menu

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:
B.Robertson (crew)
4-4

Chapeau voor degene die uit de Kornkrochten der vergetelheid Gazzoleen wist op te duikelen, maar ome Rob swingt toch meer als een tie...relier.
4-5

1-1

Savatagefan hier

2-1

2-2

Leuk nummer van Savatage, maar Neurosis is toch gewoon buitencategorie?

3-2

Daar gaat de inzending der Lage landen er al in de eerste ronde uit, zonde.
Toch liever Savatage dan Neurosis.

Nog een Savatagefan hier

4-2

4-5

Zo, dat was nog ongemeen spannend! Zou bijna mijn finalist er al uitgeknikkerd zijn: maar jullie zitten wel vaker mijn smaak te provoceren. Neurosis godzijdank door.

Dit is ook een battle tussen zwaargewichten met mijn andere persoonlijke finalist (of is dit een onnodige spoiler?)

8. Tool - The Grudge vs. Moonsorrow - Sankarihauta

Helaas voor Moonsorrow moeten ze al in de eerste ronde strijden tegen de wereldkampioen superzwaargewicht en dan ook nog eens tegen het allervetste nummer. Lullig voor ze.

1-0

1-2

1-3

Sorry, geen Tool hier.

2-4

Mssr Renard schreef:
1-3

Sorry, geen Tool hier.

Je mag kiezen, ik ben de beroerdste tenslotte niet: kielhalen, vierendelen of de kettervork?

Maarre... dit gaat natuurlijk wel de verkeerde kant op, heren!

B.Robertson (crew)
3-4

4-4

4-1

Ontzettend vet nummer van Sigh. Ik ben even in een luie bui, maar degene die deze heeft genomineerd verdient een prijsje.

PS: vorige battle had Tool mijn punt gekregen.

4-2 voor deze ondergewaardeerde progmetallers.

Jammer dat deze twee bands nu al tegen elkaar uitkomen: twee cultbands die ik allebei heel erg hoog heb zitten. Shadow Gallery echter nog iets hoger.
4-3

EvilDrSmith schreef:
Jammer dat deze twee bands nu al tegen elkaar uitkomen: twee cultbands die ik allebei heel erg hoog heb zitten. Shadow Gallery echter nog iets hoger.
4-3

First Light had jij natuurlijk liever gehad, met stiltepauze en dan een ambient-synth-nummer, alles bij elkaar goed voor een 34 minuten.

5-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:32 uur

geplaatst: vandaag om 05:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.