Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 17 september 2019, 09:46 uur
Niall Horan vind ik eigenlijk altijd wel leuk. Dit vind ik ook een erg prettig liedje.
7.5
7.5
0
geplaatst: 17 september 2019, 10:22 uur
Niet erg onderscheidend, maar zeker geen verkeerd liedje.
6.8
6.8
0
geplaatst: 17 september 2019, 13:43 uur
Nou ik kon het nummer eigenlijk niet meer voor de geest halen en bij herbeluistering was het ooooooooh ja, maar ik ben het nu alweer vergeten hoe ‘ie gaat.
4
4
2
geplaatst: 17 september 2019, 13:53 uur
1
geplaatst: 17 september 2019, 13:55 uur
Dan zou er eventueel wel een half puntje bij kunnen, maar ik ga 'm geen 2e keer opzetten helaas.
0
geplaatst: 17 september 2019, 14:07 uur
Hij doet me altijd aan ene Lasse denken...
Paar liedjes van hem vind ik wel mooi, maar deze is me te weeïg.
4,5
Paar liedjes van hem vind ik wel mooi, maar deze is me te weeïg.
4,5
0
geplaatst: 17 september 2019, 17:55 uur
21. East 17 - It's Alright
Tsja, het is wel erg goedkoop allemaal en toch vind ik het stiekem toch ook wel weer erg lekker. ALRIGHT ALRIGHT EVERYTHINGS GONNA BE ALRIGHT. Jaren '90 dance-vibes, en daar hou ik van.
7
23. The Supremes - Baby Love
Supremes altijd fijn! Het is geen The Happening, Reflections of Come See About Me maar alsnog erg leuk natuurlijk!
8
24. Zeon Jones - Spin Me Around
Ken ik nog niet! Gezellig plaatje wel.
7,3
25. 50 Cent - P.I.M.P.
Ik was toen 12 en in mijn omgeving werd de grap gemaakt dat het voor 'power in my penis' stond. Destijds sloeg dat album in de VS ook echt in als een bom en het wordt nog altijd als een invloedrijke klassieker gezien in bepaalde hiphopkringen. 50 zelf hield het succes echter niet lang vol... Ik vind het in ieder geval erg lekker, ook al is 50 niet de beste rapper. Hij heeft wel een eigen stijl en gevoel voor hooks. Leuk die marimba ook in de beat.
7,5
26. Kamahl - The Elephant Song
Nooit wat aan gevonden, wel heel melig. Wel goed bedoeld natuurlijk, maar tsja...
3,5
27. Cascada - Everytime We Touch
Apart om te lezen dat mensen dit niet kennen of vergeten zijn. Onder mijn generatie echt een klassieker. Ik zing dit ook zo woord voor woord mee en ik vind het leuke, vrolijke dance-pop. De producers gingen hierna trouwens ook hits scoren onder de naam R.I.O. #funfact
7,5
Tsja, het is wel erg goedkoop allemaal en toch vind ik het stiekem toch ook wel weer erg lekker. ALRIGHT ALRIGHT EVERYTHINGS GONNA BE ALRIGHT. Jaren '90 dance-vibes, en daar hou ik van.
7
23. The Supremes - Baby Love
Supremes altijd fijn! Het is geen The Happening, Reflections of Come See About Me maar alsnog erg leuk natuurlijk!
8
24. Zeon Jones - Spin Me Around
Ken ik nog niet! Gezellig plaatje wel.
7,3
25. 50 Cent - P.I.M.P.
Ik was toen 12 en in mijn omgeving werd de grap gemaakt dat het voor 'power in my penis' stond. Destijds sloeg dat album in de VS ook echt in als een bom en het wordt nog altijd als een invloedrijke klassieker gezien in bepaalde hiphopkringen. 50 zelf hield het succes echter niet lang vol... Ik vind het in ieder geval erg lekker, ook al is 50 niet de beste rapper. Hij heeft wel een eigen stijl en gevoel voor hooks. Leuk die marimba ook in de beat.
7,5
26. Kamahl - The Elephant Song
Nooit wat aan gevonden, wel heel melig. Wel goed bedoeld natuurlijk, maar tsja...
3,5
27. Cascada - Everytime We Touch
Apart om te lezen dat mensen dit niet kennen of vergeten zijn. Onder mijn generatie echt een klassieker. Ik zing dit ook zo woord voor woord mee en ik vind het leuke, vrolijke dance-pop. De producers gingen hierna trouwens ook hits scoren onder de naam R.I.O. #funfact
7,5
0
geplaatst: 17 september 2019, 17:56 uur
Ik vind Zayn toch nog wel een klasse beter. Maar heb wel een zwak voor Niall

0
geplaatst: 17 september 2019, 23:00 uur
29. The Magician ft. Years & Years - Sunlight
[2014, #aw15, #hp22]
The Magician is het alias van de Brusselse Stephen Fasano. Hij begon zijn carrière als helft van het duo Aeroplane, waarmee hij nu-disco en balearic house maakte. In 2010 stapte hij eruit om al snel naam te maken met zijn remixen. Vooral bekend zijn zijn remixen van Sam Sparro's Happiness en natuurlijk Lykke Li's I Follow Rivers. Dat werd één van de grootste hits van 2011.
Drie jaar later scoort hij ook een eigen hit. Dit doet hij in samenwerking met een trio dat dan nog niet bekend is bij het grote publiek maar wel al hard aan het opkomen is: Years & Years. Gezamenlijk maken ze een zonnig synthpopliedje met de inmiddels herkenbare zang van Olly Alexander. Het werd een aardig hitje, daarna heb ik niet veel meer vernomen van The Magician (Years & Years daarentegen...).
0
geplaatst: 17 september 2019, 23:11 uur
Grappig, het liedje kan ik me zo niet meer herinneren, maar ik weet wel dat ik die clip al één keer eerder had gezien, dat is toch wel een prestatie... Prettig melodietje, al heeft het niet veel variatie.
6,5
6,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.