Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2021
zoeken in:
1
geplaatst: 9 juni 2021, 08:17 uur
1. Little Simz feat. Cleo Sol - Woman
2. Little Simz - Introvert
3. Tirzah - Send Me
4. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
5. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
6. Erika de Casier - Polite
3. Tirzah - Send Me
6. Erika de Casier - Polite
1
geplaatst: 9 juni 2021, 11:46 uur
1. Little Simz - Introvert
2. Erika de Casier - Polite
3. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
5. Tirzah - Send Me
2. Erika de Casier - Polite
3. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
5. Tirzah - Send Me
2
geplaatst: 9 juni 2021, 11:56 uur
Johnny Marr schreef:
Amenra niet in de finale tho. Ik had het niet verwaaaaa-aacht. Wat jij, d_h?
Amenra niet in de finale tho. Ik had het niet verwaaaaa-aacht. Wat jij, d_h?
Jassn en jordi to blame.
1
geplaatst: 9 juni 2021, 13:14 uur
1. Erika de Casier - Polite
3. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
4. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
5. Little Simz feat. Cleo Sol - Woman
1
geplaatst: 9 juni 2021, 13:16 uur
1. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
3. Squid - Pamphlets
4. Black Midi - Slow (Loud)
5. BRUIT ≤ - Renaissance
3. Squid - Pamphlets
4. Black Midi - Slow (Loud)
5. BRUIT ≤ - Renaissance
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 juni 2021, 13:50 uur
Uiteindelijk nog een erg goeie finale geworden. Alleen de nummer 12 is wel erg flets.
2. Tirzah - Send Me
6. Squid - Pamphlets
7. Erika de Casier - Polite
8. Satori feat. Peia - Mori Shej
9. Backxwash feat. Ada Rook - I Lie Here Buried With My Rings and My Dresses
10. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
11. Black Midi - Slow (Loud)
12. BRUIT ≤ - Renaissance
2. Tirzah - Send Me
6. Squid - Pamphlets
7. Erika de Casier - Polite
8. Satori feat. Peia - Mori Shej
9. Backxwash feat. Ada Rook - I Lie Here Buried With My Rings and My Dresses
10. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
11. Black Midi - Slow (Loud)
1
geplaatst: 9 juni 2021, 14:49 uur
1. Brockhampton
3. Backxwash
4. Mabe Fratti
5. Bruit
Helaas (en weeral) een inwisselbare en weinig memorabele finale. De nummers waar ik eerst van onder de indruk was (Backxwash en Bruit) hebben bij nader inzien toch ook een houdbaarheidsdatum, maar voorlopig nog voldoende om in de top 5 te hebben.
Nochtans intrinsiek zeker geen slechte maand, maar te veel stemmers wiens smaak haaks op de mijne staat zo te zien. De focus in dit topic is bij mij dan ook verschoven naar ontdekken ipv echt hopen op goede noteringen.
3. Backxwash
4. Mabe Fratti
5. Bruit
Helaas (en weeral) een inwisselbare en weinig memorabele finale. De nummers waar ik eerst van onder de indruk was (Backxwash en Bruit) hebben bij nader inzien toch ook een houdbaarheidsdatum, maar voorlopig nog voldoende om in de top 5 te hebben.
Nochtans intrinsiek zeker geen slechte maand, maar te veel stemmers wiens smaak haaks op de mijne staat zo te zien. De focus in dit topic is bij mij dan ook verschoven naar ontdekken ipv echt hopen op goede noteringen.
1
geplaatst: 9 juni 2021, 14:50 uur
Niet zo sterk als vorige maand, maar wederom een zeer fraaie finale. Enkel met de #12 heb ik niet zo veel.
01. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
02. Erika de Casier - Polite
03. Little Simz - Introvert
04. Backxwash feat. Ada Rook - I Lie Here Buried With My Rings and My Dresses
05. Little Simz feat. Cleo Sol – Woman
06. Tirzah - Send Me
07. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
08. Black Midi - Slow (Loud)
09. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
10. Squid - Pamphlets
11. Satori feat. Peia - Mori Shej
01. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
02. Erika de Casier - Polite
03. Little Simz - Introvert
04. Backxwash feat. Ada Rook - I Lie Here Buried With My Rings and My Dresses
05. Little Simz feat. Cleo Sol – Woman
06. Tirzah - Send Me
07. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
08. Black Midi - Slow (Loud)
09. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
10. Squid - Pamphlets
1
geplaatst: 9 juni 2021, 15:15 uur
2. Black Midi - Slow (Loud)
3. Squid - Pamphlets
4. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
5. Erika de Casier - Polite
6. Backxwash feat. Ada Rook - I Lie Here Buried With My Rings and My Dresses
7. Little Simz feat. Cleo Sol – Woman
8. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
9. Tirzah - Send Me
10. BRUIT ≤ - Renaissance
12. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
Ik krijg maar geen klik met deze van BH.
Wanneer Simz dit zegt tho:
At night I wonder if my tears will dry on their own
Hoping I will fulfil Amy's purpose
Dan hou ik het niet meer tho, dan mag je me letterlijk bij mekaar vegen. DAMN.
3. Squid - Pamphlets
4. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
6. Backxwash feat. Ada Rook - I Lie Here Buried With My Rings and My Dresses
7. Little Simz feat. Cleo Sol – Woman
8. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
9. Tirzah - Send Me
10. BRUIT ≤ - Renaissance
12. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
Ik krijg maar geen klik met deze van BH.
Wanneer Simz dit zegt tho:
At night I wonder if my tears will dry on their own
Hoping I will fulfil Amy's purpose
Dan hou ik het niet meer tho, dan mag je me letterlijk bij mekaar vegen. DAMN.
1
geplaatst: 9 juni 2021, 15:25 uur
1. Black Midi - Slow (Loud)
2. Tirzah - Send Me
3. BRUIT ≤ - Renaissance
4. Squid - Pamphlets
5. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
2. Tirzah - Send Me
3. BRUIT ≤ - Renaissance
4. Squid - Pamphlets
5. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
1
geplaatst: 9 juni 2021, 16:35 uur
1. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
2. Satori feat. Peia - Mori Shej
3. Little Simz feat. Cleo Sol - Woman
4. Erika de Casier - Polite
5. Little Simz - Introvert
6. Squid - Pamphlets
7. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
8. Tirzah - Send Me
9. Black Midi - Slow (Loud)
11. BRUIT ≤ - Renaissance
12. Backxwash feat. Ada Rook - I Lie Here Buried With My Rings and My Dresses
Prima finale zonder echte uitschieters voor mij. Evengoed zou ik alles t/m #9 zelf voor mijn plezier op kunnen zetten.
2. Satori feat. Peia - Mori Shej
5. Little Simz - Introvert
6. Squid - Pamphlets
7. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
8. Tirzah - Send Me
9. Black Midi - Slow (Loud)
11. BRUIT ≤ - Renaissance
Prima finale zonder echte uitschieters voor mij. Evengoed zou ik alles t/m #9 zelf voor mijn plezier op kunnen zetten.
2
geplaatst: 9 juni 2021, 17:05 uur
2. Tirzah - Send Me
Buiten Introvert weeral weinig memorabele finale. Kan me steeds minder vinden in de uitslagen hier, nochtans genoeg goede nummers die beginnen aan de start maar zelden hun weg naar de finale vinden.
Mabe Fratti vond ik nog wel mooie ontdekking maar die Backxwash is echt niks voor mij en hoe zo'n cheezy nummer van DJ Sabrina dan wel de finale haalt terwijl de meeste pop genadeloos wordt uitgeschakeld is mij ook een raadsel.
2. Tirzah - Send Me
Buiten Introvert weeral weinig memorabele finale. Kan me steeds minder vinden in de uitslagen hier, nochtans genoeg goede nummers die beginnen aan de start maar zelden hun weg naar de finale vinden.
Mabe Fratti vond ik nog wel mooie ontdekking maar die Backxwash is echt niks voor mij en hoe zo'n cheezy nummer van DJ Sabrina dan wel de finale haalt terwijl de meeste pop genadeloos wordt uitgeschakeld is mij ook een raadsel.
1
geplaatst: 9 juni 2021, 19:02 uur
Hahaha, hoe kan nou zowat iedereen over deze finale klagen 
Voeg ik toch graag toe dat alles relatief is - het is voor mij in elk geval wel een prima playlistje.

Voeg ik toch graag toe dat alles relatief is - het is voor mij in elk geval wel een prima playlistje.
1
geplaatst: 9 juni 2021, 21:19 uur
1. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
3. Tirzah - Send Me
5. Squid - Pamphlets
6. Black Midi - Slow (Loud)
7. Little Simz feat. Cleo Sol - Woman
8. BRUIT ≤ - Renaissance
9. Satori feat. Peia - Mori Shej
10. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
11. Backxwash feat. Ada Rook - I Lie Here Buried With My Rings and My Dresses
12. Erika de Casier - Polite
Fijne finale hoor! De top twee hoort voor mij bij het beste wat het muziekjaar 2021 (vooralsnog) heeft voortgebracht. De emotionele uppercut van BROCKHAMPTON krijgt daarbij nipt de voorkeur boven het prachtige Introvert. Ook nummer drie tot en met zes vind ik erg sterk, fijn dat ze erbij zijn! Squid en Black Midi zijn - samen met BC,NR - toch wel drie gitaar gedreven acts die het muziekjaar 2021 smoel geven. Vanaf nummer zeven wordt het wat minder interessant. De klik met Woman wil jammer genoeg nog niet komen. Het dreint maar voort zonder echt tot leven te komen. Hopelijk valt ie in de albumcontext wat meer op zijn plek. Desalniettemin scoren ze tot en met plek elf allemaal een (ruime) voldoende. Erika is voor mij de enige dissonant. Wat een suf nummer zeg, onbegrijpelijk dat ie de maand finale gehaald heeft. Pasgeleden het hele album geluisterd, maar dat was van hetzelfde laken een pak. Hoe eentonig kan muziek zijn. Busy is de enige positieve uitschieter, die mag zich komende maand wel in dit topic melden.
3. Tirzah - Send Me
5. Squid - Pamphlets
7. Little Simz feat. Cleo Sol - Woman
8. BRUIT ≤ - Renaissance
11. Backxwash feat. Ada Rook - I Lie Here Buried With My Rings and My Dresses
12. Erika de Casier - Polite
Fijne finale hoor! De top twee hoort voor mij bij het beste wat het muziekjaar 2021 (vooralsnog) heeft voortgebracht. De emotionele uppercut van BROCKHAMPTON krijgt daarbij nipt de voorkeur boven het prachtige Introvert. Ook nummer drie tot en met zes vind ik erg sterk, fijn dat ze erbij zijn! Squid en Black Midi zijn - samen met BC,NR - toch wel drie gitaar gedreven acts die het muziekjaar 2021 smoel geven. Vanaf nummer zeven wordt het wat minder interessant. De klik met Woman wil jammer genoeg nog niet komen. Het dreint maar voort zonder echt tot leven te komen. Hopelijk valt ie in de albumcontext wat meer op zijn plek. Desalniettemin scoren ze tot en met plek elf allemaal een (ruime) voldoende. Erika is voor mij de enige dissonant. Wat een suf nummer zeg, onbegrijpelijk dat ie de maand finale gehaald heeft. Pasgeleden het hele album geluisterd, maar dat was van hetzelfde laken een pak. Hoe eentonig kan muziek zijn. Busy is de enige positieve uitschieter, die mag zich komende maand wel in dit topic melden.
1
geplaatst: 9 juni 2021, 23:56 uur
Eens met Edgar, geen idee wat saaie en brave Erika hier komt zoeken in de finale!

3. Satori feat. Peia - Mori Shej
4. Squid - Pamphlets
5. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
6. Tirzah - Send Me
Meer dan uitstekende top 6! Maar waar is Kero Kero Bonito?!

4. Squid - Pamphlets
5. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
6. Tirzah - Send Me
Meer dan uitstekende top 6! Maar waar is Kero Kero Bonito?!
1
geplaatst: 10 juni 2021, 00:18 uur
1. Satori feat. Peia - Mori Shej
2. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
3. Little Simz - Introvert
4. Squid - Pamphlets
4. Squid - Pamphlets
2
geplaatst: 10 juni 2021, 14:51 uur
Voor mij is dit zeker wel een goede finale. Toch zeker minimaal 6 nummers die ik erg goed tot geniaal vind. Simz is toch wel de konigin van deze finale en maand.
1. Little Simz - Woman
Ik zei het al aan het begin van de maand, Little Simz gaat minimaal met twee nummers de finale halen, en ik voorspel ook op het podium. Als je mijn lofuiting bij Introvert leest, vraag je misschien af hoe deze dan nog daarboven staat. Nouja, ik val gewoon als een blok voor dit zwoele soulvoulle hip-hop nummer. De totale controle in de relaxte flow van Simz, de chille gitaarlijntjes, de subtiele toevoegingen van de strijkers en de achtergrond koortjes, alles valt zo mooi op zijn plek hier.
Bedenk even wat voor genadeloos geniale opener dit is voor een album. Hoezo introvert? De overtuiging en het zelfvertrouwen knalt door je speakers. Je merkt aan alles dat ze hier een statement wilt afgeven op tekstueel, muzikaal en grafisch vlak (de videoclip). Zelfs na al het al vaak gehoord te hebben, blijf ik onder de indruk.
3. Squid - Pamphlets
Deze maand is het de beurt aan Pamphlets, nadat zo'n beetje alle andere singles hier al eerder voorbij zijn gekomen. En ook deze doet het bij mij weer erg goed. Pamphlets zou je inmiddels wel kunnen omschrijven als een typisch Squid nummer. Het neemt de tijd om langszaamaan op te bouwen naar een climax, maar onderweg zijn er al genoeg momenten van hollen en stilstaan. Bij het hollen schreeuwt zanger Ollie Judge er weer lekker op los, en ik ga daar wel goed op in tegenstelling tot sommigen anderen. Nerveus dansbare hysterie.
Hier word ik simpelweg direct vrolijk van, vanaf de eerste keer dat ik dit nummer hoorde. Het geeft me een heerlijk onbezorgen gevoel, en in combinatie met zomers weer is dit echt genieten. Ik sluit me aan bij team Edgar18, Try Not to Be Afraid > Next To Me.
Bij BROCKHAMPTON is het bij mij echt hit or miss, en dit is dan weer een dikke hit. Deze heeft een heerlijke energie, drive en flow.
6. BRUIT ≤ - Renaissance
Soms kan ik post-rock een beetje cliche vinden maar als het dan zo mooi gedaan is als deze van BRUIT, dan kan het weer janken zo mooi zijn. Dit is ook wel echt een nummer dat als je er de juiste beelden bij doet, het nog eens extra zou kunnen binnenkomen. Prachtig hoe die rustig tokkelende gitaar terug komt net na die uitbarsting. Alsof de eerste zonnenstralen weer tussen de wolken doorschijnen na een storm.
7. Black Midi - Slow (Loud)
Na John L doet ook Slow (Loud) het hier weer goed. Deze bevalt me een stuk beter dan John L, het schiet nog steeds alle kanten op (goed gekozen titel), maar voor mijn gevoel wel met meer controle dan op John L.
8. Tirzah - Send Me
Die dreigende uitbarsting aan het einde van het nummer had wat mij betreft echt los mogen barsten. Dat had die donkere en licht dreigende opbouw echt afgemaakt. Nu blijf ik met een onbevredigend gevoel achter.
Fijn sfeervol nummer, maar ook voor dit nummer geldt dat het net iets extra's mist om me echt te overtuigen.
Hmmm, lastig te omschrijven wat ik hier nou echt van vind. In de basis klinkt het als een mooi nummer, maar het mist vervolgens iets van een climax o.i.d. om me vervolgens ook echt te kunnen pakken of raken. Daardoor glijdt het toch een beetje langs me heen.
11. Erika de Casier - Polite
Voor mij een beetje onopvallend nummer in de finale. Misschien is het ook niet iets wat ik direct uit me zelf zou opzetten. Onaardig is het ook niet.
Dit is het enige nummer waar ik jullie echt niet kan volgen waarom dit in de finale staat. Wat dit vind ik dus gewoon regelrechte pleuris herrie.
1. Little Simz - Woman
Ik zei het al aan het begin van de maand, Little Simz gaat minimaal met twee nummers de finale halen, en ik voorspel ook op het podium. Als je mijn lofuiting bij Introvert leest, vraag je misschien af hoe deze dan nog daarboven staat. Nouja, ik val gewoon als een blok voor dit zwoele soulvoulle hip-hop nummer. De totale controle in de relaxte flow van Simz, de chille gitaarlijntjes, de subtiele toevoegingen van de strijkers en de achtergrond koortjes, alles valt zo mooi op zijn plek hier.
Bedenk even wat voor genadeloos geniale opener dit is voor een album. Hoezo introvert? De overtuiging en het zelfvertrouwen knalt door je speakers. Je merkt aan alles dat ze hier een statement wilt afgeven op tekstueel, muzikaal en grafisch vlak (de videoclip). Zelfs na al het al vaak gehoord te hebben, blijf ik onder de indruk.
3. Squid - Pamphlets
Deze maand is het de beurt aan Pamphlets, nadat zo'n beetje alle andere singles hier al eerder voorbij zijn gekomen. En ook deze doet het bij mij weer erg goed. Pamphlets zou je inmiddels wel kunnen omschrijven als een typisch Squid nummer. Het neemt de tijd om langszaamaan op te bouwen naar een climax, maar onderweg zijn er al genoeg momenten van hollen en stilstaan. Bij het hollen schreeuwt zanger Ollie Judge er weer lekker op los, en ik ga daar wel goed op in tegenstelling tot sommigen anderen. Nerveus dansbare hysterie.
Hier word ik simpelweg direct vrolijk van, vanaf de eerste keer dat ik dit nummer hoorde. Het geeft me een heerlijk onbezorgen gevoel, en in combinatie met zomers weer is dit echt genieten. Ik sluit me aan bij team Edgar18, Try Not to Be Afraid > Next To Me.
Bij BROCKHAMPTON is het bij mij echt hit or miss, en dit is dan weer een dikke hit. Deze heeft een heerlijke energie, drive en flow.
6. BRUIT ≤ - Renaissance
Soms kan ik post-rock een beetje cliche vinden maar als het dan zo mooi gedaan is als deze van BRUIT, dan kan het weer janken zo mooi zijn. Dit is ook wel echt een nummer dat als je er de juiste beelden bij doet, het nog eens extra zou kunnen binnenkomen. Prachtig hoe die rustig tokkelende gitaar terug komt net na die uitbarsting. Alsof de eerste zonnenstralen weer tussen de wolken doorschijnen na een storm.
7. Black Midi - Slow (Loud)
Na John L doet ook Slow (Loud) het hier weer goed. Deze bevalt me een stuk beter dan John L, het schiet nog steeds alle kanten op (goed gekozen titel), maar voor mijn gevoel wel met meer controle dan op John L.
8. Tirzah - Send Me
Die dreigende uitbarsting aan het einde van het nummer had wat mij betreft echt los mogen barsten. Dat had die donkere en licht dreigende opbouw echt afgemaakt. Nu blijf ik met een onbevredigend gevoel achter.
Fijn sfeervol nummer, maar ook voor dit nummer geldt dat het net iets extra's mist om me echt te overtuigen.
Hmmm, lastig te omschrijven wat ik hier nou echt van vind. In de basis klinkt het als een mooi nummer, maar het mist vervolgens iets van een climax o.i.d. om me vervolgens ook echt te kunnen pakken of raken. Daardoor glijdt het toch een beetje langs me heen.
Voor mij een beetje onopvallend nummer in de finale. Misschien is het ook niet iets wat ik direct uit me zelf zou opzetten. Onaardig is het ook niet.
Dit is het enige nummer waar ik jullie echt niet kan volgen waarom dit in de finale staat. Wat dit vind ik dus gewoon regelrechte pleuris herrie.
1
geplaatst: 10 juni 2021, 15:10 uur
BRUIT - Renaissance is trouwens heel erg Tortoise, of niet dan Koenr en aerobag?
Daarom dus, die drie laatste woorden. Daarom staat het in de finale. De vraag stellen is 'm beantwoorden.
VladTheImpaler schreef:
Daarom dus, die drie laatste woorden. Daarom staat het in de finale. De vraag stellen is 'm beantwoorden.
0
geplaatst: 10 juni 2021, 15:25 uur
dan volgende maand maar. De nieuwe track is beter, dus dan is maandwinst wel het minimale
1
geplaatst: 10 juni 2021, 15:58 uur
jordidj1 schreef:
dan volgende maand maar. De nieuwe track is beter, dus dan is maandwinst wel het minimale
(quote)
Ik reken op jouw aanwezigheid om die regelrechte pleuris herrie op het hoogste schavot te krijgen volgende maand.
1
geplaatst: 10 juni 2021, 16:13 uur
1. Satori feat. Peia - Mori Shej 
2. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
3. Tirza - Send Me
4. Erika De Casier - Polite
5. BRUIT ≤ - Renaissance

2. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
3. Tirza - Send Me
4. Erika De Casier - Polite
5. BRUIT ≤ - Renaissance
1
geplaatst: 10 juni 2021, 17:27 uur
Ik was wellicht iets te streng voor de finale, want het niveau van de eerste 9 is zeer behoorlijk. Ik mis wel een paar van mijn persoonlijke toppers (hallo Brujita!), maar Introvert en THE LIGHT zie ik ook gelijk als kandidaten voor de jaarfinale. Vind het leuk om weer eens wat van Satori te horen, die heeft jaren geleden als beginnend dj nog wel eens bij mij gedraaid. Try Not to Be Afraid is zeker niet beter dan Next to Me, maar ik kan er wel van genieten, ondanks alle cheesiness - als een soort van eindtune van een feelgood movie. 5 t/m 9 zijn gewoon prima nummers. Squid en Erika kunnen veel beter, deze nummers van hen vind ik niet finalewaardig. Enkel Backxwash kan ik echt helemaal niks mee en zou ik een zware onvoldoende geven.
5. BRUIT ≤ - Renaissance
7. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
8. Tirzah - Send Me
9. Little Simz feat. Cleo Sol - Woman
10. Squid - Pamphlets
5. BRUIT ≤ - Renaissance
7. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
8. Tirzah - Send Me
9. Little Simz feat. Cleo Sol - Woman
10. Squid - Pamphlets
1
geplaatst: 10 juni 2021, 18:57 uur
Finale presentatie schuif ik op naar vrijdagavond, 22:00, excuus! Heb t even te druk
4
geplaatst: 10 juni 2021, 19:05 uur
aerobag schreef:
Finale presentatie schuif ik op naar vrijdagavond, 22:00, excuus! Heb t even te druk
Zo wat een OWW-praktijken hier zeg, wat jij luigifort?
0
geplaatst: 10 juni 2021, 19:55 uur
Mooi, dan heeft jordidj1 nog even tijd om zijn finalelijstje in orde te maken 
1
geplaatst: 10 juni 2021, 20:23 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Mooi, dan heeft jordidj1 nog even tijd om zijn finalelijstje in orde te maken
haha, ik luister de playlist, maar ik blijf steeds haken bij Simbi

1
geplaatst: 11 juni 2021, 14:40 uur
Natuurlijk niet zo briljant als de vorige maandfinale, maar dat is absoluut geen schande. De eerste zeven nummers zijn uitstekend, spijtig dat alleen de eerste vijf punten krijgen. De drie daarachter zijn ook nog prima en hadden in een wat mindere maandfinale vast wel wat punten gescoord. Alleen de laatste twee vallen bij mij buiten de boot wegens verschrikkelijk saai en nietszeggend ("Het dreint maar voort zonder echt tot leven te komen") en verschrikkelijk.
01. Little Simz feat. Cleo Sol - Woman
02. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
03. Black Midi - Slow (Loud)
04. Little Simz - Introvert
05. BRUIT ≤ - Renaissance
06. Satori feat. Peia - Mori Shej
07. Tirzah - Send Me
08. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
09. Erika de Casier - Polite
10. Squid - Pamphlets
11. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
01. Little Simz feat. Cleo Sol - Woman
02. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
03. Black Midi - Slow (Loud)
04. Little Simz - Introvert
05. BRUIT ≤ - Renaissance
06. Satori feat. Peia - Mori Shej
07. Tirzah - Send Me
08. BROCKHAMPTON - THE LIGHT
09. Erika de Casier - Polite
10. Squid - Pamphlets
11. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
1
geplaatst: 11 juni 2021, 16:37 uur
2. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
4. Little Simz feat. Cleo Sol - Woman
5. BRUIT ≤ - Renaissance
2. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
4. Little Simz feat. Cleo Sol - Woman
5. BRUIT ≤ - Renaissance
1
geplaatst: 11 juni 2021, 18:35 uur
Nog even een last minute lijstje als het kan. Niet de meest geweldige finale inderdaad: de top-2 is fantastisch, de vier nummers erna ook fijn, het viertal daarna vertoont al duidelijke scheurtjes en de laatste twee zet ik echt niet voor mijn plezier op. Blijf het merkwaardig vinden dat er niet meer mensen vallen over die goedkoop bombastische productie van Introvert. Wel weer een nogal gevarieerde finale, dat mogen we volgende maand zeker meenemen!
1. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
4. Satori feat. Peia - Mori Shej
6. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
7. Tirzah - Send Me
8. BRUIT ≤ - Renaissance
9. Squid - Pamphlets
10. Erika de Casier - Polite
11. Little Simz - Introvert
1. DJ Sabrina the Teenage DJ feat. Delilah Brao, Luke Markinson & Anyelisax - Try Not to Be Afraid
4. Satori feat. Peia - Mori Shej
6. Mabe Fratti feat. Claire Rousay - Hacia el Vacío
7. Tirzah - Send Me
8. BRUIT ≤ - Renaissance
9. Squid - Pamphlets
10. Erika de Casier - Polite
11. Little Simz - Introvert
4
geplaatst: 11 juni 2021, 23:10 uur
Lijnen nu echt gesloten, stemmen zijn geteld. Toch weer een vakjury van 33 deze editie, ondanks wat gemor hier en daar. Zal zo eens de top 12 bekend maken
* denotes required fields.