Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2020, 20:02 uur
Korn nooit echt beluisterd. Als ik daar dan nummers van voorbij zie komen, dan is het meestal deze.
De meest populaire? Dan wordt het niks tussen deze band en mij.
4,8
4,8
1
geplaatst: 15 mei 2020, 20:07 uur
Poeha schreef:
Korn nooit echt beluisterd. Als ik daar dan nummers van voorbij zie komen, dan is het meestal deze.
Als iemand die de eerste 4 albums van Korn redelijk vaak heeft beluisterd, kan ik zeggen dat je daar niks aan mist

1
geplaatst: 15 mei 2020, 20:45 uur
Vond ik destijds beter dan nu, hun muziek blijkt toch beperkt houdbaar te zijn. Niettemin een
6
6
0
geplaatst: 15 mei 2020, 23:26 uur
Nummers als Got the life en A.D.I.D.A.S vind ik leuk, deze beetje mwah.
6
6
0
geplaatst: 16 mei 2020, 03:33 uur
Dusty Springfield - Son of a Preacher Man : 9
Korn - Freak On a Leash : 3
Korn - Freak On a Leash : 3
0
geplaatst: 16 mei 2020, 17:12 uur
Korn staat voorlopig op plek 196.
Het is een fijn moment voor een thema. Deze keer geen duo thema, maar vier dagen lang hetzelfde thema. Dat moet ook wel, want deze keer focussen we ons namelijk op de solocarrières van vier voormalige Beatles.
Thema: Ex-Beatles
Laten we beginnen met de man die onder andere Here Comes the Sun en Something schreef. Verrassend genoeg wist het nummer van vandaag in het VK de hitlijst niet te bereiken. In Nederland was het daarentegen juist zijn tweede succesvolste solosingle.
258. George Harrison - What Is Life
[1971, #aw8, #hp3]
Het is een fijn moment voor een thema. Deze keer geen duo thema, maar vier dagen lang hetzelfde thema. Dat moet ook wel, want deze keer focussen we ons namelijk op de solocarrières van vier voormalige Beatles.
Thema: Ex-Beatles
Laten we beginnen met de man die onder andere Here Comes the Sun en Something schreef. Verrassend genoeg wist het nummer van vandaag in het VK de hitlijst niet te bereiken. In Nederland was het daarentegen juist zijn tweede succesvolste solosingle.
258. George Harrison - What Is Life
[1971, #aw8, #hp3]
2
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 16 mei 2020, 17:13 uur
10 
Weemoed, heimwee en nostalgie maakt zich meester van mij!

Weemoed, heimwee en nostalgie maakt zich meester van mij!
0
geplaatst: 16 mei 2020, 17:57 uur
7
Dat is wel erg goed beeld om van 1971 te dateren dacht ik bij het begin van de clip. De video is dan ook pas gemaakt in 2014.
Dat is wel erg goed beeld om van 1971 te dateren dacht ik bij het begin van de clip. De video is dan ook pas gemaakt in 2014.

1
geplaatst: 16 mei 2020, 18:02 uur
0
geplaatst: 16 mei 2020, 18:06 uur
JoaMuse schreef:
Haha ja, de familie / het management heeft deze clip tot officiële clip benoemd, was een wedstrijd voor fans / videomakers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.