Muziek / Muziekgames / Classic Black Sabbath (Songs)
zoeken in:
4
Zack
geplaatst: 26 november 2020, 05:13 uur
Ik wil de users bedanken die hebben meegedaan met dit topic dat meer deelnemers zou verdienen met deze zeer invloedrijke band voor de Metal .....
Desalniettemin een sterke Top 10 wat mij betreft waar de gemene deler de posities heeft bepaald.
Verrassing voor mij is de hoge notering voor Wheels of Confusion in die zin dat ik de song niet op 5 verwacht had van te voren : goede opener en verder ook niets mis mee , maar meer dat ik wat andere nummers erover had zien gaan. Ook N.I.B. nog in de Top 10 na 6 albums ; knappe positie !
Ik laat invulling van het topic verder aan B.Robertson waarvoor dank
. Ook het wel of niet meenemen van de Top 10 is aan hem en/of de deelnemers.
Desalniettemin een sterke Top 10 wat mij betreft waar de gemene deler de posities heeft bepaald.
Verrassing voor mij is de hoge notering voor Wheels of Confusion in die zin dat ik de song niet op 5 verwacht had van te voren : goede opener en verder ook niets mis mee , maar meer dat ik wat andere nummers erover had zien gaan. Ook N.I.B. nog in de Top 10 na 6 albums ; knappe positie !
Ik laat invulling van het topic verder aan B.Robertson waarvoor dank
. Ook het wel of niet meenemen van de Top 10 is aan hem en/of de deelnemers.
3
geplaatst: 26 november 2020, 10:38 uur
Dank voor initiatief en organisatie Zack!
https://www.musicmeter.nl/images/cover/64000/64115.300.jpg?cb=1606255934
Wicked World
Laat ik het dan eerst maar proberen met de b-kant van Evil Woman, voor het eerst in Europa op LP verschenen op bovenstaande compilatie uit 1975 en destijds op de Noord-Amerikaanse debuut-LP ten koste van Evil Woman, als ik het goed heb.
Met een deadline van pakweg morgenmiddag half 5. Daarna bij genoeg animo Technical Ecstasy met of 1 nummer per dag of 2 nummers over 2 dagen. In ieder geval plaats ik 's ochtends vroeg of 's avonds laat niet.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/64000/64115.300.jpg?cb=1606255934
Wicked World
Laat ik het dan eerst maar proberen met de b-kant van Evil Woman, voor het eerst in Europa op LP verschenen op bovenstaande compilatie uit 1975 en destijds op de Noord-Amerikaanse debuut-LP ten koste van Evil Woman, als ik het goed heb.
Met een deadline van pakweg morgenmiddag half 5. Daarna bij genoeg animo Technical Ecstasy met of 1 nummer per dag of 2 nummers over 2 dagen. In ieder geval plaats ik 's ochtends vroeg of 's avonds laat niet.
1
Lachende derde
geplaatst: 26 november 2020, 10:45 uur
Wicked World: 3
Leuk dat je het stokje van Zack overneemt!
Leuk dat je het stokje van Zack overneemt!
0
geplaatst: 26 november 2020, 12:30 uur
Wicked World: 5
Alleen het titelnummer overstijgt deze classic. Belachelijk goed.
Alleen het titelnummer overstijgt deze classic. Belachelijk goed.
* denotes required fields.