MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2008 Meter

zoeken in:
Als vervolg op de door mij georganiseerde muziekmeters van de jaren 1960 t/m 1962 en 1963-1964 neem ik nu een flinke sprong in de tijd naar 2008, voor mij het favoriete jaar van de jaren 2000-2009. Uitgangspunt is voor mij de release datum van het desbetreffende album waarin het nummer verschijnt of de release datum van de single waarvan het album pas het jaar daarop verschijnt. Single releases uit albums die het jaar daarvóór uitgebracht zijn tellen dus niet mee anders zou het te veel een kopie worden van zaaf's Singles Top 20 Per Jaar. Dus geen Radiohead! Oh ja, verzoekjes zijn altijd welkom.
In de loop van de week ga ik hiermee beginnen, waarschijnlijk na de 4-Daagse feesten.

Zal mij benieuwen of hier voldoende belangstelling voor is. Ik ga beginnen met de kids, vaak een bron van ergernis voor mensen die op kampeer vakantie gaan.
Volgen RYM was de release datum van het album Oracular Spectacular in januari 2008 hoewel ik daar wel mijn twijfels over heb. De single werd uitgebracht in september van dat jaar.

MGMT - Kids

zaaf
7.8

6,5

teveel gehoord en Electric Feel was sowieso al leuker

De kids van MGMT halen een gemiddelde van 7,4.

We blijven bij de kids. Van het album The Seldom Seen Kid van Elbow de volgende song:

Elbow - Grounds for Divorce

zaaf
5

cosmic kid (moderator)
8,5

7,8

Misschien hebben Johnny Marr, wendyvortex, johannesA, Wrathchild1, Poek, divart, nelis, musicfriek, ArthurDZ ook nog belangstelling voor deze 2008 meter.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:25 uur

geplaatst: vandaag om 21:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.