Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2021, 12:41 uur
6-5
Ik vind dat Joe Smooth nummer echt verschrikkelijk slecht. Dansvloervluchtnummer.
Ik vind dat Joe Smooth nummer echt verschrikkelijk slecht. Dansvloervluchtnummer.
0
geplaatst: 11 maart 2021, 12:43 uur
29 New Order - Blue Monday vs. Stevie Wonder - Superstition
0-1
0-1
0
geplaatst: 11 maart 2021, 12:44 uur
Luisterde laatst Blue Monday weer eens in de auto en was een beetje underwhelmed 

0
geplaatst: 11 maart 2021, 12:45 uur
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 maart 2021, 12:51 uur
Disparate Youth is best leuk voor een feestje, maar dan een huisfeestje waarin iedereen praat en drinkt, geen dansfeestje. Dat gezegd hebbende, ik heb hem gelijk maar in mijn playlist voor borrels gegooid.
1
geplaatst: 11 maart 2021, 12:58 uur
panjoe schreef:
Disparate Youth is best leuk voor een feestje, maar dan een huisfeestje waarin iedereen praat en drinkt, geen dansfeestje. Dat gezegd hebbende, ik heb hem gelijk maar in mijn playlist voor borrels gegooid.
(quote)
Oneens, het is wellicht niet de climax van een technorave, maar ik kan er prima op dansen. Past voor mij zeker niet in een lijstje met Jan Johansson, Khruangbin en Boards of Canada
(uitstekende playlist verder, ik ben hem gelijk gaan volgen)
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 maart 2021, 13:05 uur
Titmeister schreef:
Oneens, het is wellicht niet de climax van een technorave, maar ik kan er prima op dansen. Past voor mij zeker niet in een lijstje met Jan Johansson, Khruangbin en Boards of Canada
(quote)
(uitstekende playlist verder, ik ben hem gelijk gaan volgen) Misschien heb je gelijk... De playlist is vooral gericht op muziek die niemand verstoort bij een borrel, bij het eten, etc., dus het is even afwachten hoe hij daarbij bevalt. Ik schrap ook vaak weer nummers als ze toch te druk blijken.
Daarbij ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat ik ooit weer eens in een ruimte ben met meer dan 3 anderen.

0
geplaatst: 11 maart 2021, 13:30 uur
0-5
Eensch.
Titmeister schreef:
(quote)
(uitstekende playlist verder, ik ben hem gelijk gaan volgen) Eensch.
0
geplaatst: 11 maart 2021, 15:39 uur
31 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) vs. BROCKHAMPTON - BOOGIE
1-0
1-0
* denotes required fields.