MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Musicmeters Tip Van De Week: Lejla - O Ljubavi

zoeken in:
Johnny Marr schreef:
Ik zal uiteindelijk toch nog een tip droppen:

Alva Noto - Xerrox Vol. 4 (2020)

Heerlijk knisperende, knetterende ambient voor rond het haardvuur in deze koude dagen. Woensdagavond CSL? Geniet ervan! x

Ik heb deze gisteren in de late uurtjes beluisterd - net voor het slapengaan. Een ideale indommelplaat is het gebleken. Soms gebeurt er haast minder dan niets, maar dat is op zijn tijd best prettig, en dan komen bepaalde subtiliteiten toch wat knapper binnen. Mede door de speelduur geen plaat die ik vaak zou opzetten, maar heb er toch mijn plezier aan gehad, en daarna een lekkere nachtrust beleefd (denk ik toch).

7

PS: viel me op dat onderstaande user net het tegenovergestelde heeft, Jeffrey.

trebremmit schreef:
Mooi hoor, lekker verkoelende ambient bij dit weer!

Miss dat ik vanavond wel ff kom buurt’n

Johnny Marr schreef:
Ik zal uiteindelijk toch nog een tip droppen:

Alva Noto - Xerrox Vol. 4 (2020)

Heerlijk knisperende, knetterende ambient voor rond het haardvuur in deze koude dagen. Woensdagavond CSL? Geniet ervan! x

Nog iemand die wat hersenspinsels bij Xerrox Vol. 4 wil droppen? ArthurDZ misschien?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Nog iemand die wat hersenspinsels bij Xerrox Vol. 4 wil droppen? ArthurDZ misschien?

Niemand?

Ik vond dit topic de laatste tijd wat moeilijk bij te houden. Als er iemand anders zich geroepen voelt om aan de kar te trekken, be my guest!

De rek lijkt er een beetje uit bij dit topic. Niet omdat er geen luistertips meer voor handen zijn, maar de concurrentie is gewoon heel groot nu de MuMeLadder, de Witte Trui, de Zwarte Lijst allemaal (weer) van start zijn gegaan, de SvhJ's onverminderd doormarcheren en we ook nog de Jordy's hebben binnenkort (en wat dies meer zij). Dat neemt niet weg dat ik hier dankzij jullie tal van toffe ontdekkingen gedaan heb en dat er nog meer dan genoeg te ontdekken valt!

Doen wij nog tip v/d week?

Wel een random tip v/d week dan

Della Zyr - Vitamins and Apprehension (2022)

https://i.imgur.com/o0eeE2t.png

Een beetje rustige maar progressief aanvoelende dromerige shoegaze in een soort van emo en folk-flair. Rustig maar mooi, ingetogen en door tempowisselingen ook erg boeiend om naar te luisteren. Misschien dat het wel in de smaak van bepaalden kan vallen.

https://open.spotify.com/album/3KvDdvikW0qXKnfGYZQtXf?si=32rHKxS6TTiZPkdx662wzw

Gast
geplaatst: vandaag om 08:50 uur

geplaatst: vandaag om 08:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.