MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO

zoeken in:

2-2

panjoe (moderator)
4-3

Licht verbaasd dat Naomi zo ver is gekomen, is toch niet echt een party anthem. Wel een toffe track van één van mijn favoriete DJ's.

4-4 heel nipt

Naomi is een perfecte partystarter, maar het dak gaat er compleet vanaf bij BM

5-4

10-6

11-6

12-7

corn1holio1 schreef:
Hebben we eigenlijk 19 verschillende stemmers in dit topic ?

Afgaande op de afgelopen battle dus minimaal 21

Maar goed, we zijn alweer toe aan de kwartfinales! Wellicht is het leuk om eens te kijken wat de kwartfinalisten in de reguliere decennium-KO's deden. Met Blue Monday, I Feel Love en Inspector Norse hebben we nog 3 eindwinnaars in de race (enkel Born Slippy en All My Friends haakten voortijdig af). Ook Garnier scoort als verliezend finalist van de 00's naar verwachting hier.

Daarentegen vloog Jaguar er in de 90's KO al in de 5e ronde uit, tegen Warren G's Regulate. Dominica redde het nog ronde minder ver, en legde het af tegen Cream van Prince. Voor Mr. Flagio zat het in de 80's KO al na 2 rondes op, ten faveure van Communards - Don't Leave Me This Way, terwijl Quadrant al in de allereerste ronde sneuvelde, verloren werd er van Primal Scream met Loaded.

Goed geouwehoerd, tijd voor battles!

Kwartfinale

1 Mr. Flagio - Take a Chance vs. Laurent Garnier - The Man with the Red Face
2 Dominica - Gotta Let You Go vs. Todd Terje - Inspector Norse
3 Quadrant - Q1.1/1 vs. DJ Rolando a.k.a. The Aztec Mystic - Jaguar
4 New Order - Blue Monday vs. Donna Summer - I Feel Love

Tot de 11, 1 verschil

1 Mr. Flagio - Take a Chance vs. Laurent Garnier - The Man with the Red Face

0-0

Hier moet ik nog even over nadenken, kom ik zo op terug.

1-0

3-0

Wel een briljante set kwartfinales, met 6 a 7 regelrechte 5*-tracks ertussen.

Gyzzz schreef:
Wel een briljante set kwartfinales, met 6 a 7 regelrechte 5*-tracks ertussen.

Ik vind ze serieus alle 8 5* waard.

Deze keuze is dan ook echt niet te doen. Heb met allebei geniale partymomenten gehad. Dan toch maar heel nipt Garnier, daar heb toch net iets meer mee meegemaakt...

3-1

Allebei weer even gedraaid en kom nipt uit op: 4-1

panjoe (moderator)
Dit zijn denk ik wel mijn twee favoriete kwartfinalisten...

6-3

Denk dat de cover van Mark Knight & Funkagenda het weer net van Take a Chance had gewonnen.

Edit: Ze zijn allemaal geweldig inderdadad. Op Inspector Norse na zou ik met alle winnaars vrede hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:28 uur

geplaatst: vandaag om 22:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.