MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

1-1

DjFrankie (moderator)
2-1

Mssr Renard
Moeilijke deze. zou ik dan toch echt voor Saxon gaan?

4-5

DjFrankie (moderator)
0-2

1-5

Met beide tracks heb ik niet al te veel.

Mssr Renard
pas

Mssr Renard
Pas, ik ken echt niets meer van wat er voorbij komt.

DjFrankie (moderator)
Allebei melodieuze metal, Hollenthon is meer experimenteel

0-2

Mssr Renard schreef:
Pas, ik ken echt niets meer van wat er voorbij komt.

Zomaar even een tip: je zou ook op de linkjes kunnen drukken, maar wellicht is dat ook maar gekkigheid.

Ik moet dat met een flink deel van de afgelopen nummers ook doen (Saxon, Ambeon, Shape Of Despair, Hollenthon) want het is allemaal zó lang geleden dat ik het heb gehoord. Áls ik het al heb geluisterd. In de tussentijd een paar rondes gemist, want men heeft op de zaterdag blijkbaar niks beters te doen. Ja, Devin Townsend eruit kegelen, dat dan weer wel.
Ik ga voor Hollenthon, want 2x Shape Of Despair naar de volgende ronde lijkt me ook weer wat overdreven.
.....
....
....

EDIT: maar ja, ik vind de funeral doom toch nog indrukwekkender en krachtiger dan het Therion-achtige Hollenthon, dus toch 0-3.

Mssr Renard
Ik luister niet zo heel vaak meer voor de lol naar metal, dus daarom pas ik. In de eindrondes zal ik dan wel luisteren naar wat er is overgebleven. Ik luister nu naar Eyolf Dale de hele dag (Nordic jazz).

Mssr Renard schreef:
Ik luister niet zo heel vaak meer voor de lol naar metal, dus daarom pas ik. In de eindrondes zal ik dan wel luisteren naar wat er is overgebleven. Ik luister nu naar Eyolf Dale de hele dag (Nordic jazz).

Metal is zeker net als Feyenoord: je bent geen fan voor je plezier.

(Ik kwam vandaag in de kringloop o.a. een dubbel lp tegen met klassieke muziek uit... Kuala Lumpur. Nog nooit eerder Maleisische klassieke muziek gehoord (het album is niet eens te vinden op Discogs), dus ik ben benieuwd )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:26 uur

geplaatst: vandaag om 08:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.