MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Ria Valk - Leo: 4

Ria: 4
OMI: 2

3 (minuten van mijn leven die ik niet meer terugkrijg)

Toevallig deze week nog beluisterd. De tekst "Wat ben je toch een lul lul lul lul lul lul lul lul" lijkt me wel gewaagd voor die tijd. Ook nog een leuke meezinger, dus een 7.

Ria: 2,5

Poek schreef:
Toevallig deze week nog beluisterd. De tekst "Wat ben je toch een lul lul lul lul lul lul lul lul" lijkt me wel gewaagd voor die tijd. Ook nog een leuke meezinger, dus een 7.
Maar dat zingen ze helemaal niet!?

remcodulac schreef:
(quote)
Maar dat zingen ze helemaal niet!?

Niet? Welk woord dat rijmt op flauwekul is Leo dan wel?

Poek schreef:
(quote)

Niet? Welk woord dat rijmt op flauwekul is Leo dan wel?
Lul, dus. Maar dat zingen ze niet. Dat is juist de "grap"; dat je als luisteraar bij het woordje flauwekul opeens bedenkt waar dat op rijmt. Andere tijden. Je had er bij moeten zijn.

remcodulac schreef:
(quote)
Lul, dus. Maar dat zingen ze niet. Dat is juist de "grap"; dat je als luisteraar bij het woordje flauwekul opeens bedenkt waar dat op rijmt. Andere tijden. Je had er bij moeten zijn.

O, ik dacht dat de grap was dat lijkt alsof ze het niet zingen, maar ze het toch wel doen.

Poek schreef:
(quote)

O, ik dacht dat de grap was dat lijkt alsof ze het niet zingen, maar ze het toch wel doen.
Nee hoor, ze zingen gewoon la-la-la-la-la-la

1

Nee, kan hier echt niets mee

Ik plaats alvast de nieuwe.

Tijd voor een "gewoon" rocknummer, daarvan zijn er nog niet heel veel voorbij gekomen. Direct een vreemd, maar wel vaker terugkomend verschijnsel: de single werd uitgebracht in 1984, echter werd het in ons land pas een hit in 1987.

Het was niet de grootste hit voor de Duitsers, dat was Wind of Change, die ook de nummer 1-positie drie weken bekleedde. Send Me An Angel was de derde hit en ook laatste hit in ons land. Niet geheel toevallig zijn dit ook de drie nummers die vanaf 2014 elk jaar in de Top 2000 staan.

Vandaag moeten jullie het doen met Still Loving You.

41. Scorpions - Still Loving You

[1987, #aw13, #hp4]

zaaf
2,46

wel grappiger dan Leo

johannesA
9,2

Ria Valk: 5
Scorpions: 9

remcodulac schreef:
(quote)
Nee hoor, ze zingen gewoon la-la-la-la-la-la
Volgens mij zingen ze gewoon lu-lu-lu-lu (of le-le-le-le op z'n Frans).

Doe ik het voor

Scorpions: 8

8

Van hun 3 ballad-hits vind ik dat de beste.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:17 uur

geplaatst: vandaag om 02:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.