MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

wavanbuuren
7,3

Ast
9

Heb een stuk of 5 reguliere albums van haar ,dus dan weet je het wel...
9

Het komt niet heel vaak voor dat een band in hitlijsten verschijnt die een fluitist als prominent lid in de gelederen heeft. Nou, deze band dus wel degelijk. Veel hits werden er in Nederland niet gescoord (slechts 2) en de plaat van vandaag was daarvan veruit de grootste hit. Hoe dit gaat vallen; ik heb werkelijk geen idee. Ik ga me laten verassen door jullie waarderingen:

199. Jethro Tull - Bourée

[1969, #aw9, #hp6]

Grote klasse !
10+

Goeie band, maar dit vind ik wel de Laurens ten Dam van hun liedjes, nuttige kracht, maar geen winnaar.

7

8,5

7, zeker niet hun beste

cosmic kid (moderator)
7, vooral een heerlijke niet-alledaagse top 40 hit. Zelfs niet in de jaren 60.

8,25

Arbeidsdeskundige
7,5

Jethro Tull - Bourée : 7

7,5

Ast
5

Even inhalen:

Luv - deze kende ik nog niet. Had zo mogen blijven van mij: 3
Dylan - had de rare gewoonte dat ie zelden hits scoorde met zijn beste nummers (muv Like a Rolling Stone). Deze zou moeite hebben in mijn Dylan top 50 te geraken: 6,5
Wu-Tang - lekker partynummer, al hebben ze veel beter: 7,8
Chi Coltrane - kan ik niet zo veel mee: 5,7
Jethro Tull - olijk deuntje: 7

We zijn bij nummer 200 aanbelandt. Bij het plaatsen van nummer 201 morgen, zal ik meteen het huidige klassement posten.

Tijd om het weekend in te luiden met een zwoel laid-back plaatje, met iconische videoclip. Spreek jullie waardering uit voor:

200. Chris Isaak - Wicked Game

[1991, #aw12, #hp5]  

9,5

Blijft eeuwig mooi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:29 uur

geplaatst: vandaag om 16:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.