MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
7,225

5 / Patricia - Je bent niet hip
7 / Ram Jam - Black Betty
5 / Amy Macdonald - This Is The Life

Wrathchild1
5

herman schreef:
5 / Patricia - Je bent niet hip
7 / Ram Jam - Black Betty
5 / Amy Macdonald - This Is The Life

He herman ik heb het vandaag maar druk met jou.
Maar als ik bovenstaand lijstje zie moet ik meteen denken aan een maatje (Pierke) die als de muziek die hij hoorde geen hard rock was meteen riep " nee dat is helemaal niets".

Rudi S schreef:
(quote)

He herman ik heb het vandaag maar druk met jou.
Maar als ik bovenstaand lijstje zie moet ik meteen denken aan een maatje (Pierke) die als de muziek die hij hoorde geen hard rock was meteen riep " nee dat is helemaal niets".

Haha, zo'n hardrocker ben ik niet. Maar ik vind dit wel een leuke stamper en voor mij is hij nooit doodgedraaid, want ik heb hem pas in de 90s leren kennen.

9,2 voor Amy

M’n fave artiesten van 2007. Nog altijd schromelijk ondergewaardeerd op muMe. Volgend jaar maar weer eens Let’s Start a Band nomineren voor de Ladder.

johannesA
7,2

8.2 Ik word altijd vrolijk als ik dit hoor.

Amy Macdonald - This Is The Life : 9

Arbeidsdeskundige
6

Mr. Rock & Roll is nog iets beter, maar deze vind ik ook nog steeds erg leuk.

8,5

8

Eens met Edgar.

2 verschrikkelijk, nooit leuk gevonden, dat zeurderige refrein

Terwijl ik Mr. Rock & Roll weer geweldig vind.

Goedemiddag! De gemiddelden volgen morgen, want moet straks op café (ja, nu kan het nog, vanaf 1 december begint het ambtenaarsleven).

Vandaag is de eer aan Percy Sledge. Meest bekend van zijn debuutsingle When a man loves a woman, die ook nog steeds in de Top 2000 staat. Daarmee zette zich flink op de kaart tot 1975 met zijn laatste hit I’ll be your everything, waarna zijn populariteit afnam. Desondanks bleef hij zalen uitverkopen en trad hij op tot rond de jaren negentig.

De soulzanger overleed ruim vier jaar terug aan de gevolgen van leverkanker. Ik geef jullie zijn laatste hit:

78. Percy Sledge - I’ll Be Your Everything

[1975, #aw6, #hp30]

johannesA
7

zaaf
5

jordidj1 schreef:
Goedemiddag! De gemiddelden volgen morgen, want moet straks op café (ja, nu kan het nog, vanaf 1 december begint het ambtenaarsleven).

Hoe bedoel je, 'nu kan het nog'? Vanaf 1 december zit jij gewoon elke dag vanaf 4 uur 's namiddags op café als ik de verhalen mag geloven

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:53 uur

geplaatst: vandaag om 14:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.