Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
1
geplaatst: 9 september 2019, 14:01 uur
Don Henley op 12 bij mij, heerlijk nummer al had ik die eigenlijk voor 1985 bedacht (al ben ik daar met de voorbereidingen begonnen en ben blij dat-ie daar niet tussen gepropt hoeft te worden).
Anne Clark bij mij op 5
Anne Clark bij mij op 5
2
geplaatst: 9 september 2019, 14:01 uur
0
geplaatst: 9 september 2019, 14:05 uur
Poek schreef:
Annie uit Sint-Niklaas had in een ander jaar zomaar op 1 kunnen staan. Haar andere knaller viel net buiten mijn top 20.
Annie uit Sint-Niklaas had in een ander jaar zomaar op 1 kunnen staan. Haar andere knaller viel net buiten mijn top 20.
Op mijn single staat die andere knaller gewoon op de b-kant, in de juiste versie ook en heb ze dus gewoon samen op één plaats gezet

0
geplaatst: 9 september 2019, 14:14 uur
ranja schreef:
Op mijn single staat die andere knaller gewoon op de b-kant, in de juiste versie ook en heb ze dus gewoon samen op één plaats gezet
Dan is Zaaf soepel geworden. Toen ik een keer een single probeerde die niet de primary vermelding is werd ie afgekeurd

0
geplaatst: 9 september 2019, 14:17 uur
Dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik dit weekend mijn lijst aan het afluisteren was.
Voor mij de twee beste nummers tot nu toe:
5. Anne Clark - Our Darkness
24. The Chills - Pink Frost
0
geplaatst: 9 september 2019, 14:20 uur
ranja schreef:
(quote)
WTF, ik wil dit ook. Heb hier over gekeken???
0
geplaatst: 9 september 2019, 14:21 uur
Ik heb die single ook gezien, dat is nota bene ook het hoesje dat zaaf post.
Maar ik heb ze wel bewust uit elkaar gehouden. Heb zelf ook een originele single van Our Darkness zonder die andere knaller.
Maar ik heb ze wel bewust uit elkaar gehouden. Heb zelf ook een originele single van Our Darkness zonder die andere knaller.
0
geplaatst: 9 september 2019, 14:29 uur
herman schreef:
Ik zag dat die andere ook alleen een 12" is, dan vraag ik me weer af welke versie daar op staat. De bekende of toch een remix (plus dat de extra plaats me wel goed uitkwam).
0
zaaf
geplaatst: 9 september 2019, 15:14 uur
14. Simple Minds - Up On The Catwalk
https://www.youtube.com/watch?v=A_03xVa3OVY
Punten : 198
Nom. : 9 x
Nr. 1 van : 50tracks
RYM's #117 voor 1984
Pop Rock, New Wave
Ik heb Ruud beloofd me niet in te houden in mijn commentaar.
Tja ik hoor wel leuke elementen, maar het is op niks af. Dit is het tegenovergestelde van 'hou het klein'. Wel minder pretentieus dan hun vorige album.
Egobert zei over Up On the Catwalk in al Zijn wijsheid: the band at their spikiest and most dramatic
13. U2 - Pride (In the Name of Love)
https://www.youtube.com/watch?v=49ND7S3F9Ps
Punten : 201
Nom. : 10 x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #48 voor 1984
Pop Rock
Boohoo, een van de U2 nummers die ik vrij slecht trek. Het zag er best lang uit dat ze het dit keer niet zouden halen.
De tekst wordt in de pers nogal eens afgefikt om het moralisme, de muziek wordt als groots eerbetoon aan MLK gezien.
https://www.youtube.com/watch?v=A_03xVa3OVY
Punten : 198
Nom. : 9 x
Nr. 1 van : 50tracks
RYM's #117 voor 1984
Pop Rock, New Wave
Ik heb Ruud beloofd me niet in te houden in mijn commentaar.
Tja ik hoor wel leuke elementen, maar het is op niks af. Dit is het tegenovergestelde van 'hou het klein'. Wel minder pretentieus dan hun vorige album.
Egobert zei over Up On the Catwalk in al Zijn wijsheid: the band at their spikiest and most dramatic
13. U2 - Pride (In the Name of Love)
https://www.youtube.com/watch?v=49ND7S3F9Ps
Punten : 201
Nom. : 10 x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #48 voor 1984
Pop Rock
Boohoo, een van de U2 nummers die ik vrij slecht trek. Het zag er best lang uit dat ze het dit keer niet zouden halen.
De tekst wordt in de pers nogal eens afgefikt om het moralisme, de muziek wordt als groots eerbetoon aan MLK gezien.
0
geplaatst: 9 september 2019, 15:23 uur
Simple Minds op 17, U2 op 14.
Vaak ben ik niet zo van het pompeuze maar bij de Catwalk mag ik dat juist wel.
Vaak ben ik niet zo van het pompeuze maar bij de Catwalk mag ik dat juist wel.
0
geplaatst: 9 september 2019, 15:24 uur
Nog altijd maar 2 uit 8.
U2 prima, maar hoort niet tot m'n favorieten van de band dus viel nipt af. Maar dat ga ik in 1985 goed maken
Simpele zielen niet overwogen.
U2 prima, maar hoort niet tot m'n favorieten van de band dus viel nipt af. Maar dat ga ik in 1985 goed maken

Simpele zielen niet overwogen.
1
geplaatst: 9 september 2019, 15:38 uur
dix schreef:
Tegelijk gedraaid zijn nummers 14 en 13 best te doen.
Tegelijk gedraaid zijn nummers 14 en 13 best te doen.
Met het geluid uit ook.
0
geplaatst: 9 september 2019, 15:38 uur
Niet in de punten maar wel in mijn Top 100
Catwalk op 53 en Pride op 97
Catwalk op 53 en Pride op 97
0
geplaatst: 9 september 2019, 15:53 uur
Allebei totaal niet verwacht. 
Ook niet in mijn lijst.
1 van de 8 dus.

Ook niet in mijn lijst.
1 van de 8 dus.
0
geplaatst: 9 september 2019, 15:56 uur
Beide had ik vroeger op een bandje, maar eigenlijk met beide weinig gehad. U2 iets teveel moeten beluisteren tijdens de muziekles op middelbare school, waar we een keer de tekst van dit nummer gingen ontleden. De geschiedenisjuf was blijkbaar een U2-fan...
0
geplaatst: 9 september 2019, 16:04 uur
herman schreef:
Beide had ik vroeger op een bandje, maar eigenlijk met beide weinig gehad. U2 iets teveel moeten beluisteren tijdens de muziekles op middelbare school, waar we een keer de tekst van dit nummer gingen ontleden. De geschiedenisjuf was blijkbaar een U2-fan...
Tja, dan hangt het toch van de juf af of dat een positieve of negatieve herinnering oproept

0
geplaatst: 9 september 2019, 16:05 uur
Ik had Pride eerst niet in m'n lijst gezet maar na herbeluistering kon ik er toch niet omheen. Moest er wel weer een andere uit natuurlijk, dat was dan wel weer lastig.
0
geplaatst: 9 september 2019, 16:19 uur
ranja schreef:
Tja, dan hangt het toch van de juf af of dat een positieve of negatieve herinnering oproept
(quote)
Ach, het ligt ook wel aan U2, als 90s band waren ze wel erg goed. Van 1991 t/m 1998 zullen ze vaste prik zijn in mijn lijstje.
0
geplaatst: 9 september 2019, 16:30 uur
herman schreef:
Ach, het ligt ook wel aan U2, als 90s band waren ze wel erg goed. Van 1991 t/m 1998 zullen ze vaste prik zijn in mijn lijstje.
(quote)
Nee, zoals al eerder gezegd zal bij mij 1985 waarschijnlijk het laatste jaar zijn dat ze in mijn lijst te vinden zijn.
0
geplaatst: 9 september 2019, 16:32 uur
Simple Minds op 8!
Zo goed is 1984 dus dat Anne Clark en The Chills tussen de 20 en 30 staan...
Zo goed is 1984 dus dat Anne Clark en The Chills tussen de 20 en 30 staan...
0
geplaatst: 9 september 2019, 16:37 uur
Wat er nog komt is afhankelijk van hoe goed dit jaar is of niet 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.