MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Shaky schreef:
Hopelijk zorgt die variatie er juist voor dat dit topic leuk is en blijft

Zeker, de variatie maakt het juist leuk.

johannesA
7,7

Lorde: 7,0

wavanbuuren
Shaky schreef:
(quote)

Wat een heerlijk Hollandse opmerking .

De gegeven cijfers spreken dat trouwens tegen, zeker met The Jam die de top 10 heeft gehaald in het klassement.

Hopelijk bevalt de plaat van vandaag je beter wavanbuuren

Mijn aristocratische reactie hierop: Of zegt dat meer over de smaak van de gemiddelde MM stemmer?
En dan stijgt de gemiddelde MM smaak zelfs nog uit boven die van de gemiddelde Nederlander.
The Jam is toch een beetje "middle of the road" "makkelijke wegluister rock".
Maar goed alle gekheid op een stokje.....

Lorde..... beetje het zelfde laken een pak vrees ik, een "aardig liedje". 6,9 ofzo.

Waarschijnlijk na Bic Runga de beste zangeres van NZL.

7,5

wavanbuuren
Shaky schreef:
Klopt. Ik probeer daarom ook zoveel mogelijk verschillende tijdperken, stijlen / genres en artiesten langs te laten komen. Zo kunnen we allemaal op zijn tijd echt genieten en ons af en toe gruwelijk ergeren.

Morgen en overmorgen weer twee platen met een link; en dat is weer totaal andere muziek.

Hopelijk zorgt die variatie er juist voor dat dit topic leuk is en blijft

Dat gaat je erg goed af, complimenten

Poek schreef:
Waarschijnlijk na Bic Runga de beste zangeres van NZL.

Zegt me helemaal niks, ik ga er zo dadelijk wat van luisteren.

Shaky schreef:
(quote)

Zegt me helemaal niks, ik ga er zo dadelijk wat van luisteren.

Ze is op MuMe ook voornamelijk bekend door het vergaren van laatste plaatsen in de ladder. Maar ik blijf het proberen

Lorde - Royals : 6,5

Wat hoor ik toch veel nummers voor het eerst. Tja, nooit een top 40 luisteraar geweest...tenminste niet na 1985 of zoiets.
Geld ook voor dit nummer. Nooit eerder gehoord (shame shame). Maakt niet veel los bij mij.
5

Ook mooi:

Arbeidsdeskundige
Mooie uitvoering

8,5 koortjes

Wanneer je het hebt over 'wat stond er ooit in de Top 40?', dan kom je er niet onderuit.....
Het einde van de jaren 90 werd gedomineerd door het fenomeen: boybands. Vandaag en morgen dan ook twee behoorlijk succesvolle jongensgroepen. Aan ons de taak om hier een cijfer aan vast te hangen.

Te beginnen met:

164. Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back)

[1997, #aw12, #hp4]

Nee, dit trek ik slecht.

3.5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:28 uur

geplaatst: vandaag om 22:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.