Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
1
geplaatst: 27 januari 2020, 13:39 uur
herman schreef:
ik zie nu dat ik James in extremis net buiten mijn top 20 heb gezet
21. James - Getting Away With It (All Messed Up)
ik zie nu dat ik James in extremis net buiten mijn top 20 heb gezet

21. James - Getting Away With It (All Messed Up)
Ja zeg! Mag ik u herinneren aan uw quote van een paar jaar geleden? (zie hier bovenaan de pagina)

1
zaaf
geplaatst: 27 januari 2020, 13:45 uur
16. Röyksopp - Eple
https://www.youtube.com/watch?v=yuDUvXkRmn4
Punten : 184
Nom. : 10x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #54 voor 2001
Downtempo
2e single van het duo. En een succes. Eple is Noors voor appel en mede om die reden is de track opgekocht door Apple Inc. In 2001 al een klein hitje in de UK, de heruitgave ter ondersteuning van Melody AM deed het in 2003 nog wat beter.
15. Muse - Plug in Baby
https://www.youtube.com/watch?v=GwJiJQS3yi4
Punten : 197
Nom. : 10 x
Nr. 1 van : JoaMuse
RYM's #30 voor 2001
Alternative Rock
Leadsingle van Origin Of Symmetry en reden voor de groep om in de USA het label van Madonna, Maverick, te verlaten. Het album werd daar derhalve pas in 2005 uitgebracht. Reden: men wilde dat Bellamy zijn zang wat zou verlagen zodat die schelle falset wat minder zou overheersen.
https://www.youtube.com/watch?v=yuDUvXkRmn4
Punten : 184
Nom. : 10x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #54 voor 2001
Downtempo
2e single van het duo. En een succes. Eple is Noors voor appel en mede om die reden is de track opgekocht door Apple Inc. In 2001 al een klein hitje in de UK, de heruitgave ter ondersteuning van Melody AM deed het in 2003 nog wat beter.
15. Muse - Plug in Baby
https://www.youtube.com/watch?v=GwJiJQS3yi4
Punten : 197
Nom. : 10 x
Nr. 1 van : JoaMuse
RYM's #30 voor 2001
Alternative Rock
Leadsingle van Origin Of Symmetry en reden voor de groep om in de USA het label van Madonna, Maverick, te verlaten. Het album werd daar derhalve pas in 2005 uitgebracht. Reden: men wilde dat Bellamy zijn zang wat zou verlagen zodat die schelle falset wat minder zou overheersen.
0
geplaatst: 27 januari 2020, 13:45 uur
Kylie probeerde het zo te zien al eerder,
maar struikelde over dat electriciteitssnoer.
0
geplaatst: 27 januari 2020, 13:51 uur
Op de kaart!
6. Muse - Plug In Baby
Eple een vroege afvaller. Een ander Noors Duo staat wel hoog bij mij.
6. Muse - Plug In Baby
Eple een vroege afvaller. Een ander Noors Duo staat wel hoog bij mij.
0
geplaatst: 27 januari 2020, 13:52 uur
Ik heb een andere van Muse.
Lioness in de singleversie bekoort mij toch echt minder dan de albumversie en die vind ik bloedmooi, dus dan is het al gauw dat een mindere versie al gauw de lijst niet meer haalt, maar dat is inderdaad niet geheel eerlijk.
Met Kylie haar muziek heb ik niet zo veel.
Royskopp ken ik onvoldoende, dus die gaat toch maar eens op de luisterlijst.
Lioness in de singleversie bekoort mij toch echt minder dan de albumversie en die vind ik bloedmooi, dus dan is het al gauw dat een mindere versie al gauw de lijst niet meer haalt, maar dat is inderdaad niet geheel eerlijk.
Met Kylie haar muziek heb ik niet zo veel.
Royskopp ken ik onvoldoende, dus die gaat toch maar eens op de luisterlijst.
0
geplaatst: 27 januari 2020, 13:55 uur
Royksopp en Muse kon je toch niet omheen in die tijd, hoorde je overal. Ik vond de andere singles van Melody A.M. wel wat leuker, maar of die wel mijn lijst halen valt ook te bezien. Muse vond ik toen wel tof, ben zelfs nog naar een concert in 013 geweest destijds. Maar daarna toch al snel afgehaakt.
0
geplaatst: 27 januari 2020, 13:58 uur
Ik kom er gezellig bij:
4. Muse - Plug in Baby
12. Röyksopp - Eple
4. Muse - Plug in Baby
12. Röyksopp - Eple
0
geplaatst: 27 januari 2020, 13:58 uur
Ik heb twee andere singles van Muse in mijn top 11:
24 Muse - Plug In Baby
24 Muse - Plug In Baby
0
geplaatst: 27 januari 2020, 14:00 uur
Röyksopp kon ik toen geen genoeg van krijgen, en is nog altijd meer dan prima.
Muse vond ik toen kut en nu nog steeds.
4. Songs: Ohia - Lioness
13. Röyksopp - Eple
15. Kylie - Can't Get You Out of My Head
Muse vond ik toen kut en nu nog steeds.
4. Songs: Ohia - Lioness
13. Röyksopp - Eple
15. Kylie - Can't Get You Out of My Head
0
Nog geen enkele nummer kunnen afvinken. Mijn inzendingen zullen hoog scoren zeker? 

0
2. James - Getting Away With It (All Messed Up)
29. Kylie Minogue - Can't Get You Out of My Head
30. Muse - Plug in Baby
31. Mercury Rev - Nite and Fog
32. Royksopp - Poor Leno
Omdat ik op t laatst nog nummers wilde toevoegen heb ik een Top 32.... de onderkant is in ieder geval al goed vertegenwoordigd.
Deze Muse is wel leuk, ik verwacht ze in 2006 nog wel een keer maar dat is t dan wel
29. Kylie Minogue - Can't Get You Out of My Head
30. Muse - Plug in Baby
31. Mercury Rev - Nite and Fog
32. Royksopp - Poor Leno
Omdat ik op t laatst nog nummers wilde toevoegen heb ik een Top 32.... de onderkant is in ieder geval al goed vertegenwoordigd.
Deze Muse is wel leuk, ik verwacht ze in 2006 nog wel een keer maar dat is t dan wel
0
herman schreef:
Muse vond ik toen wel tof, ben zelfs nog naar een concert in 013 geweest destijds.
Muse vond ik toen wel tof, ben zelfs nog naar een concert in 013 geweest destijds.
Je daalt in m'n achting hier

0
geplaatst: 27 januari 2020, 14:03 uur
Nooit fan geweest van Muse, Radiohead en Coldplay. Op sommige nummers na misschien. Al zal ik die dan ook weer niet snel nomineren.
1
geplaatst: 27 januari 2020, 14:10 uur
herman schreef:
In 2001 had die toch geen singles? Wel goede in 2002 en 2003, Van haar grote hit uit 2003 vind ik het origineel dan wel weer iets beter. Maar die staat bij RYM niet eens in de top 1500 zie ik, wegens te onbekend. Wel weer 5* van jou zie ik
(quote)
In 2001 had die toch geen singles? Wel goede in 2002 en 2003, Van haar grote hit uit 2003 vind ik het origineel dan wel weer iets beter. Maar die staat bij RYM niet eens in de top 1500 zie ik, wegens te onbekend. Wel weer 5* van jou zie ik
Ja, ze zong op een nummer van Riva, Who do you love now?.
Ik heb heel weinig verschil tussen het origineel van 2002 en Dannii's versie uit 2003. Volgens mij is het muzikaal ook indentiek alleen andere zang, in 2002 was het al een europese hit maar deed nauwelijks iets in de UK. In 2003 was het met Dannii's versie omgekeerd. Ik neem ze gewoon beide op in hun eigen jaar

0
geplaatst: 27 januari 2020, 14:19 uur
Hehe. Nu ik er zo over nadenk ook wel apart dat ik daarheen ging, want ik had verder geen cd's van ze ofzo. Nu was dat ook niet nodig, want ik hoorde die nummers overal en nergens.
0
geplaatst: 27 januari 2020, 14:21 uur
Ik vond Muse ook tof toen Showbiz uitkwam en de opvolger kon ik ook nog waarderen, maar ik heb nu helemaal niks meer met de band, draai ze ook niet meer. Iets met jeugd en ouder worden ms? 

2
geplaatst: 27 januari 2020, 14:24 uur
Ik ben dan blijkbaar nooit jong genoeg geweest dan om ze te kunnen waarderen.
0
geplaatst: 27 januari 2020, 14:27 uur
Ik was dan weer te jong voor Muse in 2001 (9 jaar), ik denk dat Starlight het eerste was wat ik van hen hoorde en pas in 2010 werd ik fan.
0
geplaatst: 27 januari 2020, 14:42 uur
Nog steeds geen hits, ongelofelijk maar waar. Is me geloof ik nog nooit eerder overkomen. Mainstream award gaat niet naar mij denk ik dit jaar 

0
geplaatst: 27 januari 2020, 15:16 uur
Johnny Marr schreef:
Nog steeds geen hits, ongelofelijk maar waar. Is me geloof ik nog nooit eerder overkomen. Mainstream award gaat niet naar mij denk ik dit jaar
Bij mij gaat dat eigenlijk elk jaar zo. Ben blij als ik er aan het eind van de rit 5 heb, maar heb er ook wel eens 0 gehad volgens mij.
4
geplaatst: 27 januari 2020, 15:20 uur
Simpel spel dit. Zaaf post 20 nummers en op het einde krijgt GrafGantz de mainstreamaward.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.