MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in ... De Afrekening

zoeken in:
Omstandigheden maken dat ik niet in staat ben om verschillende threads op regelmatige basis te blijven verzorgen. Iedereen mocht nummers posten, dank aan degenen die dat deden, maar het was ook niet voldoende om hier met regelmaat genoeg nummers te laten voorbij komen.

Ik laat "Ooit in ... De Afrekening", met een klein beetje spijt in het hart, dan ook varen. Met plezier opgestart en gevolgd, dat absoluut. Ik focus me dan liever op één thread voor zover dat lukt. Hier doe ik dan liever een occasionele bijdrage, als dat kan. En punten uitdelen natuurlijk.

Indien er iemand is die zich hier wil op toeleggen en de boel overneemt, graag! Dumb Helicopter postte al eens wat, Rodajc heeft al een paar keer bijgedragen, er waren nog wel enkelen ... It's all yours guys.

Vorige week na de Amerikaanse verkiezingsuitslag zag ik Orange Crush nog voorbij komen op m'n Facebooktijdlijn met als bijschrift "The orange is crushed".

R.E.M. behaalt een gemiddelde van 7.6125 uit 8 stemmen.

TOP 10

01. Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness (14 v - 8,78)
02. Buffalo Tom - Taillights Fade (14 v - 8,49)
03. The Killers - Somebody Told Me (11 v - 8,42)
04. M83 - Midnight City (12 v - 8,38)
05. dEUS - Suds & Soda (15 v - 8,14)
06. Echo & The Bunnymen - Bring on the Dancing Horses (13 v - 8,12)
07. The Breeders - Cannonball (12 v - 8,12)
08. Teenage Fanclub - The Concept (11 v - 8,11)
09. Zornik - Scared of Yourself (10 v - 8,00)
10. The Smiths - The Boy with the Thorn in His Side (13 v 7,89)

Dit topic maar eens nieuw leven proberen inblazen met een zowel op StuBru als MuMe populair nummer. Van oranje naar rood is ook maar een kleine stap.

The War on Drugs - Red Eyes

Goede (her)opener!

8.5

mwa

6

Gast
geplaatst: vandaag om 14:00 uur

geplaatst: vandaag om 14:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.