Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar #2
zoeken in:
1
geplaatst: 10 maart 2020, 16:08 uur
west schreef:
Er komen nog heel veel concerten als je gezond blijft, moet je maar denken! En die prof uit Leuven zei gisteren dat je het aantal besmettingen makkelijk met 10 kan vermenigvuldigen, want lang niet iedereen wordt getest. Dus zet lekker een plaatje op of zo! Maar wel balen natuurlijk!
(quote)
Er komen nog heel veel concerten als je gezond blijft, moet je maar denken! En die prof uit Leuven zei gisteren dat je het aantal besmettingen makkelijk met 10 kan vermenigvuldigen, want lang niet iedereen wordt getest. Dus zet lekker een plaatje op of zo! Maar wel balen natuurlijk!
Jup, deze prof. Las het artikel gisteren ook. Niet te hopen dat ie gelijk krijgt, en dat het werkelijke aantal in NL en België en andere Europese landen al met zo'n factor zoveel hoger ligt.
Verder maar gewoon relativeren, zolang Spotify en YouTube in de lucht blijven kunnen we ons nog steeds prima vermaken met de mooiste bijzaak van het leven
2
geplaatst: 10 maart 2020, 16:19 uur
Dank aan zaaf de eerste mume gezondheidsdeskundige.
Mijn beterschapslijstje
1. LCD Soundsystem - All My Friends
2. The White Stripes - Icky Thump
3. Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
4. Kanye West - Stronger
5. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
6. Amy Macdonald - This Is the Life
7. Vampire Weekend - Mansard Roof
8. Amy Winehouse - Back to Black
9. Editors - The Racing Rats
10. Grinderman - No Pussy Blues
11. Burial - Ghost Hardware
12. The Shins ' - Australia
13. The Thermals - A Pillar of Salt
14. Queens of the Stone Age - 3's & 7's
15. Richard Hawley - Tonight the Streets Are Ours
16. Mark Ronson - Valerie
17. Foo Fighters - The Pretender
18. Panda Bear - Take Pills
19. Bat for Lashes - What's a Girl to Do?
20.The National - Mistaken for Strangers
Mijn beterschapslijstje
1. LCD Soundsystem - All My Friends
2. The White Stripes - Icky Thump
3. Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
4. Kanye West - Stronger
5. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
6. Amy Macdonald - This Is the Life
7. Vampire Weekend - Mansard Roof
8. Amy Winehouse - Back to Black
9. Editors - The Racing Rats
10. Grinderman - No Pussy Blues
11. Burial - Ghost Hardware
12. The Shins ' - Australia
13. The Thermals - A Pillar of Salt
14. Queens of the Stone Age - 3's & 7's
15. Richard Hawley - Tonight the Streets Are Ours
16. Mark Ronson - Valerie
17. Foo Fighters - The Pretender
18. Panda Bear - Take Pills
19. Bat for Lashes - What's a Girl to Do?
20.The National - Mistaken for Strangers
0
geplaatst: 10 maart 2020, 16:19 uur
1. Editors - The Racing Rats
2. Arcade Fire - No Cars Go
3. Muse - Map of the Problematique
4. Linkin Park - Shadow of the Day
5. Editors - Smokers Outside the Hospital Doors
6. Alicia Keys - No One
7. Róisín Murphy - Overpowered
8. Linkin Park - What I’ve Done
9. The Killers - Read My Mind
10. Dover - Do Ya
11. The National - Mistaken For Strangers
12. Air Traffic - No More Running Away
13. Editors - An En Has a Start
14. Amy Macdonald - Mr Rock & Roll
15. Kleerup Feat. Robyn - With Every Heartbeat
16. Bowling for Soup - Highschool Never Ends
17. Muse - Invincible
18. Róisín Murphy - Let Me Know
19. Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
20. The Ting Tings - That’s Not My Name
2. Arcade Fire - No Cars Go
3. Muse - Map of the Problematique
4. Linkin Park - Shadow of the Day
5. Editors - Smokers Outside the Hospital Doors
6. Alicia Keys - No One
7. Róisín Murphy - Overpowered
8. Linkin Park - What I’ve Done
9. The Killers - Read My Mind
10. Dover - Do Ya
11. The National - Mistaken For Strangers
12. Air Traffic - No More Running Away
13. Editors - An En Has a Start
14. Amy Macdonald - Mr Rock & Roll
15. Kleerup Feat. Robyn - With Every Heartbeat
16. Bowling for Soup - Highschool Never Ends
17. Muse - Invincible
18. Róisín Murphy - Let Me Know
19. Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
20. The Ting Tings - That’s Not My Name
1
geplaatst: 10 maart 2020, 16:31 uur
Mijn lijst.... 4 overeenkomsten met de eindlijst, dat is wel eens slechter geweest.
Van Arctic Monkeys duidelijk mijn favoriete nummer, hier blijkbaar minder populair. Of ze het hierna nog gaan halen bij mij is maar de vraag.
De eerste single van Kate Nash; ik weet nog dat die uitkwam en ik behoorlijk overdonderd was. Ik kocht zelfs de 7" via amazon Bij de volgende singles bleken die toch anders te zijn. Ook goed, maar anders.
Reverend and the Makers vond ik op Lowlands geweldig, beetje lcd soundsystem achtig, maar op plaat komt dat er maar deels uit. Van de 3 singles toch 1 die m'n lijst heeft gehaald.
01 Sophie Ellis-Bextor - Catch You
02 Amy Macdonald - This Is the Life
03 LCD Soundsystem - All My Friends
04 Blood Red Shoes - It's Getting Boring by the Sea
05 Mark Ronson ft Lily Allen - Oh My God
06 Arctic Monkeys - Brianstorm
07 Prince - Guitar
08 Remi Nicole - Rock 'n' Roll
09 Vanessa Paradis - Dès que j'te vois
10 Robyn with Kleerup - With Every Heartbeat
11 Kate Nash - Caroline's a Victim
12 Blood Red Shoes - I Wish I Was Someone Better
13 Editors - An End Has a Start
14 The White Stripes - Icky Thump
15 Vanessa Paradis - Divine idylle
16 Reverend and the Makers - Heavyweight Champion of the World
17 Sia - Day Too Soon
18 Plastiscines - Loser
19 Avril Lavigne - When You're Gone
20 The Dø - On My Shoulders
Van Arctic Monkeys duidelijk mijn favoriete nummer, hier blijkbaar minder populair. Of ze het hierna nog gaan halen bij mij is maar de vraag.
De eerste single van Kate Nash; ik weet nog dat die uitkwam en ik behoorlijk overdonderd was. Ik kocht zelfs de 7" via amazon Bij de volgende singles bleken die toch anders te zijn. Ook goed, maar anders.
Reverend and the Makers vond ik op Lowlands geweldig, beetje lcd soundsystem achtig, maar op plaat komt dat er maar deels uit. Van de 3 singles toch 1 die m'n lijst heeft gehaald.
01 Sophie Ellis-Bextor - Catch You
02 Amy Macdonald - This Is the Life
03 LCD Soundsystem - All My Friends
04 Blood Red Shoes - It's Getting Boring by the Sea
05 Mark Ronson ft Lily Allen - Oh My God
06 Arctic Monkeys - Brianstorm
07 Prince - Guitar
08 Remi Nicole - Rock 'n' Roll
09 Vanessa Paradis - Dès que j'te vois
10 Robyn with Kleerup - With Every Heartbeat
11 Kate Nash - Caroline's a Victim
12 Blood Red Shoes - I Wish I Was Someone Better
13 Editors - An End Has a Start
14 The White Stripes - Icky Thump
15 Vanessa Paradis - Divine idylle
16 Reverend and the Makers - Heavyweight Champion of the World
17 Sia - Day Too Soon
18 Plastiscines - Loser
19 Avril Lavigne - When You're Gone
20 The Dø - On My Shoulders
1
geplaatst: 10 maart 2020, 16:31 uur
herman schreef:
Oh, I'm So Sorry, Jens. Helemaal het bingoliedje vergeten.
Oh, I'm So Sorry, Jens. Helemaal het bingoliedje vergeten.
Je kan het in je lijst van 2015 goedmaken door hem op plekken 1 t/m 52 te zetten!
2
geplaatst: 10 maart 2020, 16:37 uur
Thanx zaaf!
2007
1. Radiohead - House of Cards
2. Brett Anderson - Love Is Dead
3. Coldplay - White Shadows
4. PJ Harvey - When Under Ether / Wait
5. PJ Harvey - The Piano / Heaven
6. Keane - The Night Sky
7. Richard Hawley - Tonight the Streets Are Ours
8. Moscow Olympics - Still
9. Keane - Try Again
10. Duran Duran - Falling Down
11. Richard Hawley - Serious
12. Thom Yorke - The Clock
13. Keane - A Bad Dream
14. Interpol - The Heinrich Maneuver
15. The Pains of Being Pure at Heart - This Love Is Fucking Right!
16. Jarvis Cocker - Fat Children
17. Interpol - Mammoth
18. The Mary Onettes - Void
19. Robert Plant | Alison Krauss - Rich Woman
20. Jarvis Cocker - Don't Let Him Waste Your Time
2007
1. Radiohead - House of Cards
2. Brett Anderson - Love Is Dead
3. Coldplay - White Shadows
4. PJ Harvey - When Under Ether / Wait
5. PJ Harvey - The Piano / Heaven
6. Keane - The Night Sky
7. Richard Hawley - Tonight the Streets Are Ours
8. Moscow Olympics - Still
9. Keane - Try Again
10. Duran Duran - Falling Down
11. Richard Hawley - Serious
12. Thom Yorke - The Clock
13. Keane - A Bad Dream
14. Interpol - The Heinrich Maneuver
15. The Pains of Being Pure at Heart - This Love Is Fucking Right!
16. Jarvis Cocker - Fat Children
17. Interpol - Mammoth
18. The Mary Onettes - Void
19. Robert Plant | Alison Krauss - Rich Woman
20. Jarvis Cocker - Don't Let Him Waste Your Time
0
geplaatst: 10 maart 2020, 16:38 uur
In mijn geliefde Brabant zijn de concerten vanaf nu ook verboden, dus we hebben straks echt alleen MuMe nog
1
geplaatst: 10 maart 2020, 16:38 uur
1. Duffy - Rockferry
2. Public Enemy - Harder Than You Think
3. Amy Winehouse - Back to Black
4. Soulsavers - Revival
5. Burial - Archangel
6. Caribou - Melody Day
7. Bright Eyes - Four Winds / Tourist Trap
8. The Good, the Bad & the Queen - Kingdom of Doom
9. Beirut - Nantes
10. The Pains of Being Pure at Heart - This Love Is Fucking Right!
11. Charlotte Gainsbourg - 5:55
12. Rihanna - Umbrella
13. Grinderman - No Pussy Blues
14. The Wombats - Kill the Director
15. The Thermals - A Pillar of Salt
16. Burial - Ghost Hardware
17. Amy Winehouse - You Know I'm No Good
18. The Shins - Australia
19. Sébastien Tellier - Sexual Sportswear
20. UGK - Int'l Players Anthem (I Choose You)
Met grote waardering voor Zaaf.
2. Public Enemy - Harder Than You Think
3. Amy Winehouse - Back to Black
4. Soulsavers - Revival
5. Burial - Archangel
6. Caribou - Melody Day
7. Bright Eyes - Four Winds / Tourist Trap
8. The Good, the Bad & the Queen - Kingdom of Doom
9. Beirut - Nantes
10. The Pains of Being Pure at Heart - This Love Is Fucking Right!
11. Charlotte Gainsbourg - 5:55
12. Rihanna - Umbrella
13. Grinderman - No Pussy Blues
14. The Wombats - Kill the Director
15. The Thermals - A Pillar of Salt
16. Burial - Ghost Hardware
17. Amy Winehouse - You Know I'm No Good
18. The Shins - Australia
19. Sébastien Tellier - Sexual Sportswear
20. UGK - Int'l Players Anthem (I Choose You)
Met grote waardering voor Zaaf.
0
geplaatst: 10 maart 2020, 16:57 uur
2007:
1. Kanye West – Can't Tell Me Nothing
2. Porcupine Tree – Way Out of Here
3. Burial – Ghost Hardware
4. Arctic Monkeys – Fluorescent Adolescent
5. Blonde Redhead – 23
6. Adele - Keep the Car Running
7. Adele – Hometown Glory
8. Justin Timberlake - LoveStoned / I Think She Knows
9. Tool – Jambi
10. Queens of the Stone Age – Make It Wit Chu
11. The Shins - Australia
12. LCD Soundsystem – All My Friends
13. Silversun Pickups – Lazy Eye
14. The White Stripes – Icky Thump
15. The National – Apartment Story
16. Beirut – Nantes
17. Regina Spektor – Samson
18. Muse – Map of the Problematique
19. Arcade Fire – No Cars Go
20. Sigur Rós – Hljómalind
21. Machine Head - Halo
22. Arctic Monkeys – Brianstorm
23. Band of Horses – Is There a Ghost
24. Arctic Monkeys – Teddy Picker
25. Kanye West feat. Dwele – Flashing Lights
26. Justice – D.A.N.C.E.
27. Bruce Springsteen – Radio Nowhere
28. Bloc Party – I Still Remember
29. Amy Winehouse - Back to Black
30. Vampire Weekend – Mansard Roof
31. Jay-Z Roc Boys (And the Winner Is)...
32. Kasabian - Fast Fuse / Thick as Thieves
33. Interpol - The Heinrich Maneuver
34. Daft Punk – Harder, Better, Faster, Stronger (Alive 2007)
35. Eddie Vedder – Hard Sun
36. Bloc Party – The Prayer
37. Kanye West – Good Life
38. The Killers – Read My Mind
39. Interpol – Mammoth
40. Amy McDonald – This Is the Life
41. Bloc Party – Hunting for Witches
42. Klaxons – Golden Skans
43. Amy Winehouse - Tears Dry on Their Own
44. Beirut – A Sunday Smile
45. Amy Winehouse – Love is a Losing Game
46. Klaxons – It’s Not Over Yet
47. Amy McDonald – Mr Rock & Roll
48. Mastodon – Colony of Birchmen
49. Kanye West – Stronger
50. The Game feat. Kanye West – Wouldn’t Get Far
1. Kanye West – Can't Tell Me Nothing
2. Porcupine Tree – Way Out of Here
3. Burial – Ghost Hardware
4. Arctic Monkeys – Fluorescent Adolescent
5. Blonde Redhead – 23
6. Adele - Keep the Car Running
7. Adele – Hometown Glory
8. Justin Timberlake - LoveStoned / I Think She Knows
9. Tool – Jambi
10. Queens of the Stone Age – Make It Wit Chu
11. The Shins - Australia
12. LCD Soundsystem – All My Friends
13. Silversun Pickups – Lazy Eye
14. The White Stripes – Icky Thump
15. The National – Apartment Story
16. Beirut – Nantes
17. Regina Spektor – Samson
18. Muse – Map of the Problematique
19. Arcade Fire – No Cars Go
20. Sigur Rós – Hljómalind
21. Machine Head - Halo
22. Arctic Monkeys – Brianstorm
23. Band of Horses – Is There a Ghost
24. Arctic Monkeys – Teddy Picker
25. Kanye West feat. Dwele – Flashing Lights
26. Justice – D.A.N.C.E.
27. Bruce Springsteen – Radio Nowhere
28. Bloc Party – I Still Remember
29. Amy Winehouse - Back to Black
30. Vampire Weekend – Mansard Roof
31. Jay-Z Roc Boys (And the Winner Is)...
32. Kasabian - Fast Fuse / Thick as Thieves
33. Interpol - The Heinrich Maneuver
34. Daft Punk – Harder, Better, Faster, Stronger (Alive 2007)
35. Eddie Vedder – Hard Sun
36. Bloc Party – The Prayer
37. Kanye West – Good Life
38. The Killers – Read My Mind
39. Interpol – Mammoth
40. Amy McDonald – This Is the Life
41. Bloc Party – Hunting for Witches
42. Klaxons – Golden Skans
43. Amy Winehouse - Tears Dry on Their Own
44. Beirut – A Sunday Smile
45. Amy Winehouse – Love is a Losing Game
46. Klaxons – It’s Not Over Yet
47. Amy McDonald – Mr Rock & Roll
48. Mastodon – Colony of Birchmen
49. Kanye West – Stronger
50. The Game feat. Kanye West – Wouldn’t Get Far
2
geplaatst: 10 maart 2020, 17:03 uur
Die verheerlijking van Arcade Fire begint lachwekkend te worden. Toch kan ik niet klaghen. Dankzij onder anderen de twee Amy's kom ik zowaar nog eens aan vijf treffers deze week.
1. Amy Winehouse - Back to Black [2]
2. Amy Macdonald - This Is the Life [6]
3. KT Tunstall - Saving My Face
4. Kaiser Chiefs - Ruby
5. Gwen Stefani - Early Winter
6. Sophie Ellis-Bextor - Today the Sun’s on Us
7. Editors - Smokers Outside the Hospital Doors
8. Nightwish - Eva
9. The Ting Tings - That’s Not My Name [36]
10. Mika - Grace Kelly
11. Regina Spektor - Samson [9]
12. Mark Ronson ft. Amy Winehouse - Valerie [17]
13. Paramore - CrushCrushCrush
14. Rufus Wainwright - Going to a Town [16]
15. Colbie Caillat - Bubbly
16. God Is an Astronaut - No Return
17. Sharon Jones & The Dap-Kings - 100 Days, 100 Nights
18. Chaka Khan - Angel
19. Elbicho - Los Rokipankis
20. The Pierces - Boring
9x VK
7x VS
1x Canada, Ierland, Spanje, Finland
1. Amy Winehouse - Back to Black [2]
2. Amy Macdonald - This Is the Life [6]
3. KT Tunstall - Saving My Face
4. Kaiser Chiefs - Ruby
5. Gwen Stefani - Early Winter
6. Sophie Ellis-Bextor - Today the Sun’s on Us
7. Editors - Smokers Outside the Hospital Doors
8. Nightwish - Eva
9. The Ting Tings - That’s Not My Name [36]
10. Mika - Grace Kelly
11. Regina Spektor - Samson [9]
12. Mark Ronson ft. Amy Winehouse - Valerie [17]
13. Paramore - CrushCrushCrush
14. Rufus Wainwright - Going to a Town [16]
15. Colbie Caillat - Bubbly
16. God Is an Astronaut - No Return
17. Sharon Jones & The Dap-Kings - 100 Days, 100 Nights
18. Chaka Khan - Angel
19. Elbicho - Los Rokipankis
20. The Pierces - Boring
9x VK
7x VS
1x Canada, Ierland, Spanje, Finland
1
geplaatst: 10 maart 2020, 17:07 uur
Na nummer 8 graag even de handen wassen,
want anders treedt nummer 18 in werking
1. Blonde Redhead - 23
2. M.I.A. - Jimmy
3. Low - Breaker / Hatchet
4. Burial - Archangel
5. Von Sudenfed - Fledermaus Can't Get It
6. The Microphones - Don't Smoke / Get Off The Internet
7. Corrupted - Vasana
8. The Bug - Skeng
9. Bonny Prince Billy - Strange Form Of Life
10. LCD Soundsystem - North American Scum
11. st Vincent - Jesus Saves, I Spent
12. The Fall - Reformation
13. Wooden Shjips - Loose Lips
14. Electrelane - To The East
15. Tori Amos - Bouncing Off Clouds
16. Animal Collective - Peacebone
17. Battles - Atlas
18. Malcolm Middleton - We're All Going To Die
19. Black Lung - Katrina
20. White Lips - Local Garbage
want anders treedt nummer 18 in werking
1. Blonde Redhead - 23
2. M.I.A. - Jimmy
3. Low - Breaker / Hatchet
4. Burial - Archangel
5. Von Sudenfed - Fledermaus Can't Get It
6. The Microphones - Don't Smoke / Get Off The Internet
7. Corrupted - Vasana
8. The Bug - Skeng
9. Bonny Prince Billy - Strange Form Of Life
10. LCD Soundsystem - North American Scum
11. st Vincent - Jesus Saves, I Spent
12. The Fall - Reformation
13. Wooden Shjips - Loose Lips
14. Electrelane - To The East
15. Tori Amos - Bouncing Off Clouds
16. Animal Collective - Peacebone
17. Battles - Atlas
18. Malcolm Middleton - We're All Going To Die
19. Black Lung - Katrina
20. White Lips - Local Garbage
0
geplaatst: 10 maart 2020, 17:30 uur
2007
1. Arcade Fire - No Cars Go
2. The National - Apartment Story
3. The Swell Season - Falling Slowly
4. Shout Out Louds - Impossible
5. The National - Mistaken for Strangers
6. Blonde Redhead - 23
7. Bruce Springsteen - Girls In Their Summer Clothes
8. Kleerup - With Every Heartbeat
9. Patrick Watson - The Great Escape
10. Band of Horses - Is There a Ghost
10. Richard Hawley - Tonight the Streets Are Ours
12. Beirut - Nantes
13. The Shins - Australia
14. Amy Macdonald - Mr Rock & Roll
15. Feist - 1234
16. The Cinematic Orchestra - To Build a Home
17. Bright Eyes - Four Winds
18. Yeasayer - 2080 / Sunrise
19. Patrick Wolf - The Magic Position
20. Iron and Wine - Boy With a Coin
1. Arcade Fire - No Cars Go
2. The National - Apartment Story
3. The Swell Season - Falling Slowly
4. Shout Out Louds - Impossible
5. The National - Mistaken for Strangers
6. Blonde Redhead - 23
7. Bruce Springsteen - Girls In Their Summer Clothes
8. Kleerup - With Every Heartbeat
9. Patrick Watson - The Great Escape
10. Band of Horses - Is There a Ghost
10. Richard Hawley - Tonight the Streets Are Ours
12. Beirut - Nantes
13. The Shins - Australia
14. Amy Macdonald - Mr Rock & Roll
15. Feist - 1234
16. The Cinematic Orchestra - To Build a Home
17. Bright Eyes - Four Winds
18. Yeasayer - 2080 / Sunrise
19. Patrick Wolf - The Magic Position
20. Iron and Wine - Boy With a Coin
0
geplaatst: 10 maart 2020, 17:45 uur
2007
01. Arcade Fire - No Cars Go
02. Monomen - Drum of Glass
03. The National - Mistaken for Strangers
04. Blonde Redhead - 23
05. Blackfield - Once / 1000 People
06. Asobi Seksu - Thursday
07. The National - Apartment Story
08. The Phantom Band - Throwing Bones
09. Amy Winehouse - Back to Black
10. Amy Macdonald - Mr Rock & Roll
11. Pet Shop Boys - Integral
12. Coldplay - White Shadows
13. Camouflage - The Pleasure Remains
14. Amy Winehouse - You Know I'm No Good
15. Diorama - Synthesize Me
16. Emma Pollock - Acid Test
17. The Shins - Turn on Me
18. Charlotte Gainsbourg - 5:55
19. Suzanne Vega - Ludlow Street
20. The Mary Onettes - Void / Translate
01. Arcade Fire - No Cars Go
02. Monomen - Drum of Glass
03. The National - Mistaken for Strangers
04. Blonde Redhead - 23
05. Blackfield - Once / 1000 People
06. Asobi Seksu - Thursday
07. The National - Apartment Story
08. The Phantom Band - Throwing Bones
09. Amy Winehouse - Back to Black
10. Amy Macdonald - Mr Rock & Roll
11. Pet Shop Boys - Integral
12. Coldplay - White Shadows
13. Camouflage - The Pleasure Remains
14. Amy Winehouse - You Know I'm No Good
15. Diorama - Synthesize Me
16. Emma Pollock - Acid Test
17. The Shins - Turn on Me
18. Charlotte Gainsbourg - 5:55
19. Suzanne Vega - Ludlow Street
20. The Mary Onettes - Void / Translate
1
geplaatst: 10 maart 2020, 17:53 uur
Bedankt zaaf voor het singlesvirus van 2007
01. Burial - Archangel
02. Kanye West - Flashing Lights
03. LCD Soundsystem - All My Friends
04. Arcade Fire - No Cars Go
05. Kanye West - Can't Tell Me Nothing
06. Timbaland - Give It To me
07. National - Mistaken For Strangers
08. Timbaland - The Way I Are
09. Editors - Smokers Outside the Hospital Doors
10. Amy Macdonald - This is the Life
11. Amorphis - Silent Waters
12. Justin Timberlake - What Goes Around … / Comes Around
13. Red Hot Chili Peppers - Desecration Smile
14. Nelly Furtado - In God's Hands
15. Nelly Furtado - Te Busque
16. Burial - Ghost Hardware
17. Nelly Furtado - Do It
18. Band of Horses - Is There A Ghost
19. Rihanna - Umbrella
20. Kanye West - Good Life
21. Kanye West - Stronger
22. Avril Lavigne - Girlfriend
23. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
24. Yves LaRock - Rise Up
25. De Jeugd van Tegenwoordig - Shenkie
26. Justin Timberlake - Lovestoned
27. Arctic Monkeys - Fluorescent Adoloscent
28. Amy Macdonald - Mr. Rock & Roll
29. National - Apartment Story
30. Editors - An End Has a Start
31. Editors - The Racing Rats
32. Robyn - With Every Heartbeat
33. Queens of the Stone Age - Make It Wit Chu
34. Akon - Smack That
35. Arctic Monkeys - Brianstorm
36. Amy Winehouse - Back to Black
37. Sunfreakz - Counting Down The Days
38. David Guetta - Love is Gone
39. Heidevolk - Wodan Heerst
40. Gwen Stefani - 4 in the Morning
01. Burial - Archangel
02. Kanye West - Flashing Lights
03. LCD Soundsystem - All My Friends
04. Arcade Fire - No Cars Go
05. Kanye West - Can't Tell Me Nothing
06. Timbaland - Give It To me
07. National - Mistaken For Strangers
08. Timbaland - The Way I Are
09. Editors - Smokers Outside the Hospital Doors
10. Amy Macdonald - This is the Life
11. Amorphis - Silent Waters
12. Justin Timberlake - What Goes Around … / Comes Around
13. Red Hot Chili Peppers - Desecration Smile
14. Nelly Furtado - In God's Hands
15. Nelly Furtado - Te Busque
16. Burial - Ghost Hardware
17. Nelly Furtado - Do It
18. Band of Horses - Is There A Ghost
19. Rihanna - Umbrella
20. Kanye West - Good Life
21. Kanye West - Stronger
22. Avril Lavigne - Girlfriend
23. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
24. Yves LaRock - Rise Up
25. De Jeugd van Tegenwoordig - Shenkie
26. Justin Timberlake - Lovestoned
27. Arctic Monkeys - Fluorescent Adoloscent
28. Amy Macdonald - Mr. Rock & Roll
29. National - Apartment Story
30. Editors - An End Has a Start
31. Editors - The Racing Rats
32. Robyn - With Every Heartbeat
33. Queens of the Stone Age - Make It Wit Chu
34. Akon - Smack That
35. Arctic Monkeys - Brianstorm
36. Amy Winehouse - Back to Black
37. Sunfreakz - Counting Down The Days
38. David Guetta - Love is Gone
39. Heidevolk - Wodan Heerst
40. Gwen Stefani - 4 in the Morning
1
geplaatst: 10 maart 2020, 18:01 uur
Stiekem een Smithsnummer in mijn lijst! De props gaan naar stardust_be voor zijn nummer 15 en 19 (wat aan de lage kant, maar soit).
1. Feist - 1234
2. Feist - My Moon My Man
3. Lightspeed Champion - Galaxy Of The Lost
4. Rilo Kiley - Breakin' Up
5. Rilo Kiley - Silver Lining
6. Spoon - The Underdog
7. Patrick Wolf - The Magic Position
8. The Teenagers - Homecoming
9. Malcolm Middleton - We're All Going To Die
10. Blonde Redhead - 23
11. Fanfarlo - Fire Escape
12. Rufus Wainwright - Going to a Town
13. Mark Ronson - Stop me
14. Noah And The Whale - 5 Years Time
15. The Shins - Australia
16. Au Revoir Simone - Sad Song
17. Amy Winehouse - Tears Dry on Their Own
18. Beirut - Nantes
19. Tunng - Bullets
20. Bruce Springsteen - Radio Nowhere
1. Feist - 1234
2. Feist - My Moon My Man
3. Lightspeed Champion - Galaxy Of The Lost
4. Rilo Kiley - Breakin' Up
5. Rilo Kiley - Silver Lining
6. Spoon - The Underdog
7. Patrick Wolf - The Magic Position
8. The Teenagers - Homecoming
9. Malcolm Middleton - We're All Going To Die
10. Blonde Redhead - 23
11. Fanfarlo - Fire Escape
12. Rufus Wainwright - Going to a Town
13. Mark Ronson - Stop me
14. Noah And The Whale - 5 Years Time
15. The Shins - Australia
16. Au Revoir Simone - Sad Song
17. Amy Winehouse - Tears Dry on Their Own
18. Beirut - Nantes
19. Tunng - Bullets
20. Bruce Springsteen - Radio Nowhere
1
geplaatst: 10 maart 2020, 18:28 uur
Geen overeenkomsten met de gezamenlijke lijst. Dat heb ik nog niet gehad. In het bericht naar zaaf, die er desondanks iets moois van gemaakt heeft , had ik het er over dat dit voor mij gevoelsmatig de jaren zijn dat er niet heel veel ontwikkeling in de muziek zit. Bij het onthullen van de gezamenlijke lijst ben ik me toch wel wat achter de oren gaan krabben, of het niet meer zo is dat de ontwikkeling, die wel degelijk in de muziek te zien is, in deze jaren mij gewoon duidelijk minder aanspreekt.
Hoe dan ook, ik zal niet beweren dat de gezamenlijke top 20 niet goed is, maar ik vind dit lijstje toch beduidend mooier.
1. The Swell Season - Falling Slowly
2. Patrick Watson - The Great Escape / Interference From the Sky
3. Blood Red Shoes - I Wish I Was Someone Better
4. Blackfield - End of the World
5. Eddie Vedder - Hard Sun
6. Malcolm Middleton - We're All Going to Die
7. Pure Reason Revolution - Victorious Cupid
8. Vampire Weekend - Mansard Roof / Ladies of Cambridge
9. Riverside - 02 Panic Room
10. Oceansize - Walking in the Air
11. Damien Rice - Dogs
12. Soulsavers - Revival
13. The Good, the Bad & the Queen - Kingdom of Doom
14. Crowded House - Don't Stop Now
15. Foo Fighters - The Pretender
16. Anathema - Angels Walk Among Us
17. Delain - Frozen
18. Bright Eyes - Four Winds / Tourist Trap
19. Robert Plant & Alison Krauss - Rich Woman
20. The Wombats - Kill the Director
Porcupine Tree haalde mijn lijst niet op basis van de veronderstelling dat het daar gaat om promo's.
Hoe dan ook, ik zal niet beweren dat de gezamenlijke top 20 niet goed is, maar ik vind dit lijstje toch beduidend mooier.
1. The Swell Season - Falling Slowly
2. Patrick Watson - The Great Escape / Interference From the Sky
3. Blood Red Shoes - I Wish I Was Someone Better
4. Blackfield - End of the World
5. Eddie Vedder - Hard Sun
6. Malcolm Middleton - We're All Going to Die
7. Pure Reason Revolution - Victorious Cupid
8. Vampire Weekend - Mansard Roof / Ladies of Cambridge
9. Riverside - 02 Panic Room
10. Oceansize - Walking in the Air
11. Damien Rice - Dogs
12. Soulsavers - Revival
13. The Good, the Bad & the Queen - Kingdom of Doom
14. Crowded House - Don't Stop Now
15. Foo Fighters - The Pretender
16. Anathema - Angels Walk Among Us
17. Delain - Frozen
18. Bright Eyes - Four Winds / Tourist Trap
19. Robert Plant & Alison Krauss - Rich Woman
20. The Wombats - Kill the Director
Porcupine Tree haalde mijn lijst niet op basis van de veronderstelling dat het daar gaat om promo's.
0
geplaatst: 10 maart 2020, 19:34 uur
1. The Swell Season - Falling Slowly
2. Rufus Wainwright - Going to a Town
3. Richard Hawley - Tonight the Streets Are Ours
4. Sigur Rós - Hljómalind / Starálfur
5. Kent - Ingenting
6. Patrick Watson - The Great Escape / Interference From the Sky
7. Manic Street Preachers - Your Love Alone Is Not Enough
8. Ray LaMontagne - Jolene
9. Damien Rice - Rootless Tree
10. The Pains of Being Pure at Heart - This Love Is Fucking Right!
11. Kaiser Chiefs - The Angry Mob
12. Madrugada - Look Away Lucifer
13. Fanfarlo - Fire Escape
14. Travis - Closer / The Great Unknown
15. Blonde Redhead - 23
16. Duffy - Rockferry
17. Arcade Fire - No Cars Go / Surf City (Eastern Bloc)
18. I Like Trains - Spencer Perceval
19. The Tallest Man on Earth - Pistol Dreams
20. Angus & Julia Stone - The Beast
2. Rufus Wainwright - Going to a Town
3. Richard Hawley - Tonight the Streets Are Ours
4. Sigur Rós - Hljómalind / Starálfur
5. Kent - Ingenting
6. Patrick Watson - The Great Escape / Interference From the Sky
7. Manic Street Preachers - Your Love Alone Is Not Enough
8. Ray LaMontagne - Jolene
9. Damien Rice - Rootless Tree
10. The Pains of Being Pure at Heart - This Love Is Fucking Right!
11. Kaiser Chiefs - The Angry Mob
12. Madrugada - Look Away Lucifer
13. Fanfarlo - Fire Escape
14. Travis - Closer / The Great Unknown
15. Blonde Redhead - 23
16. Duffy - Rockferry
17. Arcade Fire - No Cars Go / Surf City (Eastern Bloc)
18. I Like Trains - Spencer Perceval
19. The Tallest Man on Earth - Pistol Dreams
20. Angus & Julia Stone - The Beast
1
geplaatst: 10 maart 2020, 19:35 uur
Mijn #1 had ik eigenlijk zo goed als zeker in de TOP 10 verwacht, dat die niet alleen buiten de TOP 20 valt, maar dan ook nog eens amper genoemd werd ... Dat doet pijn aan mijn hartje. Dat de Kings of Leon hun beste plaat het hier niet goed doet, verrast mij ook wel.
2 0 0 7
1. Jeff Buckley - Hallelujah
2. Muse - Map of the Problematique
3. Kings of Leon - Fans
4. Mika - Grace Kelly
5. The Chemical Brothers - Do It Again
6. Air Traffic - Shooting Star
7. The Cribs - Men's Needs
8. Kings of Leon - On Call
9. Air Traffic - No More Running Away
10. Mika - Big Girl (You Are Beautiful)
11. Snow Patrol - Open Your Eyes
12. Just Jack - Starz In Their Eyes
13. Coldplay - White Shadows
14. Mika - Love Today
15. Amy Winehouse - Valerie
16. Kings of Leon - Charmer
17. Editors - An End Has a Start
18. Mika - Happy Ending
19. Bloc Party - Flux
20. Arsenal - Saudade, Pt. 2
21. Editors - The Racing Rats
22. The Subs - Kiss My Trance
23. Klaxons - Golden Skans
24. Air Traffic - Charlotte (had ik vorig jaar eigenlijk al, vandaar buiten top 20)
25. Justice - D.A.N.C.E.
26. Mika - Lollipop
27. Snoop Dogg - Sensual Seduction
28. Regina Spektor - Samson
29. Snow Patrol - Shut Your Eyes
30. Muse - Invincible
31. MGMT - Weekend Wars
32. Klaxons - It's Not Over Yet
33. The Chemical Brothers - The Salmon Dance
34. Alphabeat - Fascination
35. Rihanna - Don't Stop The Music
= In de TOP 20
Merci, zaaf!
2 0 0 7
1. Jeff Buckley - Hallelujah
2. Muse - Map of the Problematique
3. Kings of Leon - Fans
4. Mika - Grace Kelly
5. The Chemical Brothers - Do It Again
6. Air Traffic - Shooting Star
7. The Cribs - Men's Needs
8. Kings of Leon - On Call
9. Air Traffic - No More Running Away
10. Mika - Big Girl (You Are Beautiful)
11. Snow Patrol - Open Your Eyes
12. Just Jack - Starz In Their Eyes
13. Coldplay - White Shadows
14. Mika - Love Today
15. Amy Winehouse - Valerie
16. Kings of Leon - Charmer
17. Editors - An End Has a Start
18. Mika - Happy Ending
19. Bloc Party - Flux
20. Arsenal - Saudade, Pt. 2
21. Editors - The Racing Rats
22. The Subs - Kiss My Trance
23. Klaxons - Golden Skans
24. Air Traffic - Charlotte (had ik vorig jaar eigenlijk al, vandaar buiten top 20)
25. Justice - D.A.N.C.E.
26. Mika - Lollipop
27. Snoop Dogg - Sensual Seduction
28. Regina Spektor - Samson
29. Snow Patrol - Shut Your Eyes
30. Muse - Invincible
31. MGMT - Weekend Wars
32. Klaxons - It's Not Over Yet
33. The Chemical Brothers - The Salmon Dance
34. Alphabeat - Fascination
35. Rihanna - Don't Stop The Music
= In de TOP 20
Merci, zaaf!
0
geplaatst: 10 maart 2020, 20:06 uur
esteban schreef:
Mijn #1 had ik eigenlijk zo goed als zeker in de TOP 10 verwacht, dat die niet alleen buiten de TOP 20 valt, maar dan ook nog eens amper genoemd werd ... Dat doet pijn aan mijn hartje.
1. Jeff Buckley - Hallelujah
Mijn #1 had ik eigenlijk zo goed als zeker in de TOP 10 verwacht, dat die niet alleen buiten de TOP 20 valt, maar dan ook nog eens amper genoemd werd ... Dat doet pijn aan mijn hartje.
1. Jeff Buckley - Hallelujah
Ik vind het vooral opmerkelijk dat je die opneemt in een lijstje over 2007
Volgens mij neemt vrijwel niemand re-releases op in hun lijstjes.
0
geplaatst: 10 maart 2020, 20:11 uur
Inderdaad ja, ik kwam bijvoorbeeld The Beatles eens tegen in toplijst RYM bij de jaren '90. Die koos toen ook niemand. Behalve Arbeidsdeskundige geloof ik.
Edit: Debaser had ik ook wel bij 1997 omdat die nu eenmaal enkel bij dat jaar stond op RYM, maar sindsdien negeer ik nummers die eigenlijk al veel ouder zijn wel.
Edit: Debaser had ik ook wel bij 1997 omdat die nu eenmaal enkel bij dat jaar stond op RYM, maar sindsdien negeer ik nummers die eigenlijk al veel ouder zijn wel.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 maart 2020, 20:17 uur
01 Editors - The Racing Rats
02 Editors - An End Has a Start
03 The Black Angels - Better Off Alone
04 Editors - Smokers Outside the Hospital Doors
05 Band of Horses - Is There a Ghost
06 Silversun Pickups - Lazy Eye
07 The Ting Tings - That's Not My Name
08 The Raveonettes - Dead Sound
09 Coldplay - White Shadows
10 Interpol - The Heinrich Maneuver
11 Muse - Map of the Problematique
12 Blonde Redhead - 23
13 Arctic Monkeys - Brianstorm
14 Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
15 The National - Mistaken for Strangers
16 The Shins - Australia
17 The Veronicas - Untouched
18 Amy Macdonald - Mr Rock & Roll
19 Kings of Leon - Charmer
20 Eddie Vedder - Hard Sun
02 Editors - An End Has a Start
03 The Black Angels - Better Off Alone
04 Editors - Smokers Outside the Hospital Doors
05 Band of Horses - Is There a Ghost
06 Silversun Pickups - Lazy Eye
07 The Ting Tings - That's Not My Name
08 The Raveonettes - Dead Sound
09 Coldplay - White Shadows
10 Interpol - The Heinrich Maneuver
11 Muse - Map of the Problematique
12 Blonde Redhead - 23
13 Arctic Monkeys - Brianstorm
14 Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
15 The National - Mistaken for Strangers
16 The Shins - Australia
17 The Veronicas - Untouched
18 Amy Macdonald - Mr Rock & Roll
19 Kings of Leon - Charmer
20 Eddie Vedder - Hard Sun
0
geplaatst: 10 maart 2020, 20:17 uur
GrafGantz schreef:
Ik vind het vooral opmerkelijk dat je die opneemt in een lijstje over 2007
Volgens mij neemt vrijwel niemand re-releases op in hun lijstjes.
(quote)
Ik vind het vooral opmerkelijk dat je die opneemt in een lijstje over 2007
Volgens mij neemt vrijwel niemand re-releases op in hun lijstjes.
Omdat het het énige jaar is waarin ik die kón nomineren volgens RYM, uiteraard. En omdat het nummer het in 2007 effectief goed gedaan heeft op de radio. Ik heb het toen ook pas ontdekt, in de jaren 90 is dat volledig aan mij voorbij gegaan.
In deze thread zitten wel vaker nummers in verkeerde jaren door RYM, ook nummers die de TOP 50 halen. Dit was een extreem voorbeeld. Doet er voor mij niet toe. Ik kijk naar het nummer op zich, dat telt.
0
geplaatst: 10 maart 2020, 20:21 uur
1. [004] Blonde Redhead - 23
2. [002] Amy Winehouse - Back To Black
3. [009] Regina Spektor - Samson
4. [xxx] Little Dragon - Twice
5. [xxx] Radiohead - Jigsaw Falling Into Place (2008 Remco, sukkel die je bent!)
6. [xxx] Zazie - Je Suis Un Homme
7. [101] Brandi Carlile - The Story
8. [095] Kristin Hersh - In Shock
9. [006] Amy MacDonald - This Is the Life
10. [032] The Swell Season - Falling Slowly
11. [xxx] Mutya Buena - Real Girl
12. [058] Feist - 1234
13. [xxx] Anna Ternheim - Today Is a Good Day
14. [101] Asobi Seksu - Thursday
15. [xxx] Familjen - Det Snurrar I Min Skalle
16. [036] The Ting Tings - That's Not My Name
17. [xxx] Architecture In Helsinki - Heart It Races
18. [xxx] A Fine Frenzy - Almost Lover
19. [xxx] Nicole Atkins - Party's Over
20. [059] Spoon - The Underdog (Demo)
2. [002] Amy Winehouse - Back To Black
3. [009] Regina Spektor - Samson
4. [xxx] Little Dragon - Twice
5. [xxx] Radiohead - Jigsaw Falling Into Place (2008 Remco, sukkel die je bent!)
6. [xxx] Zazie - Je Suis Un Homme
7. [101] Brandi Carlile - The Story
8. [095] Kristin Hersh - In Shock
9. [006] Amy MacDonald - This Is the Life
10. [032] The Swell Season - Falling Slowly
11. [xxx] Mutya Buena - Real Girl
12. [058] Feist - 1234
13. [xxx] Anna Ternheim - Today Is a Good Day
14. [101] Asobi Seksu - Thursday
15. [xxx] Familjen - Det Snurrar I Min Skalle
16. [036] The Ting Tings - That's Not My Name
17. [xxx] Architecture In Helsinki - Heart It Races
18. [xxx] A Fine Frenzy - Almost Lover
19. [xxx] Nicole Atkins - Party's Over
20. [059] Spoon - The Underdog (Demo)
0
geplaatst: 10 maart 2020, 20:57 uur
1. Amy Macdonald - Poison Prince (-)
2. LCD Soundsystem - Someone Great (47)
3. Amy Macdonald - L.A. (-)
4. LCD Soundsystem - All My Friends (3)
5. Burial - Archangel (7)
6. Amy Macdonald - Mr. Rock & Roll (27)
7. Vampire Weekend - Mansard Roof (-)
8. Regina Spektor - Samson (9)
9. Muse - Map of the Problematique (20)
10. Janelle Monáe - Violet Stars Happy Hunting! (-)
11. Crystal Castles - Crimewave (-)
12. Amy Macdonald - This Is the Life (6)
13. Battles - Atlas (42)
14. Feist - My Moon, My Man (54)
15. Justice - D.A.N.C.E. (-)
16. Lykke Li - Little Bit (-)
17. Muse - Invincible (74)
18. Digitalism - Pogo (-)
19. St. Vincent - Jesus Saves, I Spend (-)
20. Animal Collective - Peacebone (79)
2. LCD Soundsystem - Someone Great (47)
3. Amy Macdonald - L.A. (-)
4. LCD Soundsystem - All My Friends (3)
5. Burial - Archangel (7)
6. Amy Macdonald - Mr. Rock & Roll (27)
7. Vampire Weekend - Mansard Roof (-)
8. Regina Spektor - Samson (9)
9. Muse - Map of the Problematique (20)
10. Janelle Monáe - Violet Stars Happy Hunting! (-)
11. Crystal Castles - Crimewave (-)
12. Amy Macdonald - This Is the Life (6)
13. Battles - Atlas (42)
14. Feist - My Moon, My Man (54)
15. Justice - D.A.N.C.E. (-)
16. Lykke Li - Little Bit (-)
17. Muse - Invincible (74)
18. Digitalism - Pogo (-)
19. St. Vincent - Jesus Saves, I Spend (-)
20. Animal Collective - Peacebone (79)
1
geplaatst: 10 maart 2020, 21:22 uur
Nog 4,86 dagen over voor de editie 2008 , 10 lijsten binnen...
Ik hoop op tomeloze bijdragen van:
123poetertjes, 50tracks, aerobag, Arbeidsdeskundige, Arno, Arrie, Bonk, Bucquoy, dix, Film Pegasus, ForWhomThePeteTolls, GrafGantz, Gretz, herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, luigifort, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, ranja, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be, vigil, wibro
Ik hoop op tomeloze bijdragen van:
123poetertjes, 50tracks, aerobag, Arbeidsdeskundige, Arno, Arrie, Bonk, Bucquoy, dix, Film Pegasus, ForWhomThePeteTolls, GrafGantz, Gretz, herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, luigifort, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, ranja, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be, vigil, wibro
1
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 10 maart 2020, 21:55 uur
Thanks zaaf!
1. Charlotte Gainsbourg - 5:55
2. PJ Harvey - The Piano / Heaven
3. PJ Harvey - When Under Ether / Wait
4. Bonnie 'Prince' Billy - Strange Form of Life
5. Ryan Adams - Two
6. Band of Horses - Is There a Ghost
7. The National - Mistaken for Strangers
8. The National - Apartment Story
9. David Lynch - Ghost of Love
10. Underworld - Crocodile
11. Burial - Archangel
12. Burial - Ghost Hardware
13. Interpol - Mammoth
14. Interpol - No I in Threesome
15. Tool - Jambi
16. Eddie Vedder - Hard Sun
17. Foo Fighters - The Pretender
18. Dinosaur Jr. - Crumble
19. Dinosaur Jr. - Almost Ready
20. Porcupine Tree - Way Out of Here
1. Charlotte Gainsbourg - 5:55
2. PJ Harvey - The Piano / Heaven
3. PJ Harvey - When Under Ether / Wait
4. Bonnie 'Prince' Billy - Strange Form of Life
5. Ryan Adams - Two
6. Band of Horses - Is There a Ghost
7. The National - Mistaken for Strangers
8. The National - Apartment Story
9. David Lynch - Ghost of Love
10. Underworld - Crocodile
11. Burial - Archangel
12. Burial - Ghost Hardware
13. Interpol - Mammoth
14. Interpol - No I in Threesome
15. Tool - Jambi
16. Eddie Vedder - Hard Sun
17. Foo Fighters - The Pretender
18. Dinosaur Jr. - Crumble
19. Dinosaur Jr. - Almost Ready
20. Porcupine Tree - Way Out of Here
1
geplaatst: 10 maart 2020, 22:08 uur
zaaf, is Yeasayer gediskwalificeerd?
1. Yeasayer - 2080 / Sunrise
2. LCD Soundsystem - All My Friends
3. Maxïmo Park - Books From Boxes
4. Justin Timberlake - What Goes Around... Comes Around
5. Silversun Pickups - Lazy Eye
6. Regina Spektor – Samson
7. Bright Eyes - Four Winds
8. The National - Mistaken for Strangers
9. Justin Timberlake – LoveStoned
10. Klaxons - Golden Skans
11. Maxïmo Park - Our Velocity
12. Interpol - The Heinrich Maneuver
13. Arctic Monkeys – Brianstorm
14. Amy Winehouse - Back to Black
15. Foo Fighters - Long Road to Ruin
16. Band of Horses - Is There a Ghost
17. Silversun Pickups - Well Thought Out Twinkles
18. Modest Mouse – Dashboard
19. Beirut – Nantes
20. Babyshambles – Delivery
1. Yeasayer - 2080 / Sunrise
2. LCD Soundsystem - All My Friends
3. Maxïmo Park - Books From Boxes
4. Justin Timberlake - What Goes Around... Comes Around
5. Silversun Pickups - Lazy Eye
6. Regina Spektor – Samson
7. Bright Eyes - Four Winds
8. The National - Mistaken for Strangers
9. Justin Timberlake – LoveStoned
10. Klaxons - Golden Skans
11. Maxïmo Park - Our Velocity
12. Interpol - The Heinrich Maneuver
13. Arctic Monkeys – Brianstorm
14. Amy Winehouse - Back to Black
15. Foo Fighters - Long Road to Ruin
16. Band of Horses - Is There a Ghost
17. Silversun Pickups - Well Thought Out Twinkles
18. Modest Mouse – Dashboard
19. Beirut – Nantes
20. Babyshambles – Delivery
0
geplaatst: 10 maart 2020, 22:19 uur
oei, ik zie dat een macro onderin het alfabet een reeksje niet heeft geraakt. ik zal nog even herstellen. geen consequenties voor de top 20 gelukkig.
0
geplaatst: 10 maart 2020, 22:27 uur
Ik zal mijn 2007 lijstje nog even droppen, want ik weet dat velen van jullie beven van anticipatie
01. Battles - Atlas
02. LCD Soundsystem - Someone Great
03. Aesop Rock - None Shall Pass
04. The Bug - Skeng
05. El-P - The Overly Dramatic Truth
06. Iron and Wine - Boy With a Coin
07. Cardiacs - Ditzy Scene
08. St. Vincent - Now, Now / All My Stars Alligned
09. David Lynch - Ghost of Love
10. Brand New - Jesus
11. Robyn feat. Kleerup - With Every Heartbeat
12. Beirut - Nantes
13. Brother Ali - Uncle Sam Goddamn
14. Rufus Wainwright - Going to a Town
15. Unkle - Burn My Shadow
16. Jens Lekman - Friday night at the Drive-In Bingo
17. Erykah Baduh - Soldier
18. Marissa Nadler - Diamond Heart / Dying Breed
19. Grizzly Bear - Knife / Easier
20. Dinosaur Jr. - Crumble / Yer Son
01. Battles - Atlas
02. LCD Soundsystem - Someone Great
03. Aesop Rock - None Shall Pass
04. The Bug - Skeng
05. El-P - The Overly Dramatic Truth
06. Iron and Wine - Boy With a Coin
07. Cardiacs - Ditzy Scene
08. St. Vincent - Now, Now / All My Stars Alligned
09. David Lynch - Ghost of Love
10. Brand New - Jesus
11. Robyn feat. Kleerup - With Every Heartbeat
12. Beirut - Nantes
13. Brother Ali - Uncle Sam Goddamn
14. Rufus Wainwright - Going to a Town
15. Unkle - Burn My Shadow
16. Jens Lekman - Friday night at the Drive-In Bingo
17. Erykah Baduh - Soldier
18. Marissa Nadler - Diamond Heart / Dying Breed
19. Grizzly Bear - Knife / Easier
20. Dinosaur Jr. - Crumble / Yer Son
* denotes required fields.