Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2020, 17:34 uur
Ian Dury haalt nét niet die grens van een 7,0 of hoger. Hij moet het tot nu toe met een 6,97 doen en belandt daarmee op een niet onverdienstelijke 63e plek.
Tijd voor weer een back-to-back thema; twee dagen een plaatje onder dezelfde noemer. Een tijd terug hebben we 90's boy bands de revue laten passeren. Lijkt me de hoogste tijd om nu de 90's girl groups in de schijnwerpers te plaatsen. Te beginnen met misschien wel de meest iconische girl (power) group die de jaren negentig heeft voortgebracht. Ik ben toch best nieuwsgierig naar hoe wij het volgende nummer gaan beoordelen:
207. Spice Girls - 2 Become 1
[1996, #aw8, #hp3]
Tijd voor weer een back-to-back thema; twee dagen een plaatje onder dezelfde noemer. Een tijd terug hebben we 90's boy bands de revue laten passeren. Lijkt me de hoogste tijd om nu de 90's girl groups in de schijnwerpers te plaatsen. Te beginnen met misschien wel de meest iconische girl (power) group die de jaren negentig heeft voortgebracht. Ik ben toch best nieuwsgierig naar hoe wij het volgende nummer gaan beoordelen:
207. Spice Girls - 2 Become 1
[1996, #aw8, #hp3]
1
geplaatst: 27 maart 2020, 17:55 uur
Ongelooflijk hé. Dacht hetzelfde toen ik de datum postte. Time flies.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.