Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar #2
zoeken in:
0
geplaatst: 5 mei 2020, 20:53 uur
GrafGantz schreef:
Valt me nu trouwens op dat Sapokanikan volgens RYM geen single is van Joanna Newson. Was destijds het eerste nummer dat te horen viel van haar 2015 album, met videoclip en al. Maar blijkbaar toch geen single? Vreemd...
Valt me nu trouwens op dat Sapokanikan volgens RYM geen single is van Joanna Newson. Was destijds het eerste nummer dat te horen viel van haar 2015 album, met videoclip en al. Maar blijkbaar toch geen single? Vreemd...
Of niemand heeft de moeite genomen het toe te voegen.
0
geplaatst: 5 mei 2020, 20:54 uur
Nou ja, zo obscuur is Joanna toch niet zou je denken.
/edit: Discogs vermeld zelfs helemaal geen single van dit album, RYM heeft er in elk geval nog eentje.
0
geplaatst: 5 mei 2020, 20:59 uur
Discogs is echt erg slecht in digitale singles heb ik wel gemerkt. Van zeg na 2010 maar zeker 2015, de 7" releases prima, maar die zijn er van lang niet alles natuurlijk, digitaal weinig. cd-singles als promo opvoeren zonder de 'commerciele' digitale release te noemen. Nee, die gebruik ik niet meer als check/2e bron voor de recente jaren.
Overigens heeft RYM natuurlijk ook grote gaten in de digitale single-collectie.. ik heb zowel voor 2015 als 2016 flink wat toegevoegd (wel met goede bronnen).
Overigens heeft RYM natuurlijk ook grote gaten in de digitale single-collectie.. ik heb zowel voor 2015 als 2016 flink wat toegevoegd (wel met goede bronnen).
0
geplaatst: 5 mei 2020, 21:41 uur
Poek schreef:
Zeven zangeressen dit jaar, solo of met begeleidingsband, maar da's vast niet genoeg voor de opzij-award.
Weet je zeker dat het er niet acht zijn?Zeven zangeressen dit jaar, solo of met begeleidingsband, maar da's vast niet genoeg voor de opzij-award.
1
geplaatst: 5 mei 2020, 22:08 uur
0
geplaatst: 5 mei 2020, 23:27 uur
Ik tel de twee vrouwen die ooit man waren als vrouw, maar de man die ooit vrouw was als man, vandaar zeven. Maar toen nog vrouw, dus strikt genomen wel acht ja. Al wilde hij toen waarschijnlijk geen zij genoemd worden, dus dan toch weer zeven.
0
geplaatst: 5 mei 2020, 23:37 uur
GrafGantz schreef:
Hier 17 van de 40, maar weet nog niet hoeveel er hiervan in de punten gaan scoren aangezien de volgorde nog niet vast staat.
Hier ook 17. Van de 20 weliswaar.(quote)
Hier 17 van de 40, maar weet nog niet hoeveel er hiervan in de punten gaan scoren aangezien de volgorde nog niet vast staat.
0
zaaf
geplaatst: 8 mei 2020, 06:18 uur
Nog 2,49 dagen over voor de editie 2015 , 19 lijsten binnen...
Ik hoop op straffe bijdragen van:
50tracks, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, dix, Film Pegasus, Frenkie!, Gretz, herman, JoaMuse, johan de witt, jordidj1, Koenr, luigifort, Marzipaintree, motel matches, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be
Ik hoop op straffe bijdragen van:
50tracks, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, dix, Film Pegasus, Frenkie!, Gretz, herman, JoaMuse, johan de witt, jordidj1, Koenr, luigifort, Marzipaintree, motel matches, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be
0
zaaf
geplaatst: 9 mei 2020, 17:53 uur
Nog 1,00 dagen over voor de editie 2015 , 30 lijsten binnen...
Ik hoop op lubrieke bijdragen van:
50tracks, Bonk, Frenkie!, Gretz, herman, johan de witt, Koenr, luigifort, Marzipaintree
Ik hoop op lubrieke bijdragen van:
50tracks, Bonk, Frenkie!, Gretz, herman, johan de witt, Koenr, luigifort, Marzipaintree
0
geplaatst: 9 mei 2020, 19:46 uur
Ik doe mijn best, maar er mist zoveel op RYM dat me er iets teveel tijd gaat zitten in dingen daar toevoegen. 

0
geplaatst: 9 mei 2020, 19:51 uur
Ik heb ook 11 songs uit mijn lijst moeten laten vallen omdat RYM ze nog niet heeft. Met toevoegen begin ik niet. Te veel moeite. Chapeau voor zij die dat wel doen.
0
geplaatst: 9 mei 2020, 19:59 uur
Ik heb laatst het mooiste nummer van de jaren '10 toegevoegd, op de valreep gemaakt. Het staat nu op één stem. Ik ben benieuwd of dat nog zo is als we in 2019 zijn aanbeland.
0
geplaatst: 9 mei 2020, 21:22 uur
Poek schreef:
Ik heb laatst het mooiste nummer van de jaren '10 toegevoegd, op de valreep gemaakt. Het staat nu op één stem. Ik ben benieuwd of dat nog zo is als we in 2019 zijn aanbeland.
Toch maar 4,5 * , maar jij bent zuinig.
Ik ken haar niet maar zal eens luisteren want zaaf wil over een paar week vast compromitterende plaatjes zien.
2
geplaatst: 10 mei 2020, 00:43 uur
Ik moest even Google raadplegen:
lubriek
(bn) - geil, maar dan minder plat
Nou, dat maak ik zelf wel uit. Tot maandag!
lubriek
(bn) - geil, maar dan minder plat
Nou, dat maak ik zelf wel uit. Tot maandag!
1
geplaatst: 10 mei 2020, 07:40 uur
EttaJamesBrown Die typering van zaaf is toch overduidelijk gebaseerd op het " groepje " users dat nog geen lijstje heeft ingediend.
Tja ik kan het ook niet mooier maken
.
Tja ik kan het ook niet mooier maken
.
3
zaaf
geplaatst: 10 mei 2020, 09:09 uur
Ik denk toch dat het aan mij ligt, als ik op procreatief gebied iets voorstel dat mw zaaf over haar randje ervaart, krijg ik een dergelijke reactie. "...En je maakt zelf ook maar je eten klaar!"
Mijn excuus voor mijn onwelvoeglijkheid, Etta! Wat wil je op je beschuit?
Mijn excuus voor mijn onwelvoeglijkheid, Etta! Wat wil je op je beschuit?
1
geplaatst: 10 mei 2020, 09:22 uur
Omdat ik echt geen idee had wat lubriek was, heb ik zaaf een briek (dat woord ken ik wel) lijstje opgestuurd. Ik ben blij dat ik niet gegoogled had wat lubriek was, want dan had ik de lijst volledig om moeten gooien.
Geil, maar dan minder plat... Het klinkt wel als een coronabestendige term, denk dat dat wel kan met 1,5m afstand. Als ik nu de enige was waarvan je zo'n lijstje wilde zaaf, had ik me misschien vereerd gevoeld, maar nu je al die anderen er ook bij wil hebben
Geil, maar dan minder plat... Het klinkt wel als een coronabestendige term, denk dat dat wel kan met 1,5m afstand. Als ik nu de enige was waarvan je zo'n lijstje wilde zaaf, had ik me misschien vereerd gevoeld, maar nu je al die anderen er ook bij wil hebben

3
geplaatst: 10 mei 2020, 09:36 uur
Halfbelegen kaas uit Terschelling met een klein beetje rode pesto will do.
Overigens was mijn gedachte dat ik zelf over mijn eigen platheid ga. Het was zeker geen aanval. En nu moet ik ook vooral denken aan De Ontdekking van de Hemel waarin Max abrupt stopt met seks en tegen zijn vriendin zegt “ maak jezelf maar klaar” en naar z’n vriend Onno gaat.
Tijd voor Sterrenstof (en bolle bipsen).
Overigens was mijn gedachte dat ik zelf over mijn eigen platheid ga. Het was zeker geen aanval. En nu moet ik ook vooral denken aan De Ontdekking van de Hemel waarin Max abrupt stopt met seks en tegen zijn vriendin zegt “ maak jezelf maar klaar” en naar z’n vriend Onno gaat.
Tijd voor Sterrenstof (en bolle bipsen).
1
zaaf
geplaatst: 10 mei 2020, 09:44 uur
Dat! 

EttaJamesBrown schreef:
Overigens was mijn gedachte dat ik zelf over mijn eigen platheid ga.
Ja, als ik tegen mw zaaf zeg dat het maar een voorstel was (en in bovenstaand geval een uitspraak van hoop), dan blijf ik een vuile viezerik.Overigens was mijn gedachte dat ik zelf over mijn eigen platheid ga.
0
geplaatst: 10 mei 2020, 11:27 uur
Die van twigs is helaas een promo, anders had je dit topic helemaal schoon moeten dweilen achteraf.
1
zaaf
geplaatst: 10 mei 2020, 13:44 uur
Ik zal vanavond iets later zijn met een opsomminkje. Mijn lockdown gaat vanaf straks iets versoepeld worden. 

0
geplaatst: 10 mei 2020, 14:29 uur
1
geplaatst: 10 mei 2020, 14:48 uur
Koenr schreef:
Die van twigs is helaas een promo, anders had je dit topic helemaal schoon moeten dweilen achteraf.
Ach, zaaf moet hier na afloop toch alles ontsmetten tegenwoordig
* denotes required fields.