MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Een typisch nummer waar bij je de popquiz "Goed is dit!" kunt roepen. Maar zo slecht als zaaf het vindt is het ook weer niet. Of nouja, afgerond wel.

2,5

3 ook niet mijn ding, die stem, brr.

Veel fouter wordt het niet.

En als het los gaat is het ook nog wel aan te horen.

4

zaaf
niet jouw smaak Koen?

Dat is voorzichtig uitgedrukt.

Wel met afstand het slechtste nummer dat hier tot nu toe voorbij is gekomen. Dat is ook wat waard.

Ah, een uitdaging. Zal morgen proberen dit te overtreffen

3.7

3,5

Van hun 3 ballad-hits de beste

cosmic kid (moderator)
9. Prototype van Duitse jaren 80 classic rock.

zaaf
ja daarom

4,0

Die man is echt onverstaanbaar.
En hoe kun je nu klagen over een kennelijk onmogelijke liefde en intussen doodleuk zingen "I'm still loving you"? Het probleem is toch dat er helemaal niet actief geloved wordt?

zaaf
remcodulac schreef:
4,0

Die man is echt onverstaanbaar.
En hoe kun je nu klagen over een kennelijk onmogelijke liefde en intussen doodleuk zingen "I'm still loving you"? Het probleem is toch dat er helemaal niet actief geloved wordt?
wees maar blij dat jij dat nooit hebt meegemaakt

Wanstaltig! En toch best grappig om één of twee keer per jaar te horen.

5,0

Op een fluitige dag kan ik Wind of Change net aanhoren. Send Me An Angel en deze zijn daarentegen bijzonder matig.

3,8

8,5

De andere twee zijn wel wat minder (cheesier), maar hier is toch niets mis mee, zou ik zeggen...

zaaf
jij bent gewoon toleranter

zeg loop jij doordeweeks weer te drinken ofzo. de hele tijd commentaar leveren op iedereen

Ben op de trein, dus gemiddelde volgt later.

In het kader van kennen jullie deze nog nog nog: een hitje dat ik veel draaide in mijn “jeugd”. Niet zo’n erg groot succes in de charts, het genoot dacht ik meer bekendheid omdat Ryan Babel aan het nummer meedeed. Tenminste, dat was mijn trigger om ‘m destijds te luisteren.

Vond het toen al een vrij catchy en verslavend nummertje, grappig om nu te lezen dat het is geproduceerd door Big2.

42. Darryl - Eeyeeyo (feat. Ali B, Soumia & Rio)

[2008, #aw4, #hp29]

Het eerste gedeelte door Darryl vind ik nog steeds erg tof, de rest van het nummer is niet echt over naar huis te schrijven. Vooral het stukje van Soumia is een beetje too much.

5

7 heb hier altijd wel een zwak voor gehad

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:08 uur

geplaatst: vandaag om 21:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.