menu

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:






johannesA
5,5

Vond ik destijds wel een fijn hitje, maar ik was hem praktisch vergeten, dus dat zegt ook wel genoeg.

6,5


avatar van musicfriek
4 nieuw voor mij, niks gemist dus.

avatar van jordidj1
6,5 gewoon fijn




avatar van Marzipaintree
Volgens mij staat "Sunlight" momenteel in de top 10 van nummers die het langst genoteerd stonden en niet verder wisten te komen dan nummer 21.

De top 5 is deze week in het nieuws omdat Danny V. Roland W. kan verslaan die in 1967/1968 heel lang de onderkant van de top 40 teisterde.
De nummer 1 Monja zie ik als een voorstudie op Peter Maffays Du.

Die top 5, die van de top 40 afkomstig is, klopt volgens mij niet. Want Years and years die dus ook met Sunlight meedoet wist in 2015 met Desire het 18 weken in het rechterrijtje vol te houden met nr. 22 als hoogste. Dus niet P!nk maar zij verdienen de vijfde plek.

Het zonlicht scoort bij mij een: 6,6

avatar van Marzipaintree
"Niall Horan - This town". Dit kan flink wat bonuspunten opleveren als de liefde van je leven dood gaat en dit is jullie lijfliedje.

Hoe zit het eigenlijk met nummers die het langst genoteerd stonden, wel het linkerrijtje haalden maar niet verder wisten te komen dan nummer 11?
De "long stay almost top 10 top 10".

Wellicht haalt "This town" wel deze top 10 maar het krijgt van mij geen bonuspunten.
6,3


avatar van catdog
Marzipaintree schreef:
"Niall Horan - This town". Dit kan flink wat bonuspunten opleveren als de liefde van je leven dood gaat en dit is jullie lijfliedje.

Hoe zit het eigenlijk met nummers die het langst genoteerd stonden, wel het linkerrijtje haalden maar niet verder wisten te komen dan nummer 11?
De "long stay almost top 10 top 10".



Ik wist dat Ilse DeLange's 'The Great Escape' dit record voor lange tijd had met #11 en 22 weken. Of ze het record nog steeds heeft weet ik niet. Met alle 'trage' hits en lange noteringen van de laatste tijd zou het best kunnen dat ze dit inmiddels heeft moeten afstaan.

avatar van jordidj1
Ik denk dat Arrie dit wel weet ?

avatar van zaaf
Imagine Dragons...

avatar van ranboy
Bovengenoemde Roland W had al 23 weken en die heeft nooit het linkerrijtje gehaald, dus Ilse de Lange kan dat record nooit gekregen hebben.



avatar van Poek
Gezellig clipje, gezellig liedje.

7,5

avatar van Arrie
ranboy schreef:
Bovengenoemde Roland W had al 23 weken en die heeft nooit het linkerrijtje gehaald, dus Ilse de Lange kan dat record nooit gekregen hebben.

Leuk dat je het noemt want dat record is serieus deze week geëvenaard door Rollercoaster van Danny Vera (meeste weken zonder top 20-notering).

Qua meeste weken zonder top 10 is het volgens mij idd Demons van Imagine Dragons, qua meeste punten zonder top 10 dan weer Where Are Ü Now van Jack Ü ft. Justin Bieber.

avatar van catdog
ranboy schreef:
Bovengenoemde Roland W had al 23 weken en die heeft nooit het linkerrijtje gehaald, dus Ilse de Lange kan dat record nooit gekregen hebben.


Had het over nét geen Top 10. Dus de #11e positie. Maar die is dus sindsdien ingehaald door Jack Ü & Bieber en Imagine Dragons.

avatar van brajoapau
The Magician ft. Years & Years: 3


avatar van Dwejkk_
24. Zeon Jones - Spin Me Around 5.5
25. 50 Cent - P.I.M.P. 5.5
26. Kamahl - The Elephant Song 3.0
27. Cascada - Everytime We Touch 5.5
28. Niall Horan - This Town 5.5
29. The Magician ft. Years & Years - Sunlight 6.0

avatar van Marzipaintree
catdog schreef:
Had het over nét geen Top 10. Dus de #11e positie.
Ik zie nu dat Niall Horan max. 12 haalde en geen 11.
Dus had ik eigenlijk een iets andere vraag moeten stellen: "Hoe zit het eigenlijk met nummers die het langst genoteerd stonden, wel het linkerrijtje haalden maar niet de top 10?
In dat geval doen alle nummers van 11 tot en met 20 mee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:03 uur

geplaatst: vandaag om 02:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.