MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO

zoeken in:
5-3

5-4

6-5
Ik vind dat Joe Smooth nummer echt verschrikkelijk slecht. Dansvloervluchtnummer.

panjoe (moderator)
7-5

29 New Order - Blue Monday vs. Stevie Wonder - Superstition

0-1

Luisterde laatst Blue Monday weer eens in de auto en was een beetje underwhelmed

7-6 nog voor Santi hoe dan?? wat een klucht

0-2 voor Stevie

panjoe (moderator)
1-2

3-2 al vind ik superstition een beter nummer.

panjoe (moderator)
Johnny Marr schreef:
7-6 nog voor Santi hoe dan?? wat een klucht

Disparate Youth is best leuk voor een feestje, maar dan een huisfeestje waarin iedereen praat en drinkt, geen dansfeestje. Dat gezegd hebbende, ik heb hem gelijk maar in mijn playlist voor borrels gegooid.

panjoe schreef:
(quote)

Disparate Youth is best leuk voor een feestje, maar dan een huisfeestje waarin iedereen praat en drinkt, geen dansfeestje. Dat gezegd hebbende, ik heb hem gelijk maar in mijn playlist voor borrels gegooid.

Oneens, het is wellicht niet de climax van een technorave, maar ik kan er prima op dansen. Past voor mij zeker niet in een lijstje met Jan Johansson, Khruangbin en Boards of Canada (uitstekende playlist verder, ik ben hem gelijk gaan volgen)

5-2 favoriet voor de eindoverwinning natuurlijk

6-2

panjoe (moderator)
Titmeister schreef:
(quote)

Oneens, het is wellicht niet de climax van een technorave, maar ik kan er prima op dansen. Past voor mij zeker niet in een lijstje met Jan Johansson, Khruangbin en Boards of Canada (uitstekende playlist verder, ik ben hem gelijk gaan volgen)

Misschien heb je gelijk... De playlist is vooral gericht op muziek die niemand verstoort bij een borrel, bij het eten, etc., dus het is even afwachten hoe hij daarbij bevalt. Ik schrap ook vaak weer nummers als ze toch te druk blijken.

Daarbij ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat ik ooit weer eens in een ruimte ben met meer dan 3 anderen.

7-3

30 Opus III - It's a Fine Day vs. Four Tet - Locked

0-1

panjoe (moderator)
0-2

0-5

Titmeister schreef:
(quote)

Eensch.

0-6

1-6

2-6

31 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) vs. BROCKHAMPTON - BOOGIE

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 19:11 uur

geplaatst: vandaag om 19:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.