Muziek / Muziekgames / Classic Black Sabbath (Songs)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2020, 19:00 uur
Tja, geen topalbum, dat is wel duidelijk. Geen echte mispeer ofzo, maar wel de eerste mindere, maar wat een niveau ook van die eerste zes platen.
3
3
0
geplaatst: 3 december 2020, 13:39 uur
Johnny Marr schreef:
Tja, geen topalbum, dat is wel duidelijk. Geen echte mispeer ofzo, maar wel de eerste mindere, maar wat een niveau ook van die eerste zes platen.
3
3
Dit dus: 3
1
Lachende derde
geplaatst: 3 december 2020, 21:23 uur
3. Ozzy's gesnerp maakt er nog iets speciaals van.
1
Lachende derde
geplaatst: 4 december 2020, 17:10 uur
We geven hier wel braaf cijfertjes, als autistische muzieknerds, maar gebeurt er hier ook nog iets? Een tussenstand, iets dynamisch in elk geval?
Want ik heb het gevoel dat we hier met elkaar, met al dat omkijken, in een zoutpilaar veranderen.
Want ik heb het gevoel dat we hier met elkaar, met al dat omkijken, in een zoutpilaar veranderen.
0
geplaatst: 4 december 2020, 17:36 uur
Lachende derde schreef:
We geven hier wel braaf cijfertjes, als autistische muzieknerds, maar gebeurt er hier ook nog iets? Een tussenstand, iets dynamisch in elk geval?
Ik ga niet na een paar nummers tussenstanden doorgeven, zeker niet als er ook achteraf gestemd wordt. Scores houd ik netjes bij in een schrift. Wat versta je onder iets dynamisch?
0
Lachende derde
geplaatst: 4 december 2020, 20:02 uur
B.Robertson schreef:
Ik ga niet na een paar nummers tussenstanden doorgeven, zeker niet als er ook achteraf gestemd wordt. Scores houd ik netjes bij in een schrift. Wat versta je onder iets dynamisch?
(quote)
Dat snap ik. "Dynamiek" moet je maar opzoeken in een woordenboek. Ik haak af. Succes mannen!

0
geplaatst: 4 december 2020, 20:40 uur
Jammer dan dan het niet iedereen naar zin is en met deze plaat zullen er destijds ook wel fans afgehaakt zijn, maar ergens werd de suggestie geopperd dat er met topicovername een taak voor mij open lag (11 nov).
1
geplaatst: 4 december 2020, 21:22 uur
Ongeacht wat, zal dit album geen veranderingen in de top-10 veroorzaakt hebben.
Maar een rijtje gemiddelden voor Technical Ecstasy zou fijn zijn.
Maar een rijtje gemiddelden voor Technical Ecstasy zou fijn zijn.
4
Lachende derde
geplaatst: 4 december 2020, 21:57 uur
B.Robertson schreef:
Jammer dan dan het niet iedereen naar zin is en met deze plaat zullen er destijds ook wel fans afgehaakt zijn, maar ergens werd de suggestie geopperd dat er met topicovername een taak voor mij open lag (11 nov).
Daar heb je gelijk in. Ik ben niet redelijk. Excuses.
Dirty Women: 5.
* denotes required fields.