Muziek / Muziekgames / Marillion meter
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 mei 2021, 19:15 uur
The Only Unforgivable Thing
Hoorde tot de nummers op Marbles die er al vroeg uitsprong voor mij. Inmiddels is-ie links en rechts wel wat ingehaald, maar dat hij op de oorspronkelijke 1CD-versie niet eens meedeed, blijft toch wel merkwaardig.
8,0
Sunset Hill
Dit staat muzikaal wat verder af van het uiteindelijke Marillionnummer dan een aantal soortgenoten en qua Fish solo ben ik niet erg tekstvast, dus onbevangen en wel... is dit het toch net niet.
6,8
Cover My Eyes (Pain and Heaven)
Ai, moest deze miskleun ook nog? Het is inderdaad een beetje "wat U2 kan, kunnen wij ook". In eerste instantie is het ook niet zo'n heel kwalijk nummer, maar het opzichtige karakter en dat dommige "hey-hey-hey" maken het een klassiek geval van een krimpnummer.
4,0
Hoorde tot de nummers op Marbles die er al vroeg uitsprong voor mij. Inmiddels is-ie links en rechts wel wat ingehaald, maar dat hij op de oorspronkelijke 1CD-versie niet eens meedeed, blijft toch wel merkwaardig.
8,0
Sunset Hill
Dit staat muzikaal wat verder af van het uiteindelijke Marillionnummer dan een aantal soortgenoten en qua Fish solo ben ik niet erg tekstvast, dus onbevangen en wel... is dit het toch net niet.
6,8
Cover My Eyes (Pain and Heaven)
Ai, moest deze miskleun ook nog? Het is inderdaad een beetje "wat U2 kan, kunnen wij ook". In eerste instantie is het ook niet zo'n heel kwalijk nummer, maar het opzichtige karakter en dat dommige "hey-hey-hey" maken het een klassiek geval van een krimpnummer.
4,0
1
geplaatst: 26 mei 2021, 19:56 uur
1
geplaatst: 26 mei 2021, 21:24 uur
The Only Unforgettable Thing: 8,5
Sunset Hill: 6
Cover my Eyes: 7
Sunset Hill: 6
Cover my Eyes: 7
0
geplaatst: 27 mei 2021, 11:01 uur
Sunset Hill : 6
Cover my Eyes : Solide 7
De laatste poging van EMI om er een hit uit te krijgen of ?
Ik trek het nu beter dan toen. Helemaal als het eens weer werd gespeeld als toegift in de midden 90'er jaren en zoveel andere lekkere nummers bleven liggen. Als je ouder wordt kun je daar wellicht makkelijker mee leven dan toen we jong waren
.
Cover my Eyes : Solide 7
De laatste poging van EMI om er een hit uit te krijgen of ?
Ik trek het nu beter dan toen. Helemaal als het eens weer werd gespeeld als toegift in de midden 90'er jaren en zoveel andere lekkere nummers bleven liggen. Als je ouder wordt kun je daar wellicht makkelijker mee leven dan toen we jong waren
.
0
geplaatst: 27 mei 2021, 18:05 uur
Neuh, No One Can die twee keer op single verscheen, de cover Sympathy maar de laatste echt serieuze poging van EMI zal Beautiful geweest zijn.
0
geplaatst: 27 mei 2021, 20:59 uur
The Only Unforgiveable Thing 9,2
Sunset Hill 6,8
Cover My Eyes 7,2
Going Under 8,5
Sunset Hill 6,8
Cover My Eyes 7,2
Going Under 8,5
0
geplaatst: 28 mei 2021, 10:32 uur
Going Under : 8
Erg mooi vooral in de nw remaster met de toegevoegde solo. Het was al een mooi nummer maar dit maakt het even af. Zwaar ondergesneeuwd door alle andere juweeltjes op CAS ook.
Erg mooi vooral in de nw remaster met de toegevoegde solo. Het was al een mooi nummer maar dit maakt het even af. Zwaar ondergesneeuwd door alle andere juweeltjes op CAS ook.
0
geplaatst: 28 mei 2021, 18:30 uur
Going Under: 8,9
Een heerlijk moment van rust na That Time Of The Night!
Een heerlijk moment van rust na That Time Of The Night!
* denotes required fields.