MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Classic Black Sabbath (Songs)

zoeken in:
Zack
Ik wil de users bedanken die hebben meegedaan met dit topic dat meer deelnemers zou verdienen met deze zeer invloedrijke band voor de Metal .....

Desalniettemin een sterke Top 10 wat mij betreft waar de gemene deler de posities heeft bepaald.

Verrassing voor mij is de hoge notering voor Wheels of Confusion in die zin dat ik de song niet op 5 verwacht had van te voren : goede opener en verder ook niets mis mee , maar meer dat ik wat andere nummers erover had zien gaan. Ook N.I.B. nog in de Top 10 na 6 albums ; knappe positie !

Ik laat invulling van het topic verder aan B.Robertson waarvoor dank . Ook het wel of niet meenemen van de Top 10 is aan hem en/of de deelnemers.

Dank voor initiatief en organisatie Zack!

https://www.musicmeter.nl/images/cover/64000/64115.300.jpg?cb=1606255934

Wicked World

Laat ik het dan eerst maar proberen met de b-kant van Evil Woman, voor het eerst in Europa op LP verschenen op bovenstaande compilatie uit 1975 en destijds op de Noord-Amerikaanse debuut-LP ten koste van Evil Woman, als ik het goed heb.

Met een deadline van pakweg morgenmiddag half 5. Daarna bij genoeg animo Technical Ecstasy met of 1 nummer per dag of 2 nummers over 2 dagen. In ieder geval plaats ik 's ochtends vroeg of 's avonds laat niet.

Lachende derde
Wicked World: 3

Leuk dat je het stokje van Zack overneemt!

Zack
Wicked World : 3

Wicked World: 5

Alleen het titelnummer overstijgt deze classic. Belachelijk goed.

Wicked World: 3

Vet nummer. Erg goed voor een b-kantje.

4

Vind hier weinig aan. 3*

Leuk dat het topic doorgaat!

Back Street Kids

Lachende derde
Back Street Kids: 4

Zack
4

You Won't Change Me

Lachende derde
You Won't Change Me: 5

Zack
You Won't Change Me: 3

You Won't Change Me: 4*

Back Street Kids - 4
You Won't Change Me - 4

Gast
geplaatst: vandaag om 19:32 uur

geplaatst: vandaag om 19:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.