MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO

zoeken in:

Titmeister schreef:
2-0
(quote)

Jij doet er ook echt alles aan om geen nieuwe battles te hoeven plaatsen, he

Wat dat betreft wel treffend dat zijn stem naar Lazy ging.

3-3

Hahaha, nee hier vond ik Lazy echt slept on, waanzinnig sterk nummer. Maar ja iedereen natuurlijk full on drool-modus op Born Slippy, was te verwachten.

3-4

6 Four Tet - Pinnacles vs. Britney Spears - Toxic

1-0

7-1

7 Code 718 - Equinox (Henrik Schwarz Remix) vs. Misc. - Metroland

1-0

panjoe (moderator)
2-0

Twee van mijn favoriete ontdekkingen deze KO, maar Misc. is voor mij echt buitencategorie.

2-1

panjoe (moderator)
Mausie schreef:
Twee van mijn favoriete ontdekkingen deze KO, maar Misc. is voor mij echt buitencategorie.

Idd een heel gave track, volgens mij typisch zo'n track die bijna exclusief bekend is bij de muzieknerds, als ik dat zo mag zeggen - vooral omdat het een hoogtepunt is op deze geweldige mix. Die zou ik jou ook zeker aanraden!

Edit: Die track heeft ook nog geen 3K views op YouTube, dat zegt al genoeg, ik denk dat hij echt puur en alleen bekend is door die Kiki mix. Als ik me goed herinner is de rest van dat album van Misc. trouwens nogal matig, iedere track heeft bijna precies dezelfde sound maar het 'werkt' gewoon optimaal op Metroland.

Inderdaad een geweldige mix en een heel sterke track.

Beide heerlijk idd
2-3

panjoe schreef:
(quote)

Idd een heel gave track, volgens mij typisch zo'n track die bijna exclusief bekend is bij de muzieknerds, als ik dat zo mag zeggen

Dat mag je wel zo zeggen idd... Ga toch nipt voor een van Schwarz' fijnste remixen:

3-3

4-4

Metroland door één van die vorige KO's leren kennen, denk ik, dankzij GrafGantz(?). Nog altijd dankbaar voor! Topbattle, inderdaad.

panjoe schreef:
Edit: Die track heeft ook nog geen 3K views op YouTube, dat zegt al genoeg, ik denk dat hij echt puur en alleen bekend is door die Kiki mix. Als ik me goed herinner is de rest van dat album van Misc. trouwens nogal matig, iedere track heeft bijna precies dezelfde sound maar het 'werkt' gewoon optimaal op Metroland.

Mee eens! Voor mij is Metroland ook het hoogtepunt van Kiki's Boogy Bytes. Kwam de 2xLP van Misc een aantal jaar geleden tegen voor weinig in een tweedehands platenwinkel. Was toen heel blij met de vondst, maar leg hem in de praktijk eigenlijk alleen op om los Metroland te draaien...

Valt een beetje stil zo dit feestje

Tijd voor de climax dan. Mooie ontdekking inderdaad!

4-7

8 DJ Koze - Pick Up vs. Koto - Visitors

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 08:54 uur

geplaatst: vandaag om 08:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.