Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO
zoeken in:
0
geplaatst: 18 februari 2021, 15:36 uur
7-2, al is het maar tot de 6 natuurlijk...
26 Luomo – Shelter vs. Toots & the Maytals - Funky Kingston
0-1
26 Luomo – Shelter vs. Toots & the Maytals - Funky Kingston
0-1
0
geplaatst: 18 februari 2021, 17:04 uur
2-6
27 Closer Musik - Departures vs. Silver Pozzoli - Around My Dream
27 Closer Musik - Departures vs. Silver Pozzoli - Around My Dream
0
geplaatst: 18 februari 2021, 17:23 uur
Fijn nummer van Closer Musik hoor, maar Silver Pozzoli is echt veel meer party. Meteen een glimlach op mijn gezicht als ik dit nummer weer hoor.
0-2
0-2
0
geplaatst: 18 februari 2021, 17:31 uur
1-2
Niet oneens met mijn bovenbuurman, maar voor mij is "voldoende Party" toch meer het criterium dan "meer Party", waarna ik mijn favo uitkies, want anders had Snollebollekes ook wel allerlei battles mogen winnen.
Ik houd bij dit spelletje voornamelijk aan van welke van de twee ik het meest blij word als hij in een club gedraaid wordt (hetzij als opwarmer, hetzij als peaktimer).
Niet oneens met mijn bovenbuurman, maar voor mij is "voldoende Party" toch meer het criterium dan "meer Party", waarna ik mijn favo uitkies, want anders had Snollebollekes ook wel allerlei battles mogen winnen.
Ik houd bij dit spelletje voornamelijk aan van welke van de twee ik het meest blij word als hij in een club gedraaid wordt (hetzij als opwarmer, hetzij als peaktimer).
1
geplaatst: 18 februari 2021, 17:52 uur
Gyzzz schreef:
Daar heb je zeker gelijk in en zo sta ik er ook in. Wellicht had ik er bij moeten vermelden dat ik het ook gewoon een superlekker nummer vind, ging mij niet alleen om party gehalte. En Snollebollekes moet opbokken

0
geplaatst: 18 februari 2021, 18:07 uur
Snollebollekes zijn ook allemaal al opgebokt. En Silver Pozzoli is uiteraard een baas
(al hoor ik Closer Musik ook graag, thuis of in de club)
1-4
(al hoor ik Closer Musik ook graag, thuis of in de club)1-4
1
geplaatst: 18 februari 2021, 18:37 uur
2-5
Van Silver Pozzoli krijg ik altijd een dikke, vette grijns op mijn gezicht!
Van Silver Pozzoli krijg ik altijd een dikke, vette grijns op mijn gezicht!

0
geplaatst: 18 februari 2021, 19:49 uur
0
geplaatst: 18 februari 2021, 20:17 uur
28 The Field - Over the Ice vs. Earth, Wind & Fire - September
1-0
Maar ook veel liefde voor September
1-0
Maar ook veel liefde voor September
0
geplaatst: 18 februari 2021, 20:35 uur
29 Air - Kelly Watch the Stars vs. Trans-X - Living on Video