beiden fatastalalar

Johnny Marr schreef:
(quote)

Zou terecht zijn. Lana steekt in deze ladder er met knap koppie en schouders uit.
Deze comment is zo fake als die botoxkop van d'r x

Diggi Dagga

1. Fontaines D.C. - Boys in the Better Land
2. Little Simz - Boss
3. FKA twigs - sad day
4. Little Simz - Venom

Gretz schreef:
Zijn waarschijnlijk maar een paar mensen die zitten te wachten op 3-4x Little Simz in de finale
Ik kijk niet gek op als het er nul blijken te zijn. Deze ladder overleven wordt al lastig genoeg.

Drie keer Lana Del Rey in de finale is zeker geen probleem?

1. Little Simz - Venom
2. Grimes - 4ÆM
3. FKA twigs - sad day
4. Danny Brown - Combat

5. Little Simz - Boss
6. Fontaines D.C. - Boys in the Better Land

Masimo schreef:
(quote)
Kijk nou uit met die hashtags! Dit is weeral een 'Not in Kansasje'. Straks wint Lana Del Rey nog het hele zooitje.

Tijd om met SvhJ te kappen, wat mij betreft. Of wacht, toch nog even Simz in de finale brengen, om Lana's ass te whoopen.

1. Little Simz - Venom
2. Danny Brown - Combat
3. Little Simz - Boss
4. Caterina Barbieri - Fantas

5. Fontaines D.C. - Boys in the Better Land
6. FKA twigs - sad day
7. Grimes - 4ÆM
8. Lalalar - Isyanlar

Wat een ladder... De beste van heel het jaar so far?

Lalalar gehaktbal

01. Danny Brown - Combat
02. Little Simz - Boss
03. Little Simz - Venom
04. Fontaines D.C. - Boys in the Better Land

Zonder dollen, dit werd gisteren tegen me gespeeld:
https://www.mupload.nl/img/lb2s0b1yox.jpg

1. Lalalar - Isyanlar
2. Danny Brown - Combat
3. Caterina Barbieri - Fantas
4. Little Simz - Boss

Grimes - 4ÆM
FKA twigs - sad day
Little Simz - Venom
Fontaines D.C. - Boys in the Better Land

Masimo schreef:
Zonder dollen, dit werd gisteren tegen me gespeeld:
(afbeelding)

Arbeidsdeskundige
1. Lalalar - Isyanlar
2. Caterina Barbieri - Fantas
3. Fontaines D.C. - Boys in the Better Land
4. Danny Brown - Combat

1. Grimes - 4ÆM
2. Fontaines D.C. - Boys in the Better Land
3. Caterina Barbieri - Fantas
4. Little Simz - Boss

Edgar18 schreef:

Drie keer Lana Del Rey in de finale is zeker geen probleem?

2x zou voor mij perfect zijn. NFR hoeft niet per se

Ik doe niet graag negatief, maar wat een k**uitslag in de vorige ladder. Lana heeft best wat mooie liedjes op haar laatste album staan, maar die hebben vorig jaar al meegedaan. Zul je zien dat ze met deze albumvullertjes gewoon nog even een paar finaleplaatsen haalt.

Gretz schreef:
(quote)

2x zou voor mij perfect zijn. NFR hoeft niet per se
Als ze dan toch de finale moet halen, laat het dan alsjeblieft met NFR zijn. Die gun ik het eigenlijk wel.

Op basis van de resultaten in ronde 3 lag het in lijn der verwachting dat Nihiloxica en ROSALÍA door zouden gaan, in plaats van La en Na.

1. Caterina Barbieri - Fantas
2. Lalalar - Isyanlar
3. Grimes - 4ÆM
4. Fontaines D.C. - Boys in the Better Land

5. Little Simz - Boss

Edgar18 schreef:
Op basis van de resultaten in ronde 3 lag het in lijn der verwachting dat Nihiloxica en ROSALÍA door zouden gaan, in plaats van La en Na.

Aan het eind komen vrijwel altijd de beste nummers bovendrijven

Btw ik dacht je ook een behoorlijke Lana-fan bent, gezien je positieve reacties bij de albums en het nomineren van VB voor de Ladder

stoepkrijt schreef:
Ik doe niet graag negatief, maar wat een k**uitslag in de vorige ladder. Lana heeft best wat mooie liedjes op haar laatste album staan, maar die hebben vorig jaar al meegedaan. Zul je zien dat ze met deze albumvullertjes gewoon nog even een paar finaleplaatsen haalt.

Dat is dan de compensatie voor het onbegrijpelijke missen van de finale van vorig jaar

Nou laat ik me dan ook even uitspreken in de Lana-kwestie

Venice Bitch > Fuck It I Love You > Bartender > MAC > NFR > California > The Greatest

Vooral van de laatste hoop ik dat die de finale niet haalt, die andere 2 zijn prima popnummers, maar zoals hierboven aangegeven heeft Lana alleen al op eigen album een aantal betere nummers.

Jullie zijn allemaal gek. California is met grote afstand het beste nummer wat hier nog meedoet, op misschien Protection na.

1. Fontaines D.C. - Boys in the Better Land
2. Grimes - 4ÆM
3. Little Simz - Venom
4. Little Simz - Boss

Edgar18 schreef:
Blij dat behaalde resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst zijn.

aerobag schreef:
Kwartfinales - Ladder 1 (27 deelnemers):

27 stemmers zou zou maar eens een record kunnen zijn (finalelijstjes niet meegerekend). Ik zoek het even na
Edit: ja, zeer waarschijnlijk een nieuw record!

Twee edities geleden was het gemiddelde aantal stemmers in R3 slechts 11-14. Mooi dat Song van het Jaar nu op het hoogtepunt van haar populariteit lijkt te zijn

Lana The Greatest naar de finale graag, enkel MAC schat ik nog hoger in van NFR

Gretz schreef:
(quote)

27 stemmers zou zou maar eens een record kunnen zijn (finalelijstjes niet meegerekend). Ik zoek het even na
Edit: ja, zeer waarschijnlijk een nieuw record!

Twee edities geleden was het gemiddelde aantal stemmers in R3 slechts 11-14. Mooi dat Song van het Jaar nu op het hoogtepunt van haar populariteit lijkt te zijn

Ik moest de sheets zelfs aanpassen, want die zijn maar bedacht op max 25 deelnemers

Titmeister schreef:
Bartender > MAC

Ik lees wel vaker rare uitspraken hier, en ik maak ze zelf ook genoeg, maar dit spant wel de kroon.

We lopen nu trouwens precies 30 dagen voor op de (langzame) editie van 2018, die pas op 14 mei werd afgesloten. Fijn dat we er met z'n allen nu goed de vaart in houden, zodat de uitslag van de finale weer als vertrouwd medio half april bekend is.

Arbeidsdeskundige
Ik zie een duidelijk verband tussen bovenstaande observatie en de bijzonder angstige tijd waarin we leven.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:37 uur

geplaatst: vandaag om 22:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.