MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO

zoeken in:

panjoe schreef:
Denk dat de cover van Mark Knight & Funkagenda het weer net van Take a Chance had gewonnen.

Echt? die cover vind ik op zichzelf geen slecht nummer, maar wel echt vele malen minder dan het origineel...

8-3

Meer party

Aangezien ik van Klein & MBO laatst blijkbaar de verkeerde versie aan het luisteren was, welke versie van Take a Chance moet ik eigenlijk hebben?

Mausie schreef:
Aangezien ik van Klein & MBO laatst blijkbaar de verkeerde versie aan het luisteren was, welke versie van Take a Chance moet ik eigenlijk hebben?

Take A Chance - Original Mix - song by Mr. Flagio | Spotify - open.spotify.com

10-4

11-4

2 Dominica - Gotta Let You Go vs. Todd Terje - Inspector Norse

0-1

1-3 mocht de finale wezen van mij.

panjoe schreef:
Edit: Ze zijn allemaal geweldig inderdadad. Op Inspector Norse na zou ik met alle winnaars vrede hebben.
Joe, ik heb je meningen en suggesties (o.a. hier) lief, maar dit is blasfemie.

1-5

Dat Garnier zo kansloos wordt uitgeschakeld door Flagio is voor mij trouwens onbegrijpelijk, maar goed. Ik hou kennelijk niet genoeg van italo disco.

Oef, battle 3 had de finale mogen zijn. Battle 4 is dan weer een eitje.

1-6

panjoe (moderator)
2-7

Inspector Norse is voor mij hét party-anthem van de afgelopen 10 jaar, maar ik ben Dominica de laatste dagen helemaal aan het herontdekken, wat een geweldige nummer blijft het toch. Vandaar:

3-7

7-8

9-11

3 Quadrant - Q1.1/1 vs. DJ Rolando a.k.a. The Aztec Mystic - Jaguar

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 15:42 uur

geplaatst: vandaag om 15:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.