MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

6.5

5,9

4

Hopend op All Saints - Pure Shores of Sugababes - Freak Like Me als volgende, zodat ik nog eens een 10 kan geven hier

Als '00s platen is de kans vrij klein dat die in dit blokje '90s girl power voorbijkomen ArthurDZ

Maar wie weet... in de toekomst is er vast nog wel eens plaats voor een girl group / boy band blokje.

Shaky schreef:
Als '00s platen is de kans vrij klein dat die in dit blokje '90s girl power voorbijkomen ArthurDZ

Maar wie weet... in de toekomst is er vast nog wel eens plaats voor een girl group / boy band blokje.

Beiden opgericht in de jaren '90 hoor Nee, helemaal overheen gelezen dus

Arbeidsdeskundige
7

Spice Girls - 2 Become 1 : 5

Ik ben benieuwd hoe Viva Forever had gescoord.

Spice Girls: 5

Hun beste 7,4

Ast
5,8

NewYorkCityLight schreef:
Ik ben benieuwd hoe Viva Forever had gescoord.

Of Spice Up Your Life. Die scoort bij mij 9+

Spice Up Your Life had bij mij ook hoger gescoord, misschien zelfs wel een voldoende.
Viva Forever vond ik te voor de hand ligggend; die scoort op MusicMeter bij de albums al als duidelijk favoriet bij de users.

Edit: oh nee, niet Spice up Your Life. Ik bedoelde Who Do You Think You Are.

4,5

8,0 / 204. Muddy Waters - Mannish Boy
4,5 / 205. Charlie Puth - Attention
8,5 / 206. Ian Dury & The Blockheads - Hit Me With Your Rhythm Stick
8,0 / 207. Spice Girls - 2 Become 1

Opvallend dat al die notoire laagstemmers voor 'recente' muziek wel ineens een hoog cijfer over hadden voor de Macarena

De Spice Girls (plek 131) laten de jongens van Boyzone (154) en Backstreet Boys (158) ruim achter zich en weten zelfs gemiddeld een voldoende te scoren. Daar moet wel bij worden gezegd dat de boy bands veel meer stemmen kregen, dus wie weet wat er nog kan gebeuren met late stemmen.

Vandaag de tweede 90's girl group in ons back-to-back thema. In 1992 wist deze groep voor het eerst de NL Top40 te bereiken, maar hun grootste successen kenden ze van 1995 tot en met 1999. Tijd om te stemmen op:

208. TLC - Waterfalls

[1995, #aw14, #hp5] 

7,8

Ze hebben zeker vier sterkere hits voortgebracht.

8

Maar het is nog geen No Scrubs

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:34 uur

geplaatst: vandaag om 06:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.