Muziek / Muziekgames / Marillion meter
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2021, 12:32 uur
Een van de nummers van .com die nog wel enigszins is weg te luisteren.
Ken het vooral van Anorak Live in the UK (.com is het enige album dat ik niet heb).
Rich : 6
Ken het vooral van Anorak Live in the UK (.com is het enige album dat ik niet heb).
Rich : 6
2
geplaatst: 29 april 2021, 20:49 uur
Ik kende dit nummer niet en las jouw snelle reactie vanochtend; nu snap ik 'm...

(en ze komen er nog aardig mee weg ook trouwens)
0
geplaatst: 30 april 2021, 19:24 uur
Ik denk dat iedereen wacht op jouw cijfer voor dit nummer

En iedereen was uiteraard bezig met de laaste ladder in de Progladder... en dat kost wel veel tijd..

1
geplaatst: 30 april 2021, 19:48 uur
Bravejester schreef:
En iedereen was uiteraard bezig met de laaste ladder in de Progladder... en dat kost wel veel tijd..
(quote)

Lol, zie nu pas dat ik m'n waardering not niet gegeven heb...

Bij deze:
Rich: 7
0
geplaatst: 1 mei 2021, 09:29 uur
Niet onaardig, maar wel het minste nummer van Brave. Sowieso niet skippen, want dat is 'not done' op dit album en het zorgt aan de andere kant ook weer voor enige balans.
Paper Lies: 7,3
Paper Lies: 7,3
1
geplaatst: 1 mei 2021, 09:52 uur
Skippen is sowieso redelijk not done maar bij een conceptalbum al helemaal zelfs al is t het minste nummer van de plaat want dat is het zeer zeker wel.
7,2
Marillion heeft een stuk mindere slechtste nummers van de plaat en het heeft zijn iets luchtige functie binnen deze poedel van ellende.
7,2
Marillion heeft een stuk mindere slechtste nummers van de plaat en het heeft zijn iets luchtige functie binnen deze poedel van ellende.
* denotes required fields.