Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
2
zaaf
geplaatst: 17 januari 2020, 13:12 uur
Och een overdaad aan ziekteverwekkers slaat Evil zaaf wel dood, oké, met de vliegenmepper. Zelf haalt hij er ook een verslavende stof bij, dus een teleurstelling wordt het toch, ook al doe je het niet.
0
zaaf
geplaatst: 17 januari 2020, 16:58 uur
even een interventie mijnerzijds: als een top 20 is ingestuurd is deze voldongen.
in die zin: als blijkt dat een single is vergeten, mag deze alsnog in de lijst, maar slechts op een plek van een andere single. schuiven kost me teveel inspanning. en is foutgevoelig.
in die zin: als blijkt dat een single is vergeten, mag deze alsnog in de lijst, maar slechts op een plek van een andere single. schuiven kost me teveel inspanning. en is foutgevoelig.
0
zaaf
geplaatst: 18 januari 2020, 08:54 uur
Nog anderhalve dag over voor de editie 2000 , 31 lijsten binnen...
Ik hoop op uitnodigende bijdragen van:
dix, Gretz, herman, J.J. Wever, Justus18, Koenr, luigifort, Marzipaintree, motel matches, nelis, remcodulac, Rudi S, Salvadore
Ik hoop op uitnodigende bijdragen van:
dix, Gretz, herman, J.J. Wever, Justus18, Koenr, luigifort, Marzipaintree, motel matches, nelis, remcodulac, Rudi S, Salvadore
0
geplaatst: 18 januari 2020, 09:59 uur
Ja, hoewel disco soms net wetenschap is, is het is geen hogere wiskunde...
0
geplaatst: 18 januari 2020, 10:27 uur
Mijn 20 zijn inmiddels al een poosje geleden verstuurd, dit keer wint de US weer nipt met 8 noteringen (7 verschillende acts) tegen 7 UK (6 verschillende acts). Daarnaast nog 2x Nederland en 1x Frankrijk, Zweden en België.
0
geplaatst: 18 januari 2020, 11:01 uur
2x Frankrijk, 2x Zweden, 1x Australië, dat is het wel qua niet-verenigde landen bij mij.
1
geplaatst: 18 januari 2020, 14:28 uur
Ben ik de enige die echt staat te popelen? Dit is met grote voorsprong mijn favoriete "muziekgame" van heel het forum. 

0
geplaatst: 18 januari 2020, 14:32 uur
esteban schreef:
Ben ik de énige die echt staat te popelen?
Tja ik mag hopen van wel, super saai topic hiero

Maar gelukkig begint het voetbal weer, eens even kijken of je daar hier op de site ook over kan kletsen.
0
geplaatst: 18 januari 2020, 14:35 uur
esteban schreef:
Waarom denk je dat?
0
geplaatst: 18 januari 2020, 14:55 uur
Vragen en denken is niet hetzelfde.
Ik hoopte hier wat enthousiaste kreten los te krijgen. 
Ik hoopte hier wat enthousiaste kreten los te krijgen. 
1
geplaatst: 18 januari 2020, 15:40 uur
esteban schreef:
Ben ik de enige die echt staat te popelen? Dit is met grote voorsprong mijn favoriete "muziekgame" van heel het forum.
Over ruim anderhalf dag begint de ellende weer. Kan die pauze niet wat langer duren? Al die liedjes die gepost worden, daar zit toch niemand op te wachten? En dan die Zaaf. Er is honger op de wereld, Australië staat in brand, een derde wereldoorlog dreigt en hij gaat wat lijstjes van mensen verzamelen? Kan ie zijn tijd niet beter gebruiken?
Of wilde je niet een bevestigend antwoord?
0
geplaatst: 18 januari 2020, 20:10 uur
In een moment van zelfbevlekking en plakkerige Zaafse liefde verlang ik ook naar de openingspost op maandag. Al weken lang. Mooie muziek en schone lakens liggen nochtans binnen enkele dagen in het verschiet.
Deze jongen heeft ernstig therapie nodig.
Deze jongen heeft ernstig therapie nodig.
1
geplaatst: 18 januari 2020, 20:56 uur
0
geplaatst: 19 januari 2020, 16:36 uur
Ik wil graag het volledige debuutalbum (2000) nog eens beluisteren van een Nederlandstalige artieste die je zou kunnen zien als de voorloper van Eefje de Visser en ook een soort Koningin van de Schemerzone was. In iTunes is ie niet verkrijgen en op Spotify is ze helemaal niet aanwezig. Als je me kunt helpen stuur dan even een pm
Haar debuutalbum is helaas ook het laatste gebleken wat ze als solozangeres heeft uitgebracht, omdat er nauwelijks een publiek voor was te vinden in Nederland
Haar debuutalbum is helaas ook het laatste gebleken wat ze als solozangeres heeft uitgebracht, omdat er nauwelijks een publiek voor was te vinden in Nederland

0
geplaatst: 19 januari 2020, 16:50 uur
Gretz schreef:
Ik heb echt geen idee over wie je het hebt

2
geplaatst: 19 januari 2020, 16:51 uur
0
geplaatst: 19 januari 2020, 16:57 uur
Hm die ken ik eigenlijk niet echt... van naam een beetje (de zangeres dus, niet lastfm). Eens een youtubeje opzoeken binnenkort.
0
geplaatst: 19 januari 2020, 17:28 uur
Denk dat jij haar tijdloze pop ook wel moet kunnen waarderen ranja. Mensen vergeleken haar vroeger ook regelmatig met Madonna, maar dan in het Nederlands dus
5
zaaf
geplaatst: 19 januari 2020, 17:29 uur
Pfff mensen vergeleken mij vroeger ook vaak met Madonna.
0
geplaatst: 19 januari 2020, 17:32 uur
zaaf schreef:
Vanwege blote navel? Of wat anders?
1
geplaatst: 19 januari 2020, 17:33 uur
"Stop eens met zingen, je klinkt als Madonna zonder autotune" ?
0
geplaatst: 19 januari 2020, 21:01 uur
Echt belachelijk dat de RYM_bijbel zegt dat de
uit 2001 komt, terwijl ie in Amerika en Canada gewoon al in het najaar van 2000 uitkwam. Maar goed, ik zal hem opnieuw hoog zetten in 2001
Iemand die weet hoe je zulke data aanpast in RYM?
zaaf: ik heb hem vervangen door een ander fijn dansplaatje
uit 2001 komt, terwijl ie in Amerika en Canada gewoon al in het najaar van 2000 uitkwam. Maar goed, ik zal hem opnieuw hoog zetten in 2001
Iemand die weet hoe je zulke data aanpast in RYM?
zaaf: ik heb hem vervangen door een ander fijn dansplaatje
1
geplaatst: 19 januari 2020, 21:05 uur
Op dezelfde manier als hier, change request doen met bron en dan wachten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.