Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2019 Finale Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2019, 21:50 uur
03. Arcade Fire - Funeral (2004)
828 punten | nummer 1 van: Gretz MRDammann| nummer laatst van: niemand
https://www.musicmeter.nl/images/cover/15000/15508.300.jpg
Waar Rebellion de ladder won dit jaar, bestrijkt het desbetreffende album weer eens het podium. De winst had er daarentegen nooit echt ingezeten.
MuMeLadder Finale Albums 2018: 3de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2017: 2de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2016: 2de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2015: 2de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2014: 5de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2013: 2de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2012: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2011: 4de plaats
828 punten | nummer 1 van: Gretz MRDammann| nummer laatst van: niemand
https://www.musicmeter.nl/images/cover/15000/15508.300.jpg
Waar Rebellion de ladder won dit jaar, bestrijkt het desbetreffende album weer eens het podium. De winst had er daarentegen nooit echt ingezeten.
MuMeLadder Finale Albums 2018: 3de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2017: 2de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2016: 2de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2015: 2de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2014: 5de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2013: 2de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2012: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2011: 4de plaats
0
geplaatst: 17 december 2019, 22:01 uur
02. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
844 punten | Nummer 1 van: CWTAB gjvc mauricedegier vigil| Nummer laatst van: Gringo_m
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/33.300.jpg
Revolver eindigde op twee vorig jaar, dus pakt dit album nu maar de tweede plek? Verrassend, aangezien het album nog nooit zo hoog stond. Misschien door de hernieuwde interesse in Abbey Road? Vragen, allemaal vragen... Gek genoeg stond deze klassieker van de Kevers héél lang bovenaan, maar werd pas na de laatste lijstjes afgetroefd door Radiohead.
MuMeLadder Finale Albums 2018: 4de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2017: 3de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2016: 3de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2015: 7de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2014: 3de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2013: 6de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2012: 10de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2011: 5de plaats
844 punten | Nummer 1 van: CWTAB gjvc mauricedegier vigil| Nummer laatst van: Gringo_m
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/33.300.jpg
Revolver eindigde op twee vorig jaar, dus pakt dit album nu maar de tweede plek? Verrassend, aangezien het album nog nooit zo hoog stond. Misschien door de hernieuwde interesse in Abbey Road? Vragen, allemaal vragen... Gek genoeg stond deze klassieker van de Kevers héél lang bovenaan, maar werd pas na de laatste lijstjes afgetroefd door Radiohead.
MuMeLadder Finale Albums 2018: 4de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2017: 3de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2016: 3de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2015: 7de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2014: 3de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2013: 6de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2012: 10de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2011: 5de plaats
1
geplaatst: 17 december 2019, 22:01 uur
01. Radiohead - OK Computer (1997)
877 punten | nummer 1 van: GrafGantz, danny de punk | nummer laatst van: niemand
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/4.300.jpg
Het enige album waarvan twee nummers in de Ladderfinale stonden, dat zou je als een reden kunnen bedenken waarom dit als winnaar uit de bus komt. Of gewoon omdat het een onaantastbare status heeft, waardoor het jaar in jaar uit elk albumspelletje wint. In mijn ogen meer dan terecht.
MuMeLadder Finale Albums 2018: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2017: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2016: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2015: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2014: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2013: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2012: 2de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2011: 1ste plaats
877 punten | nummer 1 van: GrafGantz, danny de punk | nummer laatst van: niemand
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/4.300.jpg
Het enige album waarvan twee nummers in de Ladderfinale stonden, dat zou je als een reden kunnen bedenken waarom dit als winnaar uit de bus komt. Of gewoon omdat het een onaantastbare status heeft, waardoor het jaar in jaar uit elk albumspelletje wint. In mijn ogen meer dan terecht.
MuMeLadder Finale Albums 2018: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2017: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2016: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2015: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2014: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2013: 1ste plaats
MuMeLadder Finale Albums 2012: 2de plaats
MuMeLadder Finale Albums 2011: 1ste plaats
1
geplaatst: 17 december 2019, 22:05 uur
Hierbij nog eens de top 31:
01. Radiohead - OK Computer (1997) Exit Music (For A Film) / Paranoid Android
02. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) A Day In the Life
03. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion (Lies)
04. The Smiths - The Queen Is Dead (1986) There Is a Light That Never Goes Out
05. Fleetwood Mac - Rumours (1977) Go Your Own Way
06. Radiohead - The Bends (1995) Street Spirit (Fade Out)
07. The Cure - Seventeen Seconds (1980) A Forest
08. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) Venus in Furs
09. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) Stairway To Heaven
10. Pearl Jam - Ten (1991) Black
11. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969) Gimme Shelter
12. U2 - The Unforgettable Fire (1984) The Unforgettable Fire
13. Talk Talk - It's My Life (1984) Such A Shame
14. David Bowie - "Heroes" (1977) "Heroes"
15. The Smiths - Meat Is Murder (1985) How Soon Is Now?
16. The National - High Violet (2010) Bloodbuzz Ohio
17. Kate Bush - The Kick Inside (1978) Wuthering Heights
18. dEUS - The Ideal Crash (1999) Instant Street
19. Joy Division - Substance (1988) Love Will Tear Us Apart
20. Sufjan Stevens - Illinoise (2005) John Wayne Gacy Jr.
21. Sigur Rós - ( ) (2002) Untitled #8 (Popplagið)
22. The Church - Starfish (1988) Under The Milky Way
23. New Order - Power, Corruption & Lies (1983) Blue Monday
24. Songs: Ohia - The Lioness (2000) Lioness
25. Nina Simone - Pastel Blues (1965) Sinnerman
26. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996) Stem/ Long Stem
27. Deep Purple - In Rock (1970) Child In Time
28. Kendrick Lamar - To Pimp A Butterfly (2015) King Kunta
29. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) Troy
30. Band of Horses - Everything All the Time (2006) The Funeral
31. Burial - Kindred (2012) Ashtray Wasp
Bedankt jongens, ik zie jullie dit weekend bij de Witte Trui-ontknoping. Wellicht dat ik de deadline van de finale albums een week uitstel, omdat ik niet wil dat de uitslag van dit spel al bekend wordt voordat überhaupt de winnaar van de finalenummers bekend is.
01. Radiohead - OK Computer (1997) Exit Music (For A Film) / Paranoid Android
02. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) A Day In the Life
03. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion (Lies)
04. The Smiths - The Queen Is Dead (1986) There Is a Light That Never Goes Out
05. Fleetwood Mac - Rumours (1977) Go Your Own Way
06. Radiohead - The Bends (1995) Street Spirit (Fade Out)
07. The Cure - Seventeen Seconds (1980) A Forest
08. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) Venus in Furs
09. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) Stairway To Heaven
10. Pearl Jam - Ten (1991) Black
11. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969) Gimme Shelter
12. U2 - The Unforgettable Fire (1984) The Unforgettable Fire
13. Talk Talk - It's My Life (1984) Such A Shame
14. David Bowie - "Heroes" (1977) "Heroes"
15. The Smiths - Meat Is Murder (1985) How Soon Is Now?
16. The National - High Violet (2010) Bloodbuzz Ohio
17. Kate Bush - The Kick Inside (1978) Wuthering Heights
18. dEUS - The Ideal Crash (1999) Instant Street
19. Joy Division - Substance (1988) Love Will Tear Us Apart
20. Sufjan Stevens - Illinoise (2005) John Wayne Gacy Jr.
21. Sigur Rós - ( ) (2002) Untitled #8 (Popplagið)
22. The Church - Starfish (1988) Under The Milky Way
23. New Order - Power, Corruption & Lies (1983) Blue Monday
24. Songs: Ohia - The Lioness (2000) Lioness
25. Nina Simone - Pastel Blues (1965) Sinnerman
26. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996) Stem/ Long Stem
27. Deep Purple - In Rock (1970) Child In Time
28. Kendrick Lamar - To Pimp A Butterfly (2015) King Kunta
29. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) Troy
30. Band of Horses - Everything All the Time (2006) The Funeral
31. Burial - Kindred (2012) Ashtray Wasp
Bedankt jongens, ik zie jullie dit weekend bij de Witte Trui-ontknoping. Wellicht dat ik de deadline van de finale albums een week uitstel, omdat ik niet wil dat de uitslag van dit spel al bekend wordt voordat überhaupt de winnaar van de finalenummers bekend is.
0
geplaatst: 17 december 2019, 22:06 uur
En hierbij mijn perfecte lijstje:
01. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) Venus in Furs
02. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion (Lies)
03. Radiohead - OK Computer (1997) Exit Music (For A Film) / Paranoid Android
04. Songs: Ohia - The Lioness (2000) Lioness
05. The National - High Violet (2010) Bloodbuzz Ohio
06. Fleetwood Mac - Rumours (1977) Go Your Own Way
07. Burial - Kindred (2012) Ashtray Wasp
08. The Smiths - The Queen Is Dead (1986) There Is a Light That Never Goes Out
09. The Cure - Seventeen Seconds (1980) A Forest
10. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996) Stem/ Long Stem
11. Kendrick Lamar - To Pimp A Butterfly (2015) King Kunta
12. dEUS - The Ideal Crash (1999) Instant Street
13. Sigur Rós - ( ) (2002) Untitled #8 (Popplagið)
14. Radiohead - The Bends (1995) Street Spirit (Fade Out)
15. Talk Talk - It's My Life (1984) Such A Shame
16. The Church - Starfish (1988) Under The Milky Way
17. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969) Gimme Shelter
18. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) Stairway To Heaven
19. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) A Day In the Life
20. Pearl Jam - Ten (1991) Black
21. Joy Division - Substance (1988) Love Will Tear Us Apart
22. David Bowie - "Heroes" (1977) "Heroes"
23. U2 - The Unforgettable Fire (1984) The Unforgettable Fire
24. Nina Simone - Pastel Blues (1965) Sinnerman
25. Sufjan Stevens - Illinoise (2005) John Wayne Gacy Jr.
26. Kate Bush - The Kick Inside (1978) Wuthering Heights
27. New Order - Power, Corruption & Lies (1983) Blue Monday
28. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) Troy
29. The Smiths - Meat Is Murder (1985) How Soon Is Now?
30. Band of Horses - Everything All the Time (2006) The Funeral
31. Deep Purple - In Rock (1970) Child In Time
01. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) Venus in Furs
02. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion (Lies)
03. Radiohead - OK Computer (1997) Exit Music (For A Film) / Paranoid Android
04. Songs: Ohia - The Lioness (2000) Lioness
05. The National - High Violet (2010) Bloodbuzz Ohio
06. Fleetwood Mac - Rumours (1977) Go Your Own Way
07. Burial - Kindred (2012) Ashtray Wasp
08. The Smiths - The Queen Is Dead (1986) There Is a Light That Never Goes Out
09. The Cure - Seventeen Seconds (1980) A Forest
10. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996) Stem/ Long Stem
11. Kendrick Lamar - To Pimp A Butterfly (2015) King Kunta
12. dEUS - The Ideal Crash (1999) Instant Street
13. Sigur Rós - ( ) (2002) Untitled #8 (Popplagið)
14. Radiohead - The Bends (1995) Street Spirit (Fade Out)
15. Talk Talk - It's My Life (1984) Such A Shame
16. The Church - Starfish (1988) Under The Milky Way
17. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969) Gimme Shelter
18. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) Stairway To Heaven
19. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) A Day In the Life
20. Pearl Jam - Ten (1991) Black
21. Joy Division - Substance (1988) Love Will Tear Us Apart
22. David Bowie - "Heroes" (1977) "Heroes"
23. U2 - The Unforgettable Fire (1984) The Unforgettable Fire
24. Nina Simone - Pastel Blues (1965) Sinnerman
25. Sufjan Stevens - Illinoise (2005) John Wayne Gacy Jr.
26. Kate Bush - The Kick Inside (1978) Wuthering Heights
27. New Order - Power, Corruption & Lies (1983) Blue Monday
28. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) Troy
29. The Smiths - Meat Is Murder (1985) How Soon Is Now?
30. Band of Horses - Everything All the Time (2006) The Funeral
31. Deep Purple - In Rock (1970) Child In Time
0
geplaatst: 17 december 2019, 22:11 uur
Arcade Fire heeft veel meer punten dan Sgt. Pepper. Hoe dan?
0
geplaatst: 17 december 2019, 22:27 uur
GrafGantz schreef:
Arcade Fire heeft veel meer punten dan Sgt. Pepper. Hoe dan?
Arcade Fire heeft veel meer punten dan Sgt. Pepper. Hoe dan?
Omdat die van vorig jaar waren
0
geplaatst: 17 december 2019, 22:28 uur
1. The Smiths - The Queen Is Dead (1986) There Is a Light That Never Goes Out
2. Radiohead - OK Computer (1997) Exit Music (For a Film) / Paranoid Android
3. Kate Bush - The Kick Inside (1978) Wuthering Heights
4. Pearl Jam - Ten (1991) Black
5. dEUS - The Ideal Crash (1999) Instant Street
6. Sufjan Stevens - Illinoise (2005) John Wayne Gacy Jr.
7. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion (Lies)
8. Sigur Rós - ( ) (2002) Untitled #8 (Popplagið)
9. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) A Day In the Life
10. Radiohead - The Bends (1995) Street Spirit (Fade Out)
11. The Smiths - Meat Is Murder (1985) How Soon Is Now?
12. Nina Simone - Pastel Blues (1965) Sinnerman
13. The Cure - Seventeen Seconds (1980) A Forest
14. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) Venus in Furs
15. U2 - The Unforgettable Fire (1984) The Unforgettable Fire
16. The Church - Starfish (1988) Under The Milky Way
17. Talk Talk - It's My Life (1984) Such A Shame
18. David Bowie - "Heroes" (1977) "Heroes"
19. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) Stairway To Heaven
20. Deep Purple - In Rock (1970) Child In Time
21. The National - High Violet (2010) Bloodbuzz Ohio
22. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) Troy
23. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969) Gimme Shelter
24. New Order - Power, Corruption & Lies (1983) Blue Monday
25. Joy Division - Substance (1988) Love Will Tear Us Apart
26. Fleetwood Mac - Rumours (1977) Go Your Own Way
27. Burial - Kindred (2012) Ashtray Wasp
28. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996) Stem/ Long Stem
29. Songs: Ohia - The Lioness (2000) Lioness
30. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015) King Kunta
31. Band of Horses - Everything All the Time (2006) The Funeral
2. Radiohead - OK Computer (1997) Exit Music (For a Film) / Paranoid Android
3. Kate Bush - The Kick Inside (1978) Wuthering Heights
4. Pearl Jam - Ten (1991) Black
5. dEUS - The Ideal Crash (1999) Instant Street
6. Sufjan Stevens - Illinoise (2005) John Wayne Gacy Jr.
7. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion (Lies)
8. Sigur Rós - ( ) (2002) Untitled #8 (Popplagið)
9. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) A Day In the Life
10. Radiohead - The Bends (1995) Street Spirit (Fade Out)
11. The Smiths - Meat Is Murder (1985) How Soon Is Now?
12. Nina Simone - Pastel Blues (1965) Sinnerman
13. The Cure - Seventeen Seconds (1980) A Forest
14. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) Venus in Furs
15. U2 - The Unforgettable Fire (1984) The Unforgettable Fire
16. The Church - Starfish (1988) Under The Milky Way
17. Talk Talk - It's My Life (1984) Such A Shame
18. David Bowie - "Heroes" (1977) "Heroes"
19. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) Stairway To Heaven
20. Deep Purple - In Rock (1970) Child In Time
21. The National - High Violet (2010) Bloodbuzz Ohio
22. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) Troy
23. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969) Gimme Shelter
24. New Order - Power, Corruption & Lies (1983) Blue Monday
25. Joy Division - Substance (1988) Love Will Tear Us Apart
26. Fleetwood Mac - Rumours (1977) Go Your Own Way
27. Burial - Kindred (2012) Ashtray Wasp
28. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996) Stem/ Long Stem
29. Songs: Ohia - The Lioness (2000) Lioness
30. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015) King Kunta
31. Band of Horses - Everything All the Time (2006) The Funeral
0
geplaatst: 17 december 2019, 22:33 uur
1. Radiohead - OK Computer (1997) Exit Music (For a Film) / Paranoid Android
2. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion (Lies)
3. dEUS - The Ideal Crash (1999) Instant Street
4. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) Venus in Furs
5. U2 - The Unforgettable Fire (1984) The Unforgettable Fire
6. Kate Bush - The Kick Inside (1978) Wuthering Heights
7. The Smiths - The Queen Is Dead (1986) There Is a Light That Never Goes Out
8. Fleetwood Mac - Rumours (1977) Go Your Own Way
9. David Bowie - "Heroes" (1977) "Heroes"
10. Talk Talk - It's My Life (1984) Such A Shame
11. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) A Day In the Life
12. The Smiths - Meat Is Murder (1985) How Soon Is Now?
13. Joy Division - Substance (1988) Love Will Tear Us Apart
14. New Order - Power, Corruption & Lies (1983) Blue Monday
15. Burial - Kindred (2012) Ashtray Wasp
16. Radiohead - The Bends (1995) Street Spirit (Fade Out)
17. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969) Gimme Shelter
18. Sigur Rós - ( ) (2002) Untitled #8 (Popplagið)
19. Songs: Ohia - The Lioness (2000) Lioness
20. Nina Simone - Pastel Blues (1965) Sinnerman
21. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) Stairway To Heaven
22. The Cure - Seventeen Seconds (1980) A Forest
23. Pearl Jam - Ten (1991) Black
24. The Church - Starfish (1988) Under The Milky Way
25. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) Troy
26. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015) King Kunta
27. Deep Purple - In Rock (1970) Child In Time
28. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996) Stem/ Long Stem
29. Sufjan Stevens - Illinoise (2005) John Wayne Gacy Jr.
30. The National - High Violet (2010) Bloodbuzz Ohio
31. Band of Horses - Everything All the Time (2006) The Funeral
2. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion (Lies)
3. dEUS - The Ideal Crash (1999) Instant Street
4. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) Venus in Furs
5. U2 - The Unforgettable Fire (1984) The Unforgettable Fire
6. Kate Bush - The Kick Inside (1978) Wuthering Heights
7. The Smiths - The Queen Is Dead (1986) There Is a Light That Never Goes Out
8. Fleetwood Mac - Rumours (1977) Go Your Own Way
9. David Bowie - "Heroes" (1977) "Heroes"
10. Talk Talk - It's My Life (1984) Such A Shame
11. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) A Day In the Life
12. The Smiths - Meat Is Murder (1985) How Soon Is Now?
13. Joy Division - Substance (1988) Love Will Tear Us Apart
14. New Order - Power, Corruption & Lies (1983) Blue Monday
15. Burial - Kindred (2012) Ashtray Wasp
16. Radiohead - The Bends (1995) Street Spirit (Fade Out)
17. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969) Gimme Shelter
18. Sigur Rós - ( ) (2002) Untitled #8 (Popplagið)
19. Songs: Ohia - The Lioness (2000) Lioness
20. Nina Simone - Pastel Blues (1965) Sinnerman
21. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) Stairway To Heaven
22. The Cure - Seventeen Seconds (1980) A Forest
23. Pearl Jam - Ten (1991) Black
24. The Church - Starfish (1988) Under The Milky Way
25. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) Troy
26. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015) King Kunta
27. Deep Purple - In Rock (1970) Child In Time
28. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996) Stem/ Long Stem
29. Sufjan Stevens - Illinoise (2005) John Wayne Gacy Jr.
30. The National - High Violet (2010) Bloodbuzz Ohio
31. Band of Horses - Everything All the Time (2006) The Funeral
0
geplaatst: 17 december 2019, 23:30 uur
jordidj1 schreef:
Bedankt jongens, ik zie jullie dit weekend bij de Witte Trui-ontknoping. Wellicht dat ik de deadline van de finale albums een week uitstel, omdat ik niet wil dat de uitslag van dit spel al bekend wordt voordat überhaupt de winnaar van de finalenummers bekend is.
Bedankt jongens, ik zie jullie dit weekend bij de Witte Trui-ontknoping. Wellicht dat ik de deadline van de finale albums een week uitstel, omdat ik niet wil dat de uitslag van dit spel al bekend wordt voordat überhaupt de winnaar van de finalenummers bekend is.
Thanks J, het was me weer een genoegen om dit te volgen
Godzijdank hebben de Kevers niet gewonnen, had ik toch een redelijke bummer gevonden. Dan liever de gedoodverfde favoriet.
1. Arcade Fire - Funeral (2004)
2. The National - High Violet (2010)
3. Burial - Kindred (2012)
4. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
5. Sigur Rós - ( ) (2002)
6. Sufjan Stevens - Illinoise (2005)
7. dEUS - The Ideal Crash (1999)
8. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996)
9. Kate Bush - The Kick Inside (1978)
10. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015)
11. Talk Talk - It's My Life (1984)
12. Songs: Ohia - The Lioness (2000)
13. The Smiths - Meat Is Murder (1985)
14. Radiohead - OK Computer (1997)
15. Radiohead - The Bends (1995)
16. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
17. The Cure - Seventeen Seconds (1980)
18. Joy Division - Substance (1988)
19. Band of Horses - Everything All the Time (2006)
20. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987)
21. New Order - Power, Corruption & Lies (1983)
22. The Church - Starfish (1988)
23. Nina Simone - Pastel Blues (1965)
24. David Bowie - "Heroes" (1977)
25. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
26. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967)
27. U2 - The Unforgettable Fire (1984)
28. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
29. Pearl Jam - Ten (1991)
0
geplaatst: 17 december 2019, 23:35 uur
Ik was verbaasd dat deze bij jou zo laag staat, maar je kunt er alsnog 4 sterren aan kwijt zie ik. Ben jij nu zo mainstream dat je je vrijwel alle albums in de finale behoorlijk goed vindt?
0
geplaatst: 17 december 2019, 23:46 uur
Bedankt voor de presentatie jordidj1
01. Pearl Jam - Ten (1991) Black
02. Radiohead - OK Computer (1997) Exit Music (For a Film) / Paranoid Android
03. Fleetwood Mac - Rumours (1977) Go Your Own Way
04. Radiohead - The Bends (1995) Street Spirit (Fade Out)
05. U2 - The Unforgettable Fire (1984) The Unforgettable Fire
06. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion (Lies)
07. Talk Talk - It's My Life (1984) Such A Shame
08. The Smiths - The Queen Is Dead (1986) There Is a Light That Never Goes Out
09. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) Venus in Furs
10. Joy Division - Substance (1988) Love Will Tear Us Apart
11. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) A Day In the Life
12. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969) Gimme Shelter
13. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) Stairway To Heaven
14. Kate Bush - The Kick Inside (1978) Wuthering Heights
15. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) Troy
16. The Cure - Seventeen Seconds (1980) A Forest
17. The Smiths - Meat Is Murder (1985) How Soon Is Now?
18. Deep Purple - In Rock (1970) Child In Time
19. Songs: Ohia - The Lioness (2000) Lioness
20. The National - High Violet (2010) Bloodbuzz Ohio
21. New Order - Power, Corruption & Lies (1983) Blue Monday
22. Band of Horses - Everything All the Time (2006) The Funeral
23. David Bowie - "Heroes" (1977) "Heroes"
24. dEUS - The Ideal Crash (1999) Instant Street
25. Sufjan Stevens - Illinoise (2005) John Wayne Gacy Jr.
26. The Church - Starfish (1988) Under The Milky Way
27. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996) Stem/ Long Stem
28. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015) King Kunta
29. Sigur Rós - ( ) (2002) Untitled #8 (Popplagið)
30. Nina Simone - Pastel Blues (1965) Sinnerman
31. Burial - Kindred (2012) Ashtray Wasp
01. Pearl Jam - Ten (1991) Black
02. Radiohead - OK Computer (1997) Exit Music (For a Film) / Paranoid Android
03. Fleetwood Mac - Rumours (1977) Go Your Own Way
04. Radiohead - The Bends (1995) Street Spirit (Fade Out)
05. U2 - The Unforgettable Fire (1984) The Unforgettable Fire
06. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion (Lies)
07. Talk Talk - It's My Life (1984) Such A Shame
08. The Smiths - The Queen Is Dead (1986) There Is a Light That Never Goes Out
09. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) Venus in Furs
10. Joy Division - Substance (1988) Love Will Tear Us Apart
11. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) A Day In the Life
12. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969) Gimme Shelter
13. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) Stairway To Heaven
14. Kate Bush - The Kick Inside (1978) Wuthering Heights
15. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) Troy
16. The Cure - Seventeen Seconds (1980) A Forest
17. The Smiths - Meat Is Murder (1985) How Soon Is Now?
18. Deep Purple - In Rock (1970) Child In Time
19. Songs: Ohia - The Lioness (2000) Lioness
20. The National - High Violet (2010) Bloodbuzz Ohio
21. New Order - Power, Corruption & Lies (1983) Blue Monday
22. Band of Horses - Everything All the Time (2006) The Funeral
23. David Bowie - "Heroes" (1977) "Heroes"
24. dEUS - The Ideal Crash (1999) Instant Street
25. Sufjan Stevens - Illinoise (2005) John Wayne Gacy Jr.
26. The Church - Starfish (1988) Under The Milky Way
27. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996) Stem/ Long Stem
28. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015) King Kunta
29. Sigur Rós - ( ) (2002) Untitled #8 (Popplagið)
30. Nina Simone - Pastel Blues (1965) Sinnerman
31. Burial - Kindred (2012) Ashtray Wasp
0
geplaatst: 18 december 2019, 08:02 uur
01 (==) (==) dEUS - The Ideal Crash
02 (==) (==) Led Zeppelin - Led Zeppelin [IV]
03 (02) (02) Kate Bush - The Kick Inside
04 (==) (==) Joy Division - Substance
05 (03) (03) The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
06 (==) (==) Talk Talk - It's My Life
07 (==) (==) Deep Purple - Deep Purple In Rock
08 (==) (==) The Church - Starfish
09 (09) (06) The Smiths - Meat Is Murder
10 (12) (13) The Rolling Stones - Let It Bleed
11 (17) (14) Arcade Fire - Funeral
12 (06) (04) Pearl Jam - Ten
13 (13) (05) The Cure - Seventeen Seconds
14 (10) (12) The Smiths - The Queen Is Dead
15 (==) (==) Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra
16 (14) (==) Fleetwood Mac - Rumours
17 (==) (==) The National - High Violet
18 (19) (22) New Order - Power, Corruption & Lies
19 (18) (24) Songs: Ohia - The Lioness
20 (==) (==) U2 - The Unforgettable Fire
21 (==) (21) Band of Horses - Everything All the Time
22 (20) (25) Nina Simone - Pastel Blues
23 (21) (23) David Bowie - "Heroes"
24 (22) (18) Sufjan Stevens - Illinois
25 (23) (07) Radiohead - The Bends
26 (27) (30) Sigur Rós - ( )
27 (28) (29) The Velvet Underground & Nico - The Velvet Underground & Nico
28 (25) (26) DJ Shadow - Endtroducing.....
29 (26) (15) Radiohead - OK Computer
30 (==) (==) Burial - Kindred
31 (==) (==) Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly
02 (==) (==) Led Zeppelin - Led Zeppelin [IV]
03 (02) (02) Kate Bush - The Kick Inside
04 (==) (==) Joy Division - Substance
05 (03) (03) The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
06 (==) (==) Talk Talk - It's My Life
07 (==) (==) Deep Purple - Deep Purple In Rock
08 (==) (==) The Church - Starfish
09 (09) (06) The Smiths - Meat Is Murder
10 (12) (13) The Rolling Stones - Let It Bleed
11 (17) (14) Arcade Fire - Funeral
12 (06) (04) Pearl Jam - Ten
13 (13) (05) The Cure - Seventeen Seconds
14 (10) (12) The Smiths - The Queen Is Dead
15 (==) (==) Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra
16 (14) (==) Fleetwood Mac - Rumours
17 (==) (==) The National - High Violet
18 (19) (22) New Order - Power, Corruption & Lies
19 (18) (24) Songs: Ohia - The Lioness
20 (==) (==) U2 - The Unforgettable Fire
21 (==) (21) Band of Horses - Everything All the Time
22 (20) (25) Nina Simone - Pastel Blues
23 (21) (23) David Bowie - "Heroes"
24 (22) (18) Sufjan Stevens - Illinois
25 (23) (07) Radiohead - The Bends
26 (27) (30) Sigur Rós - ( )
27 (28) (29) The Velvet Underground & Nico - The Velvet Underground & Nico
28 (25) (26) DJ Shadow - Endtroducing.....
29 (26) (15) Radiohead - OK Computer
30 (==) (==) Burial - Kindred
31 (==) (==) Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly
0
geplaatst: 18 december 2019, 08:33 uur
1. Sigur Rós - ( ) (2002)
2. Pearl Jam - Ten (1991)
3. Radiohead - OK Computer (1997)
4. dEUS - The Ideal Crash (1999)
5. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
6. The National - High Violet (2010)
7. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015)
8. Arcade Fire - Funeral (2004)
9. Radiohead - The Bends (1995)
10. U2 - The Unforgettable Fire (1984)
11. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967)
12. The Smiths - Meat Is Murder (1985)
13. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)
14. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
15. Sufjan Stevens - Illinoise (2005)
16. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996)
17. Burial - Kindred (2012)
18. Songs: Ohia - The Lioness (2000)
19. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
20. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
21. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987)
22. Talk Talk - It's My Life (1984)
23. The Cure - Seventeen Seconds (1980)
24. Joy Division - Substance (1988)
25. Nina Simone - Pastel Blues (1965)
26. The Church - Starfish (1988)
27. Deep Purple - In Rock (1970)
28. David Bowie - "Heroes" (1977)
29. New Order - Power, Corruption & Lies (1983)
30. Kate Bush - The Kick Inside (1978)
31. Band of Horses - Everything All the Time (2006)
Bedankt, jordidj1! Radiohead maar nipt gewonnen zeg, waar gaan we naartoe?!
2. Pearl Jam - Ten (1991)
3. Radiohead - OK Computer (1997)
4. dEUS - The Ideal Crash (1999)
5. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
6. The National - High Violet (2010)
7. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015)
8. Arcade Fire - Funeral (2004)
9. Radiohead - The Bends (1995)
10. U2 - The Unforgettable Fire (1984)
11. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967)
12. The Smiths - Meat Is Murder (1985)
13. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)
14. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
15. Sufjan Stevens - Illinoise (2005)
16. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996)
17. Burial - Kindred (2012)
18. Songs: Ohia - The Lioness (2000)
19. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
20. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
21. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987)
22. Talk Talk - It's My Life (1984)
23. The Cure - Seventeen Seconds (1980)
24. Joy Division - Substance (1988)
25. Nina Simone - Pastel Blues (1965)
26. The Church - Starfish (1988)
27. Deep Purple - In Rock (1970)
28. David Bowie - "Heroes" (1977)
29. New Order - Power, Corruption & Lies (1983)
30. Kate Bush - The Kick Inside (1978)
31. Band of Horses - Everything All the Time (2006)
Bedankt, jordidj1! Radiohead maar nipt gewonnen zeg, waar gaan we naartoe?!
1
geplaatst: 18 december 2019, 08:47 uur
Gretz schreef:
Ik was verbaasd dat deze bij jou zo laag staat, maar je kunt er alsnog 4 sterren aan kwijt zie ik. Ben jij nu zo mainstream dat je je vrijwel alle albums in de finale behoorlijk goed vindt?
(quote)
Ik was verbaasd dat deze bij jou zo laag staat, maar je kunt er alsnog 4 sterren aan kwijt zie ik. Ben jij nu zo mainstream dat je je vrijwel alle albums in de finale behoorlijk goed vindt?
Alleen de nummer laatst staat op 3*, voor de rest alles op ten minste 4*, en m'n top 10 of 11 heeft zelfs de maximale score. Dus ja, ik win weer eens de mainstream award ?
1
geplaatst: 18 december 2019, 08:54 uur
#raapmeop
1. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
2. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967)
3. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015)
4. Arcade Fire - Funeral (2004)
5. Pearl Jam - Ten (1991)
6. Radiohead - The Bends (1995)
7. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
8. Radiohead - OK Computer (1997)
9. The Smiths - Meat Is Murder (1985)
10. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
11. Sufjan Stevens - Illinoise (2005)
12. dEUS - The Ideal Crash (1999)
13. Burial - Kindred (2012)
14. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996)
15. The Cure - Seventeen Seconds (1980)
16. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
17. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)
18. Songs: Ohia - The Lioness (2000)
19. U2 - The Unforgettable Fire (1984)
20. David Bowie - "Heroes" (1977)
21. Joy Division - Substance (1988)
22. The National - High Violet (2010)
23. Kate Bush - The Kick Inside (1978)
24. Nina Simone - Pastel Blues (1965)
25. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra (1987)
26. Talk Talk - It's My Life (1984)
27. The Church - Starfish (1988)
28. New Order - Power, Corruption & Lies (1983)
29. Deep Purple - In Rock (1970)
30. Sigur Rós - ( ) (2002)
31. Band of Horses - Everything All the Time (2006)
1. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
2. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967)
3. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015)
4. Arcade Fire - Funeral (2004)
5. Pearl Jam - Ten (1991)
6. Radiohead - The Bends (1995)
7. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
8. Radiohead - OK Computer (1997)
9. The Smiths - Meat Is Murder (1985)
10. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
11. Sufjan Stevens - Illinoise (2005)
12. dEUS - The Ideal Crash (1999)
13. Burial - Kindred (2012)
14. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996)
15. The Cure - Seventeen Seconds (1980)
16. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
17. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)
18. Songs: Ohia - The Lioness (2000)
19. U2 - The Unforgettable Fire (1984)
20. David Bowie - "Heroes" (1977)
21. Joy Division - Substance (1988)
22. The National - High Violet (2010)
23. Kate Bush - The Kick Inside (1978)
24. Nina Simone - Pastel Blues (1965)
25. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra (1987)
26. Talk Talk - It's My Life (1984)
27. The Church - Starfish (1988)
28. New Order - Power, Corruption & Lies (1983)
29. Deep Purple - In Rock (1970)
30. Sigur Rós - ( ) (2002)
31. Band of Horses - Everything All the Time (2006)
0
geplaatst: 18 december 2019, 11:10 uur
Dank aan jordidj1 voor het weer organiseren. Hierbij nog mijn top 31:
1. Arcade Fire - Funeral
2. Radiohead - OK Computer
3. Sigur Rós - ( )
4. Sufjan Stevens - Illinoise
5. Fleetwood Mac - Rumours
6. The National - High Violet
7. The Smiths - The Queen Is Dead
8. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
9. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
10. Radiohead - The Bends
11. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly
12. Songs: Ohia - The Lioness
13. New Order - Power, Corruption & Lies
14. Talk Talk - It's My Life
15. The Cure - Seventeen Seconds
16. The Rolling Stones - Let It Bleed
17. David Bowie - "Heroes"
18. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV
19. dEUS - The Ideal Crash
20. Joy Division - Substance
21. The Church - Starfish
22. Nina Simone - Pastel Blues
23. The Smiths - Meat Is Murder
24. Band of Horses - Everything All the Time
25. U2 - The Unforgettable Fire
26. Pearl Jam - Ten
27. Burial - Kindred
28. Deep Purple - In Rock
29. DJ Shadow - Endtroducing.....
30. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra.
31. Kate Bush - The Kick Inside
1. Arcade Fire - Funeral
2. Radiohead - OK Computer
3. Sigur Rós - ( )
4. Sufjan Stevens - Illinoise
5. Fleetwood Mac - Rumours
6. The National - High Violet
7. The Smiths - The Queen Is Dead
8. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
9. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
10. Radiohead - The Bends
11. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly
12. Songs: Ohia - The Lioness
13. New Order - Power, Corruption & Lies
14. Talk Talk - It's My Life
15. The Cure - Seventeen Seconds
16. The Rolling Stones - Let It Bleed
17. David Bowie - "Heroes"
18. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV
19. dEUS - The Ideal Crash
20. Joy Division - Substance
21. The Church - Starfish
22. Nina Simone - Pastel Blues
23. The Smiths - Meat Is Murder
24. Band of Horses - Everything All the Time
25. U2 - The Unforgettable Fire
26. Pearl Jam - Ten
27. Burial - Kindred
28. Deep Purple - In Rock
29. DJ Shadow - Endtroducing.....
30. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra.
31. Kate Bush - The Kick Inside
0
geplaatst: 18 december 2019, 11:37 uur
jordidj1 bedankt. Mooie uitslag. Mijn top 31:
1. Sigur Rós - ( ) (2002)
2. Sufjan Stevens - Illinoise (2005)
3. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)
4. Band of Horses - Everything All the Time (2006)
5. Talk Talk - It's My Life (1984)
6. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967)
7. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion
8. David Bowie - "Heroes" (1977)
9. Deep Purple - In Rock (1970)
10. The Cure - Seventeen Seconds (1980)
11. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
12. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
13. The Church - Starfish (1988)
14. Joy Division - Substance (1988)
15. Radiohead - OK Computer (1997)
16. dEUS - The Ideal Crash (1999)
17. New Order - Power, Corruption & Lies (1983)
18. Kate Bush - The Kick Inside (1978)
19. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987)
20. The National - High Violet (2010)
21. Songs: Ohia - The Lioness (2000)
22. A Day In the Life Burial - Kindred (2012)
23. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
24. Radiohead - The Bends (1995)
25. U2 - The Unforgettable Fire (1984)
26. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
27. Pearl Jam - Ten (1991)
28. The Smiths - Meat Is Murder (1985)
29. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996)
30. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015)
31. Nina Simone - Pastel Blues (1965)
1. Sigur Rós - ( ) (2002)
2. Sufjan Stevens - Illinoise (2005)
3. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)
4. Band of Horses - Everything All the Time (2006)
5. Talk Talk - It's My Life (1984)
6. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967)
7. Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion
8. David Bowie - "Heroes" (1977)
9. Deep Purple - In Rock (1970)
10. The Cure - Seventeen Seconds (1980)
11. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
12. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
13. The Church - Starfish (1988)
14. Joy Division - Substance (1988)
15. Radiohead - OK Computer (1997)
16. dEUS - The Ideal Crash (1999)
17. New Order - Power, Corruption & Lies (1983)
18. Kate Bush - The Kick Inside (1978)
19. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987)
20. The National - High Violet (2010)
21. Songs: Ohia - The Lioness (2000)
22. A Day In the Life Burial - Kindred (2012)
23. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
24. Radiohead - The Bends (1995)
25. U2 - The Unforgettable Fire (1984)
26. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
27. Pearl Jam - Ten (1991)
28. The Smiths - Meat Is Murder (1985)
29. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996)
30. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015)
31. Nina Simone - Pastel Blues (1965)
0
geplaatst: 18 december 2019, 21:55 uur
01. Nina Simone - Pastel Blues (1965)
02. Pearl Jam - Ten (1991)
03. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
04. Arcade Fire - Funeral (2004)
05. Band of Horses - Everything All the Time (2006)
06. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)
07. Songs: Ohia - The Lioness (2000)
08. The National - High Violet (2010)
09. Talk Talk - It's My Life (1984)
10. Burial - Kindred (2012)
11. Radiohead - OK Computer (1997)
12. U2 - The Unforgettable Fire (1984)
13. David Bowie - "Heroes" (1977)
14. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
15. Radiohead - The Bends (1995)
16. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015)
17. The Smiths - Meat Is Murder (1985)
18. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
19. The Church - Starfish (1988)
20. Joy Division - Substance (1988)
21. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
22. The Cure - Seventeen Seconds (1980)
23. Deep Purple - In Rock (1970)
24. Sigur Rós - ( ) (2002)
25. New Order - Power, Corruption & Lies (1983)
26. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996)
27. Sufjan Stevens - Illinoise (2005)
28. dEUS - The Ideal Crash (1999)
29. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967)
30. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987)
31. Kate Bush - The Kick Inside (1978)
02. Pearl Jam - Ten (1991)
03. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
04. Arcade Fire - Funeral (2004)
05. Band of Horses - Everything All the Time (2006)
06. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)
07. Songs: Ohia - The Lioness (2000)
08. The National - High Violet (2010)
09. Talk Talk - It's My Life (1984)
10. Burial - Kindred (2012)
11. Radiohead - OK Computer (1997)
12. U2 - The Unforgettable Fire (1984)
13. David Bowie - "Heroes" (1977)
14. The Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
15. Radiohead - The Bends (1995)
16. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015)
17. The Smiths - Meat Is Murder (1985)
18. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
19. The Church - Starfish (1988)
20. Joy Division - Substance (1988)
21. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
22. The Cure - Seventeen Seconds (1980)
23. Deep Purple - In Rock (1970)
24. Sigur Rós - ( ) (2002)
25. New Order - Power, Corruption & Lies (1983)
26. DJ Shadow - Endtroducing..... (1996)
27. Sufjan Stevens - Illinoise (2005)
28. dEUS - The Ideal Crash (1999)
29. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967)
30. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987)
31. Kate Bush - The Kick Inside (1978)
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2020, 16:58 uur
Spuit elf deelt zijn lijstje ook nog even, had de ontknoping hiervan compleet gemist.
19 18 17 16 15 14 13 12 [MMLFA]
01 ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- [22] The Church - Starfish 5,0*
02 02 ---- ---- ---- ---- ---- ---- [05] Fleetwood Mac - Rumours 4,0*
03 ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- [13] Talk Talk - It's My Life
04 03 03 05 04 12 12 10 [01] Radiohead - OK Computer
05 04 04 06 05 07 05 06 [06] Radiohead - The Bends
06 05 05 07 06 08 08 07 [17] Kate Bush - The Kick Inside
07 ---- ---- ---- ---- ---- ---- xxx [16] The National - High Violet
08 ---- ---- ---- ---- 09 04 ---- [09] Led Zeppelin - Led Zeppelin IV
09 ---- 06 ---- ---- ---- ---- ---- [30] Band of Horses - Everything All the Time
10 07 07 08 08 10 09 08 [04] The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band 3,5*
11 ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- [27] Deep Purple - In Rock
12 10 10 ---- 12 ---- 11 14 [08] The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
13 ---- ---- ---- ---- xxx ---- ---- [19] Joy Division - Substance
14 xxx xxx xxx xxx xxx ---- ---- [23] New Order - Power, Corruption & Lies
15 xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx [15] The Smiths - Meat Is Murder
16 13 13 11 13 17 17 15 [03] Arcade Fire - Funeral
17 14 15 12 ---- 15 15 16 [29] Nina Simone - Pastel Blues
18 16 16 13 15 13 13 13 [12] Pearl Jam - Ten
19 15 14 ---- ---- ---- 20 ---- [26] DJ Shadow - Endtroducing.....
20 17 17 14 16 14 14 12 [14] David Bowie - "Heroes"
21 ---- ---- 16 ---- 16 16 17 [18] dEUS - The Ideal Crash 3,0*
22 19 18 17 17 19 21 20 [05] The Smiths - The Queen Is Dead
23 ---- ---- 18 19 20 ---- 19 [29] Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra
24 ---- ---- 20 20 22 ---- 18 [12] U2 - The Unforgettable Fire 2,5*
25 20 20 21 18 21 22 ---- [07] The Cure - Seventeen Seconds
26 xxx 21 22 21 ---- 18 ---- [21] Sigur Rós - ( )
27 ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- [28] Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly
---- [31] Burial - Kindred
---- [24] Songs: Ohia - The Lioness
---- [20] Sufjan Stevens - Illinois
---- [11] The Rolling Stones - Let It Bleed
19 18 17 16 15 14 13 12 [MMLFA]
01 ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- [22] The Church - Starfish 5,0*
02 02 ---- ---- ---- ---- ---- ---- [05] Fleetwood Mac - Rumours 4,0*
03 ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- [13] Talk Talk - It's My Life
04 03 03 05 04 12 12 10 [01] Radiohead - OK Computer
05 04 04 06 05 07 05 06 [06] Radiohead - The Bends
06 05 05 07 06 08 08 07 [17] Kate Bush - The Kick Inside
07 ---- ---- ---- ---- ---- ---- xxx [16] The National - High Violet
08 ---- ---- ---- ---- 09 04 ---- [09] Led Zeppelin - Led Zeppelin IV
09 ---- 06 ---- ---- ---- ---- ---- [30] Band of Horses - Everything All the Time
10 07 07 08 08 10 09 08 [04] The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band 3,5*
11 ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- [27] Deep Purple - In Rock
12 10 10 ---- 12 ---- 11 14 [08] The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
13 ---- ---- ---- ---- xxx ---- ---- [19] Joy Division - Substance
14 xxx xxx xxx xxx xxx ---- ---- [23] New Order - Power, Corruption & Lies
15 xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx [15] The Smiths - Meat Is Murder
16 13 13 11 13 17 17 15 [03] Arcade Fire - Funeral
17 14 15 12 ---- 15 15 16 [29] Nina Simone - Pastel Blues
18 16 16 13 15 13 13 13 [12] Pearl Jam - Ten
19 15 14 ---- ---- ---- 20 ---- [26] DJ Shadow - Endtroducing.....
20 17 17 14 16 14 14 12 [14] David Bowie - "Heroes"
21 ---- ---- 16 ---- 16 16 17 [18] dEUS - The Ideal Crash 3,0*
22 19 18 17 17 19 21 20 [05] The Smiths - The Queen Is Dead
23 ---- ---- 18 19 20 ---- 19 [29] Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra
24 ---- ---- 20 20 22 ---- 18 [12] U2 - The Unforgettable Fire 2,5*
25 20 20 21 18 21 22 ---- [07] The Cure - Seventeen Seconds
26 xxx 21 22 21 ---- 18 ---- [21] Sigur Rós - ( )
27 ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- [28] Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly
---- [31] Burial - Kindred
---- [24] Songs: Ohia - The Lioness
---- [20] Sufjan Stevens - Illinois
---- [11] The Rolling Stones - Let It Bleed
0
geplaatst: 2 december 2020, 13:08 uur
Ik heb dit jaar geen tijd/zin om dit draadje op te pakken voor de 2020 editie.
Dus wie wil, misschien thelion weer(?), be my guest
Hetzelfde geldt voor de trui albums
Dus wie wil, misschien thelion weer(?), be my guest
Hetzelfde geldt voor de trui albums
1
geplaatst: 7 december 2020, 11:42 uur
1
geplaatst: 7 december 2020, 11:59 uur
Da's waar. Ik zal eerst nog eens grasduinen in voorbij edities.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 december 2020, 12:29 uur
jordidj1 schreef:
Wat let je
Ik dacht het, jij zei het.Wat let je
Ik heb zelf ook heel even met de gedachte gespeeld me op te werpen, maar ik heb al een tijdje terug beloofd een nieuwe Prog Ladder op te starten, dus ik meende dat er nog genoeg andere kandidaten waren.
0
geplaatst: 7 december 2020, 17:17 uur
Casartelli schreef:
Ik heb zelf ook heel even met de gedachte gespeeld me op te werpen, maar ik heb al een tijdje terug beloofd een nieuwe Prog Ladder op te starten, dus ik meende dat er nog genoeg andere kandidaten waren.
(quote)
Ik dacht het, jij zei het.Ik heb zelf ook heel even met de gedachte gespeeld me op te werpen, maar ik heb al een tijdje terug beloofd een nieuwe Prog Ladder op te starten, dus ik meende dat er nog genoeg andere kandidaten waren.
Je kan ook de Witte Trui finale albums doen als je dat ziet zitten?
* denotes required fields.