Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 4 november 2019, 13:15 uur
5 / Patricia - Je bent niet hip
7 / Ram Jam - Black Betty
5 / Amy Macdonald - This Is The Life
0
geplaatst: 4 november 2019, 13:24 uur
herman schreef:
He herman ik heb het vandaag maar druk met jou.

Maar als ik bovenstaand lijstje zie moet ik meteen denken aan een maatje (Pierke) die als de muziek die hij hoorde geen hard rock was meteen riep " nee dat is helemaal niets".

1
geplaatst: 4 november 2019, 13:31 uur
Rudi S schreef:
Maar als ik bovenstaand lijstje zie moet ik meteen denken aan een maatje (Pierke) die als de muziek die hij hoorde geen hard rock was meteen riep " nee dat is helemaal niets".
(quote)

Haha, zo'n hardrocker ben ik niet. Maar ik vind dit wel een leuke stamper en voor mij is hij nooit doodgedraaid, want ik heb hem pas in de 90s leren kennen.
2
geplaatst: 4 november 2019, 13:33 uur
9,2 voor Amy 
M’n fave artiesten van 2007. Nog altijd schromelijk ondergewaardeerd op muMe. Volgend jaar maar weer eens Let’s Start a Band nomineren voor de Ladder.

M’n fave artiesten van 2007. Nog altijd schromelijk ondergewaardeerd op muMe. Volgend jaar maar weer eens Let’s Start a Band nomineren voor de Ladder.
0
geplaatst: 4 november 2019, 18:35 uur
Mr. Rock & Roll is nog iets beter, maar deze vind ik ook nog steeds erg leuk.
8,5
8,5
0
geplaatst: 4 november 2019, 20:34 uur
2 verschrikkelijk, nooit leuk gevonden, dat zeurderige refrein 
Terwijl ik Mr. Rock & Roll weer geweldig vind.

Terwijl ik Mr. Rock & Roll weer geweldig vind.
0
geplaatst: 5 november 2019, 12:31 uur
Goedemiddag! De gemiddelden volgen morgen, want moet straks op café (ja, nu kan het nog, vanaf 1 december begint het ambtenaarsleven).
Vandaag is de eer aan Percy Sledge. Meest bekend van zijn debuutsingle When a man loves a woman, die ook nog steeds in de Top 2000 staat. Daarmee zette zich flink op de kaart tot 1975 met zijn laatste hit I’ll be your everything, waarna zijn populariteit afnam. Desondanks bleef hij zalen uitverkopen en trad hij op tot rond de jaren negentig.
De soulzanger overleed ruim vier jaar terug aan de gevolgen van leverkanker. Ik geef jullie zijn laatste hit:
78. Percy Sledge - I’ll Be Your Everything
[1975, #aw6, #hp30]
Vandaag is de eer aan Percy Sledge. Meest bekend van zijn debuutsingle When a man loves a woman, die ook nog steeds in de Top 2000 staat. Daarmee zette zich flink op de kaart tot 1975 met zijn laatste hit I’ll be your everything, waarna zijn populariteit afnam. Desondanks bleef hij zalen uitverkopen en trad hij op tot rond de jaren negentig.
De soulzanger overleed ruim vier jaar terug aan de gevolgen van leverkanker. Ik geef jullie zijn laatste hit:
78. Percy Sledge - I’ll Be Your Everything
[1975, #aw6, #hp30]
3
geplaatst: 5 november 2019, 13:39 uur
jordidj1 schreef:
Goedemiddag! De gemiddelden volgen morgen, want moet straks op café (ja, nu kan het nog, vanaf 1 december begint het ambtenaarsleven).
Hoe bedoel je, 'nu kan het nog'? Vanaf 1 december zit jij gewoon elke dag vanaf 4 uur 's namiddags op café als ik de verhalen mag geloven

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.