MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Oude, onbekende Metal Knock-out Game

zoeken in:
D.B.C. verslaat Mandator. Ronde 32:

D.B.C. - 'The Genesis Explosion' (album) vs. Dr. Mastermind - 'The Villa (2631)' (album)

Arbeidsdeskundige
1-0

??

2-1!!

Nou vooruit, D.B.C. wint maar weer eens. Ronde 33:

D.B.C. - 'The Genesis Explosion' (album) vs. State of Mind - 'On a Pedestal' (album)

Track van SoM hier te vinden: SoM-MP

Arbeidsdeskundige
1-0

DBC again... Ronde 34:

D.B.C. - 'The Genesis Explosion' (album) vs. Defiance - 'Death Machine' (album)

Arbeidsdeskundige
0-3

24 uur zijn om. Wil B.Robertson nog een keer 1 plaatsen?

Ik zal proberen een nieuwe te plaatsen, even een moment dan wordt het weer echt underground met iets van 0 stemmen

DBC again... Ronde 35:

Defiance - 'Death Machine' (album) vs. S.O.B. - Let's Go Beach (album)

B.Robertson - - heb er idd nooit van gehoord, des te leuker! Straks even luisteren.

Arbeidsdeskundige
Ik ben nu aan het luisteren.

Arbeidsdeskundige
0-1. Dit is inderdaad echte underground en ik geef deze de voorkeur boven Defiance - 'Death Machine'.

Erg leuk nummer, dat van S.O.B. (en de hele plaat ook maar es proberen), maar toch wordt het Defiance...

1-1

Ken S.O.B. alleen van wat toevoegingen, weet dat ze vroeger samen met Napalm Death op tournee waren en dat ze eerder bestonden dan S.O.D.

1-2

S.O.B. maar door dan? Niki Buzz is een talentvol gitarist die echt underground is gebleven en heel weinig plaatwerk heeft afgeleverd. Maakt niet zo gekke veel uit welke track je van M80 neemt; ik heb een voorkeur voor korte nummers en het sprankelend gitaarwerk komt meteen goed naar voren in de gekozen track.

Ronde 36:

M-80 - Attention (album) vs. S.O.B. - Let's Go Beach (album)

aslan (crew)
0-1

Niki Buzz komt me vaag bekend voor. Het nummer vind ik niet erg sterk en de zang helaas ook niet. Gitaarwerk dik in orde, dat wel.

0-2

S.O.B. overtuigend door! Ronde 37:

Znowhite - Baptised by Fire (album) vs. S.O.B. - Let's Go Beach (album)

Sir Spamalot (crew)
2-0

3-0

Fantastisch nummer en de plaat ook. Niet bepaald onbekend, maar swa.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:10 uur

geplaatst: vandaag om 17:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.