MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nieuw in De Alternatieve Hitlijst (2020) FINALE

zoeken in:
Raakt me een beetje kwijt door die stemvervorming na 3 minuten. Jammer, was niet echt nodig.
6,7

Hetzelfde gevoel hier. Een heel mooie start, maar na de tweede minuut begint het helaas wat te slepen. Dat plots vervormde stemmetje was inderdaad een beetje out of place.

6

mede geproduceerd door de Pepperoni Playboy . Schijnen dit jaar ook weer een Strokes album te krijgen, ben benieuwd

6

5 In slaap vallen ligt op de loer.

The Voidz: 6,3

Prettige stem, maar verder weinig opzienbarend liedje dat net een minuut te lang duurt.

5,5

5
Ik zit maar te wachten of het nog spannend wordt...

De animo is bij de tweede song gezakt tot minder dan de helft, hopelijk is dit geen trend voor deze thread.

Texas Sun is gisteren ook De Afrekening en de VOX binnen gekomen.

▸ Khruangbin & Leon Bridges - Texas Sun ◂ 22 votes - 7,04
▸ The Voidz - Did My Best ◂ 10 votes - 5,84

Tot mijn grote verbazing nieuw in De Afrekening en in de andere lijsten deze week aanzienlijk gestegen:

▾ Paul McCartney - Home Tonight

PS: Deze week zit propvol nieuwe nummers, typisch na de jaarwisseling, dus ik ga ze ook iets sneller op elkaar laten volgen. Zodat ze allemaal langs kunnen komen. Stemmen, stemmen, stemmen.

Vooral erg saai. 4,1

Ik ben absoluut geen Faul McCartney fan. Het merendeel van zijn latere werk kan mij niet bekoren. In tegendeel zelfs. Toch moet ik zeggen dat deze single mij verrassend genoeg helemaal niet tegenvalt. Het voordeel van de twijfel dan maar? Laat ik eens mild zijn.

6

Tja wel een heel matig nummer van Paul
7

6

Hij heeft betere dingen gebracht, dit is mij te gewoontjes.

The Voidz: 5,5

Met de melodie en zang zit het goed maar die gitaarsolo en vooral autotune had men achterwege moeten laten.

Rudi S schreef:
Tja wel een heel matig nummer van Paul
7

En toch een 7 ? Ik vraag het uit interesse hoor. Een 7 is bij mij al eerder richting 'zeer goed'. Matig hangt bij mij eerder samen met een 5. Vandaar.

Ik zal jouw score nog meenemen voor The Voidz, LucM.

Volgens mij is die 10 seconden autotune het meest avontuurlijke wat hier in 3 liedjes voorbij is gekomen. Ben benieuwd of het alleen bij gitaarmuziek blijft.

5,5

De eerste 15 seconden waren hoopvol, daarna meer van hetzelfde.

6,8

esteban schreef:
(quote)

En toch een 7 ? Ik vraag het uit interesse hoor. Een 7 is bij mij al eerder richting 'zeer goed'.

#fanboyalert , een 7 is voor Paul / Bietels in mijn boek erg laag

herman schreef:
Ben benieuwd of het alleen bij gitaarmuziek blijft.

Gelukkig niet. Er is nog wel wat anders binnen gekomen. Die komen er zeker aan.

Niet zo'n bijzonder nummer van Sir Paul, op zijn laatste album stonden toch aantal sterkere songs. Geen idee hoe dit in de afrekening verzeild geraakt is.

6

The Voidz - Did My Best nog een 7

The Voidz - Did My Best deed me zo hard aan The Strokes denken dat ik halfweg het nummer ben gaan opzoeken of de zanger Julian Casablancas himself was. Ja dus.

6

Paul McCartney - Home Tonight

6

Wel mooi dat hij er op zijn ouwe leeftijd nog steeds plezier uit haalt om nieuwe muziek te maken, maar hij speelt het wel veilig. Maar hij heeft natuurlijk wel een horde fans die hier mee weglopen

5.5

5

The Voidz: 6

JoaMuse schreef:
The Voidz - Did My Best deed me zo hard aan The Strokes denken dat ik halfweg het nummer ben gaan opzoeken of de zanger Julian Casablancas himself was. Ja dus.

Oh? Ik had het niet eens door. Nu je 't zegt.

Vreemd dat Paul McCartney in een 'alternatieve' hitlijst terechtkomt waar dat hij vroeger (jaren '70-'80) vaak werd verweten te mainstream te zijn. Maar ja, zelfs Abba zou nu te alternatief zijn voor de huidige top-40.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:04 uur

geplaatst: vandaag om 15:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.