Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2021
zoeken in:
1
geplaatst: 16 augustus 2021, 15:53 uur
Dank Titmeister voor de fraaie presentatie!
Winnaar is zomer anthem 2021 hoor, lekker zwieren, dansen en sjansen.
Helaas niet kunnen stemmen, maar wel live genoten van o.a. Palms Trax & Biesmans in België.
Waarom stond Petu eigenlijk niet in de finale zeg? Wat een bommetje live!
Winnaar is zomer anthem 2021 hoor, lekker zwieren, dansen en sjansen.

Helaas niet kunnen stemmen, maar wel live genoten van o.a. Palms Trax & Biesmans in België.
Waarom stond Petu eigenlijk niet in de finale zeg? Wat een bommetje live!
3
geplaatst: 16 augustus 2021, 15:59 uur
Johnny Marr schreef:
Jammer. Mag ik nog nadenken over een vervanger, of heb ik nu definitief afgedaan voor je?
(quote)
Jammer. Mag ik nog nadenken over een vervanger, of heb ik nu definitief afgedaan voor je?
Ik denk dat je het antwoord al wel weet. Laat je stembiljet en SvhJ-bingokaart maar achter op je bureau en ga maar op zoek naar een ander forum spel.
1
geplaatst: 16 augustus 2021, 16:00 uur
20. Lantlôs - Lake Fantasy spotify:track:6ripTgTnhs9hnD4qaE3Sci

aerobag
Gelukkig is Last Train Home al automatisch genomineerd, anders was het die geworden

aerobag schreef:
Ik denk dat je het antwoord al wel weet. Laat je stembiljet en SvhJ-bingokaart maar achter op je bureau en ga maar op zoek naar een ander forum spel.
De afrekening zeker?
(gaat helemaal stuk met zichzelf)
2
geplaatst: 16 augustus 2021, 16:34 uur
28. Nana Yamato - Do You Wanna spotify:track:20FP5AB12p2Pwy5WFD5Du7
0
geplaatst: 16 augustus 2021, 17:29 uur
29. Skrillex, Noisia, josh pan & Dylan Brady - Supersonic (My Existence) spotify:track:7gCuKTyBb5nurNalzs0Hvp
4
geplaatst: 16 augustus 2021, 18:18 uur
30. Lorna Shore - To the Hellfire
spotify:track:0O26gtfjuscAOnQobjNPPL
spotify:track:0O26gtfjuscAOnQobjNPPL
2
geplaatst: 16 augustus 2021, 18:22 uur
aerobag schreef:
Sneakt er nog een metal nummertje de finale in?
Sneakt er nog een metal nummertje de finale in?
Wanneer metal voor het eerst in tijden in Song van het Jaar echt goed zou scoren:
https://screenanarchy.com/assets_c/2015/08/Deathgasm_630-thumb-860xauto-56909.jpg
0
geplaatst: 16 augustus 2021, 20:27 uur
31. The Chemical Brothers - Work Energy Principle spotify:track:7odk6iD66b1Rkmyi8pVVoh
0
geplaatst: 16 augustus 2021, 21:42 uur
32. Lingua Ignota - MAN IS LIKE A SPRING FLOWER spotify:track:2QEENkblf8Vho3IMdza6Ix
We hebben iets recht te zetten met elkaar.
We hebben iets recht te zetten met elkaar.
1
geplaatst: 16 augustus 2021, 21:43 uur
Ok ik zal voor de verandering eens geen zomerse house nomineren, al is het wel zomers. Er zit zelfs een gitaar in! Arthur en Gertjan kunnen trots op me zijn.
33. Fika - Más Allá spotify:track:5LWsYRqZZpn2bXD94hNXU5
33. Fika - Más Allá spotify:track:5LWsYRqZZpn2bXD94hNXU5
0
geplaatst: 16 augustus 2021, 21:48 uur
0
geplaatst: 16 augustus 2021, 21:49 uur
aerobag, volgens mij gaat er iets mis bij de RYM nominaties. Ik denk dat we i.p.v. Turning Wheel
Vylet Pony - Antonymph spotify:track:4S3dFI8Sx3UsKOUnoYFCg2
moeten hebben. Ook Yola - Stand for Myself staat hoger dan Spellling.
Vylet Pony - Antonymph spotify:track:4S3dFI8Sx3UsKOUnoYFCg2
moeten hebben. Ook Yola - Stand for Myself staat hoger dan Spellling.
1
geplaatst: 16 augustus 2021, 21:50 uur
Die Tim, probeert gewoon op een slinkse wijze extra nominaties van zijn favoriete artieste binnen te sneaken 

6
geplaatst: 16 augustus 2021, 21:55 uur
Ai aerobag dat wordt pasje en bingokaart inleveren en eenzame verbanning naar de Drake KO om na te denken over wat je gedaan hebt.
2
geplaatst: 16 augustus 2021, 21:58 uur
Edgar18 schreef:
aerobag, volgens mij gaat er iets mis bij de RYM nominaties. Ik denk dat we i.p.v. Turning Wheel
Ik heb dagelijkse RYM chart updates ipv wekelijkse

ArthurDZ schreef:
Ai aerobag dat wordt pasje en bingokaart inleveren en eenzame verbanning naar de Drake KO om na te denken over wat je gedaan hebt.
Neeeeee niet de Drake K.O. ik wil nog leven, heb genade
2
geplaatst: 16 augustus 2021, 22:02 uur
Er is een risico op dance verzadiging, maar om deze knaller kan ik niet heen.
34. Baltra - Dreaming of a Disco
spotify:track:3WtXl3O0oT9eM4Izr3lcHx
34. Baltra - Dreaming of a Disco
spotify:track:3WtXl3O0oT9eM4Izr3lcHx
2
geplaatst: 16 augustus 2021, 22:04 uur
Teunnis schreef:
Ik eis transparantie!
Ik eis transparantie!
Transparantie is te koop voor 16.96 euro per jaar bij RateYourMusic dot com
Pas t nog wel aan overigens. En zeker niet om de winkansen van Spellling te verspreiden(
), maar ik wil Edgar zijn My Little Pony niet onthouden
1
geplaatst: 16 augustus 2021, 22:12 uur
35. Perel - Star
Star - song by Perel | Spotify - open.spotify.com
Ik zie ineens nergens uri kopiëren staan op Spotify als ik dit nummer wil delen. Iemand raad?
Star - song by Perel | Spotify - open.spotify.com
Ik zie ineens nergens uri kopiëren staan op Spotify als ik dit nummer wil delen. Iemand raad?

1
geplaatst: 16 augustus 2021, 22:18 uur
Dance Lover schreef:
Alt ingedrukt houden als je op Share staat met je muis.
7
geplaatst: 16 augustus 2021, 23:02 uur
Hier heb je Indie.
36. Big Thief - Little Things
Link volgt.
36. Big Thief - Little Things
Link volgt.
1
geplaatst: 16 augustus 2021, 23:21 uur
37. Clara Luciani - Le Reste spotify:track:73oVDoxJHbqOIkZ0C9ir31
2
geplaatst: 16 augustus 2021, 23:24 uur
Bedankt voor de presentatie, Heiko! Ook ik ben allesbehalve fan van I Go... Jammer.
Trouwens nog een kleine rechtzetting m.b.t. Tirzah:
. Misschien dat Kwes, Coby Sey of andere makkers ook nog wat in de pap te brokken hebben, al gaat het dan - althans bij Devotion - eerder over mixing en engineering i.p.v. productie.
Oh ja, en ik nomineer deze maand maar weer eens een (elektronisch) nummer:
38. Prequel - And That's The Story of Their Love spotify:track:77Xem388qquvtKVZTSTGEm
Verder op de shortlist: Hi I'm A Slut van Lil Mariko, Change van Anika, Cinderella Pt. 1 van CHIKA, Answers van Andy Stott, Don't Need You van Genesis Owusu, 3 Dope Boys van Pink Siifu & Fly Anakin, Planeet van Chibi Ichigo, iets van de nieuwe Skee Mask, Headshots/Lay Wit Ya van Isaiah Rashad, Woes van Atmosphere, Spring Has Sprung van Jordan GCZ, Deja Vu van Olivia Rodrigo, Mutant Exotic van LSDXOXO...
URI voor Dance Lover:
35. Perel - Star spotify:track:4Yt6EMhgQ20vU6Wx9VEIzv
In ieder geval laat Tirzah op Tectonic horen een veelzijdig producer te zijn geworden. [...] Bovenal levert ze weer een compleet andere sound dan op haar vorige 2 singles. Daarmee is ze behoorlijk gegroeid sinds haar fijne, maar ietwat hoekige debuut I'm Not Dancing uit 2013.
Tirzah zingt en schrijft de teksten, maar achter de producties zit (hoofdzakelijk) Mica Levi (fka Micachu). Zij is wat mij betreft een onderschat genie, vandaar dat ik dit even moest doen
. Misschien dat Kwes, Coby Sey of andere makkers ook nog wat in de pap te brokken hebben, al gaat het dan - althans bij Devotion - eerder over mixing en engineering i.p.v. productie.Oh ja, en ik nomineer deze maand maar weer eens een (elektronisch) nummer:
38. Prequel - And That's The Story of Their Love spotify:track:77Xem388qquvtKVZTSTGEm
Verder op de shortlist: Hi I'm A Slut van Lil Mariko, Change van Anika, Cinderella Pt. 1 van CHIKA, Answers van Andy Stott, Don't Need You van Genesis Owusu, 3 Dope Boys van Pink Siifu & Fly Anakin, Planeet van Chibi Ichigo, iets van de nieuwe Skee Mask, Headshots/Lay Wit Ya van Isaiah Rashad, Woes van Atmosphere, Spring Has Sprung van Jordan GCZ, Deja Vu van Olivia Rodrigo, Mutant Exotic van LSDXOXO...
URI voor Dance Lover:
35. Perel - Star spotify:track:4Yt6EMhgQ20vU6Wx9VEIzv
1
geplaatst: 17 augustus 2021, 07:55 uur
Ploppesteksel schreef:
Bedankt voor de presentatie, Heiko! Ook ik ben allesbehalve fan van I Go... Jammer.
. Misschien dat Kwes, Coby Sey of andere makkers ook nog wat in de pap te brokken hebben, al gaat het dan - althans bij Devotion - eerder over mixing en engineering i.p.v. productie.
(quote)
Tirzah zingt en schrijft de teksten, maar achter de producties zit (hoofdzakelijk) Mica Levi (fka Micachu). Zij is wat mij betreft een onderschat genie, vandaar dat ik dit even moest doen
. Misschien dat Kwes, Coby Sey of andere makkers ook nog wat in de pap te brokken hebben, al gaat het dan - althans bij Devotion - eerder over mixing en engineering i.p.v. productie. I stand corrected

1
geplaatst: 17 augustus 2021, 09:11 uur
38. William Parker - A Great Day to Be Dead spotify:track:7DcJAAWg9oXBLh3CwriSxl
0
geplaatst: 17 augustus 2021, 11:31 uur
39. Balimaya Project - Balimaya spotify:track:1GCBzwlCcEs9jHCniw6hdn
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 augustus 2021, 12:00 uur
40. LYR - Winter Solstice (Daniel Avery Remix) spotify:track:0anVOZUEsiQEOl00Zw7lyq
Oh nee, niet nog meer elektronische muziek, huilie huilie!
Oh nee, niet nog meer elektronische muziek, huilie huilie!
0
41. Jakuzi - Hiç Işık Yok spotify:track:56aAaA4XizMfFXKJyhe6yF
1
42. Nas feat. Cordae & Freddie Gibbs - Life Is Like A Dice Game
1
Oh boy, here I go nominating again!
43. Akai Solo – Keep My Poise!! spotify:track:2keM3isFRVnWOJvmtl4xm3
43. Akai Solo – Keep My Poise!! spotify:track:2keM3isFRVnWOJvmtl4xm3
* denotes required fields.