MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Classic Black Sabbath (Songs)

zoeken in:

Rock 'n' Roll Doctor

Lachende derde
3

Tja, geen topalbum, dat is wel duidelijk. Geen echte mispeer ofzo, maar wel de eerste mindere, maar wat een niveau ook van die eerste zes platen.

3

Gypsy: 4
All Moving Parts: 4
Rock 'n' roll doctor: 4

Johnny Marr schreef:
Tja, geen topalbum, dat is wel duidelijk. Geen echte mispeer ofzo, maar wel de eerste mindere, maar wat een niveau ook van die eerste zes platen.

3

Dit dus: 3

She's Gone

4 Top ballad

Lachende derde
3. Ozzy's gesnerp maakt er nog iets speciaals van.

Wel moeilijk om de ogen hierbij droog te houden.

4.

Dieper dan dit is Black Sabbath gelukkig nooit gezonken.

1*

Doet erg weinig met me, dit nummer.

2

Lachende derde
We geven hier wel braaf cijfertjes, als autistische muzieknerds, maar gebeurt er hier ook nog iets? Een tussenstand, iets dynamisch in elk geval?
Want ik heb het gevoel dat we hier met elkaar, met al dat omkijken, in een zoutpilaar veranderen.

Zwaai ballad (aanstekers mag ook).
3

Lachende derde schreef:
We geven hier wel braaf cijfertjes, als autistische muzieknerds, maar gebeurt er hier ook nog iets? Een tussenstand, iets dynamisch in elk geval?
Want ik heb het gevoel dat we hier met elkaar, met al dat omkijken, in een zoutpilaar veranderen.

Ik ga niet na een paar nummers tussenstanden doorgeven, zeker niet als er ook achteraf gestemd wordt. Scores houd ik netjes bij in een schrift. Wat versta je onder iets dynamisch?

She's Gone 4

Dirty Women

Lachende derde
B.Robertson schreef:
(quote)

Ik ga niet na een paar nummers tussenstanden doorgeven, zeker niet als er ook achteraf gestemd wordt. Scores houd ik netjes bij in een schrift. Wat versta je onder iets dynamisch?

Dat snap ik. "Dynamiek" moet je maar opzoeken in een woordenboek. Ik haak af. Succes mannen!

Jammer dan dan het niet iedereen naar zin is en met deze plaat zullen er destijds ook wel fans afgehaakt zijn, maar ergens werd de suggestie geopperd dat er met topicovername een taak voor mij open lag (11 nov).

Een meer dan aardige rocker als albumafsluiter!
4

Ongeacht wat, zal dit album geen veranderingen in de top-10 veroorzaakt hebben.
Maar een rijtje gemiddelden voor Technical Ecstasy zou fijn zijn.

Lachende derde
B.Robertson schreef:
Jammer dan dan het niet iedereen naar zin is en met deze plaat zullen er destijds ook wel fans afgehaakt zijn, maar ergens werd de suggestie geopperd dat er met topicovername een taak voor mij open lag (11 nov).

Daar heb je gelijk in. Ik ben niet redelijk. Excuses.

Dirty Women: 5.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:06 uur

geplaatst: vandaag om 16:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.