Muziek / Muziekgames / Ooit in ... De Afrekening
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2020, 14:30 uur
6
Heb het nooit zo gehad op dit nummer. Ze hebben toch veel betere?
Heb het nooit zo gehad op dit nummer. Ze hebben toch veel betere?
0
geplaatst: 4 april 2020, 18:55 uur
8
Ik vind de NR 2 dan weer énorm overrated, van deze Rage begrijp ik nog wel dat die zo hoog geklommen is.
Ik vind de NR 2 dan weer énorm overrated, van deze Rage begrijp ik nog wel dat die zo hoog geklommen is.
2
geplaatst: 4 april 2020, 20:15 uur
0
geplaatst: 4 april 2020, 20:26 uur
Geweldig nummer, maar ben het wel een klein beetje beu geraakt.
8,5
8,5
0
geplaatst: 7 april 2020, 18:36 uur
Tijd voor een nieuwe!
Lay It Down is misschien wel één van de vreemde eenden in de bijt als we kijken naar de winnaars van de Eindafrekening. Op vandaag zijn ze toch wat minder in het collectieve geheugen gebleven dan andere memorabele winnaars. Hoog tijd dus voor een hernieuwde kennismaking met Magnapop:
RATM klopt af op een mooi gemiddelde van 7.53.
Lay It Down is misschien wel één van de vreemde eenden in de bijt als we kijken naar de winnaars van de Eindafrekening. Op vandaag zijn ze toch wat minder in het collectieve geheugen gebleven dan andere memorabele winnaars. Hoog tijd dus voor een hernieuwde kennismaking met Magnapop:
RATM klopt af op een mooi gemiddelde van 7.53.
0
geplaatst: 7 april 2020, 18:50 uur
Niet slecht, maar blijft minder hangen en heeft minder rage dan Killing in the Name.
0
geplaatst: 7 april 2020, 19:00 uur
6
Echt niet bijzonder. Vreemd dat dit zo hoog scoorde in de eindafrekening.
Echt niet bijzonder. Vreemd dat dit zo hoog scoorde in de eindafrekening.
0
geplaatst: 16 april 2020, 05:21 uur
Weinig stemmen voor Magnapop. Lay it Down eindigt op 6.96 uit 5 stemmen. Slecht is dat niet. Noch Top, noch Flop.
Een vergeten nummer uit 2012? Zeker is dat deze is opgedoken in De Afrekening eind dat jaar, mogelijk ook begin 2013. Maar noch stond het ooit in de TOP 3, noch kwamen Montevideo & Lara Chedraoui in De Eindafrekening terecht. Het énige andere nummer dat ik vaag herken, is 'Castles'. De Belgische band bracht vorig jaar nog een nieuwe plaat uit, 'Temperplate'.
Montevideo ft. Lara Chedraoui - Fate & Glory
Een vergeten nummer uit 2012? Zeker is dat deze is opgedoken in De Afrekening eind dat jaar, mogelijk ook begin 2013. Maar noch stond het ooit in de TOP 3, noch kwamen Montevideo & Lara Chedraoui in De Eindafrekening terecht. Het énige andere nummer dat ik vaag herken, is 'Castles'. De Belgische band bracht vorig jaar nog een nieuwe plaat uit, 'Temperplate'.
Montevideo ft. Lara Chedraoui - Fate & Glory
1
geplaatst: 17 april 2020, 10:36 uur
Lang niet gehoord maar ik herinner me Fate & Glory nog, die bespraken we bij nieuw in De Afrekening 2012 (StuBru's alternatieve lijst). 
Misschien vindt herman het wel leuk om deze terug te horen, hij gaf toen een 9.
7,5

Misschien vindt herman het wel leuk om deze terug te horen, hij gaf toen een 9.
7,5
0
geplaatst: 17 april 2020, 10:59 uur
8,5 Killing In The Name
8 Lay It Down
7,5 Fate & Glory
Leuk om terug te horen inderdaad. Was destijds blijkbaar in een heel goede bui, want als ik zie dat ik zelfs nog een 6 over had voor Hey Ho...
8 Lay It Down
7,5 Fate & Glory
Leuk om terug te horen inderdaad. Was destijds blijkbaar in een heel goede bui, want als ik zie dat ik zelfs nog een 6 over had voor Hey Ho...
0
geplaatst: 14 mei 2020, 03:54 uur
Montevideo ft. Lara Chedraoui - Fate & Glory halen een 7.5 uit 5 stemmen. Dat brengt hen op de 21ste plaats in de voorlopige TOP.
Back to the '80s met R.E.M. en Orange Crush. In de Eindafrekening van 1989 stond deze aan de top.
Back to the '80s met R.E.M. en Orange Crush. In de Eindafrekening van 1989 stond deze aan de top.
0
geplaatst: 14 mei 2020, 10:17 uur
5
Zelf ben ik iets minder fan van deze REM, Orange Crush heeft het nooit echt gedaan voor mij. Ik ervaar het als ietwat zeurderig.
Zelf ben ik iets minder fan van deze REM, Orange Crush heeft het nooit echt gedaan voor mij. Ik ervaar het als ietwat zeurderig.
* denotes required fields.