MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Korn nooit echt beluisterd. Als ik daar dan nummers van voorbij zie komen, dan is het meestal deze.
De meest populaire? Dan wordt het niks tussen deze band en mij.

4,8

Altijd een vervelende band gevonden.

4

Poeha schreef:
Korn nooit echt beluisterd. Als ik daar dan nummers van voorbij zie komen, dan is het meestal deze.
De meest populaire? Dan wordt het niks tussen deze band en mij.

Als iemand die de eerste 4 albums van Korn redelijk vaak heeft beluisterd, kan ik zeggen dat je daar niks aan mist

8,5

Vond ik destijds beter dan nu, hun muziek blijkt toch beperkt houdbaar te zijn. Niettemin een

6

5

Hij kijkt altijd zo kwaad

Arbeidsdeskundige
5

Nummers als Got the life en A.D.I.D.A.S vind ik leuk, deze beetje mwah.

6

Dusty Springfield - Son of a Preacher Man : 9

Korn - Freak On a Leash : 3

johannesA
6,7

5

6,75

Ast
5

Korn staat voorlopig op plek 196.

Het is een fijn moment voor een thema. Deze keer geen duo thema, maar vier dagen lang hetzelfde thema. Dat moet ook wel, want deze keer focussen we ons namelijk op de solocarrières van vier voormalige Beatles.

Thema: Ex-Beatles
Laten we beginnen met de man die onder andere Here Comes the Sun en Something schreef. Verrassend genoeg wist het nummer van vandaag in het VK de hitlijst niet te bereiken. In Nederland was het daarentegen juist zijn tweede succesvolste solosingle.

258. George Harrison - What Is Life

[1971, #aw8, #hp3] 

Arbeidsdeskundige
10
Weemoed, heimwee en nostalgie maakt zich meester van mij!

7,5

Ik ben nog niet zo oud

7,2

8

Nu al zin in Ringo.

8.1

7

Dat is wel erg goed beeld om van 1971 te dateren dacht ik bij het begin van de clip. De video is dan ook pas gemaakt in 2014.

10

Arbeidsdeskundige weet dingen. Sowieso staan er wel nog een paar 10'en op All Things Must Pass.

Van zijn beste album.

8.5

JoaMuse schreef:

Dat is wel erg goed beeld om van 1971 te dateren dacht ik bij het begin van de clip. De video is dan ook pas gemaakt in 2014.

Haha ja, de familie / het management heeft deze clip tot officiële clip benoemd, was een wedstrijd voor fans / videomakers.

wavanbuuren
KORN
8

George 8

8,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:46 uur

geplaatst: vandaag om 17:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.