Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO
zoeken in:
0
geplaatst: 1 april 2021, 21:43 uur
panjoe schreef:
Denk dat de cover van Mark Knight & Funkagenda het weer net van Take a Chance had gewonnen.
Denk dat de cover van Mark Knight & Funkagenda het weer net van Take a Chance had gewonnen.
Echt?
die cover vind ik op zichzelf geen slecht nummer, maar wel echt vele malen minder dan het origineel...
0
geplaatst: 1 april 2021, 22:09 uur
Aangezien ik van Klein & MBO laatst blijkbaar de verkeerde versie aan het luisteren was, welke versie van Take a Chance moet ik eigenlijk hebben?
0
geplaatst: 1 april 2021, 22:12 uur
Mausie schreef:
Aangezien ik van Klein & MBO laatst blijkbaar de verkeerde versie aan het luisteren was, welke versie van Take a Chance moet ik eigenlijk hebben?
Take A Chance - Original Mix - song by Mr. Flagio | Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 1 april 2021, 23:28 uur
11-4
2 Dominica - Gotta Let You Go vs. Todd Terje - Inspector Norse
0-1
2 Dominica - Gotta Let You Go vs. Todd Terje - Inspector Norse
0-1
1
geplaatst: 2 april 2021, 00:30 uur
panjoe schreef:
Edit: Ze zijn allemaal geweldig inderdadad. Op Inspector Norse na zou ik met alle winnaars vrede hebben.
Joe, ik heb je meningen en suggesties (o.a. hier) lief, maar dit is blasfemie. Edit: Ze zijn allemaal geweldig inderdadad. Op Inspector Norse na zou ik met alle winnaars vrede hebben.

1-5
Dat Garnier zo kansloos wordt uitgeschakeld door Flagio is voor mij trouwens onbegrijpelijk, maar goed. Ik hou kennelijk niet genoeg van italo disco.

0
geplaatst: 2 april 2021, 00:35 uur
Oef, battle 3 had de finale mogen zijn. Battle 4 is dan weer een eitje.
1-6
1-6
0
geplaatst: 2 april 2021, 06:21 uur
Inspector Norse is voor mij hét party-anthem van de afgelopen 10 jaar, maar ik ben Dominica de laatste dagen helemaal aan het herontdekken, wat een geweldige nummer blijft het toch. Vandaar:
3-7
3-7
0
geplaatst: 2 april 2021, 13:51 uur
3 Quadrant - Q1.1/1 vs. DJ Rolando a.k.a. The Aztec Mystic - Jaguar
1-0
1-0
* denotes required fields.