MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2008 Meter

zoeken in:

Een gemiddelde van 6,96 voor Air France. Heeft ruim 8 dagen geduurd trouwens om aan de benodigde 10 stemmen te komen. Zal wel komen omdat het te veel concurrentie ondervindt van mijn (Postpunk) - New Wave Meter .

Volgende nummer dan maar:

Gnarls Barkley - Going On

zaaf
8,5

wibro schreef:
Klinkt erg goed maar ik heb het wel een paar keer moeten beluisteren om het te kunnen waarderen.
Marzipaintree schreef:
Dan zou ik eigenlijk ook moeten doen

Atmosphere verhoog ik naar 7,0

Deze 2008 Meter liep voor geen meter, daarom was ik er mee opgehouden. Bij het luisteren naar de Song van het Jaar 2008 viel mij dit nummer op van deze artiest uit Antwerpen.

Het Zesde Metaal - Peis Je Nog Aan Mie

Antwerpen? Wannes Cappelle komt uit West-Vlaanderen.

JoaMuse schreef:
Antwerpen? Wannes Cappelle komt uit West-Vlaanderen.

Johnny Marr weet deze dingen ook. Wevelgem toch Johnny? en tegenwoordig Zwevegem.

7

aerobag schreef:
(quote)

Johnny Marr weet deze dingen ook. Wevelgem toch Johnny? en tegenwoordig Zwevegem.

7

Ja, maar hij heeft lange tijd in Antwerpen gewoond.

8,4

7,9

Nu maar afwachten of ie nog een rondje langer mee mag in het Song van het Jaar topic.

Dit nummer was in ieder geval een leuke ontdekking.

8

We kunnen wel weer eens een nieuwe plaatsen;

De volgende band bestaat uit vier best wel aantrekkelijke dames

Warpaint - Elephants

Gast
geplaatst: vandaag om 19:40 uur

geplaatst: vandaag om 19:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.