Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2021
zoeken in:
0
geplaatst: 9 maart 2021, 10:25 uur
Wu-Lu is inderdaad erg spijtig, maar daarnaast wel blij dat die matige nieuwe single van Altin Gun het finaal niet gehaald heeft. Mooie top-3 daarnaast en de finale ziet er al bij al ook zeker niet lelijk uit.
1
geplaatst: 9 maart 2021, 10:31 uur
Het is je gegund, een finale met grotendeels rock
Het is gelukkig wel rock die in mijn straatje ligt, maar 2x BCNR, Squid en Butch Kassidy in een finale is wel behoorlijk eenzijdig...
Komt nog bij dat de verkeerde electronic-nummers de finale hebben gehaald, Tom Jones toch wel snel oud wordt (no pun intended) en ik dat nummer van The Haunted Youth de slechtste uit de halve finale vond. Nee, dat hebben we weer mooi klaargespeeld met zijn allen
Overigens zou aerobag volgens mij de presentatie doen
Het is gelukkig wel rock die in mijn straatje ligt, maar 2x BCNR, Squid en Butch Kassidy in een finale is wel behoorlijk eenzijdig...Komt nog bij dat de verkeerde electronic-nummers de finale hebben gehaald, Tom Jones toch wel snel oud wordt (no pun intended) en ik dat nummer van The Haunted Youth de slechtste uit de halve finale vond. Nee, dat hebben we weer mooi klaargespeeld met zijn allen

Overigens zou aerobag volgens mij de presentatie doen
3
geplaatst: 9 maart 2021, 10:35 uur
Iemand moet die rol toch op zich nemen? Zeker nu Gertjan blij is met de finale

4
geplaatst: 9 maart 2021, 10:37 uur
Trouwens, stel je voor dat er iemand ons verleden jaar had verteld dat we in 2021 Tom Jones in een maandfinale zouden verwelkomen, wie had deze persoon dan geloofd? Ik niet hoor 

0
geplaatst: 9 maart 2021, 10:39 uur
Prima uitslag juist Titmeister, White Sands in plaats van Zipp en het was helemaal perfect geweest. South had ook door gemogen trouwens, dat vond ik een toffe ontdekking.
Verder een meer dan uitstekende finale, dat wordt nog flinke keuzestress straks!
Verder een meer dan uitstekende finale, dat wordt nog flinke keuzestress straks!
0
geplaatst: 9 maart 2021, 10:42 uur
Ik sluit me aan bij Tit, matige uitslagen de afgelopen rondes en een tegenvallende finale deze maand. Het niveau is nog steeds prima, maar de finale had zo veel sterker kunnen zijn.
4
geplaatst: 9 maart 2021, 11:11 uur
Had de memo dat we blijkbaar een themamaand houden totaal gemist maar wil m'n topvijf daar gerust op inrichten hoor, geen probleem
1. Butch Kassidy - Heath
2. Black Country, New Road - Opus
3. TEKE::TEKE - Meikyu
4. Black Country, New Road - Track X
5. Squid feat. Martha Skye Murphy - Narrator
Zo, en nu ga ik even knielen voor het altaar dat ik speciaal ter ere van Arno heb opgezet
1. Butch Kassidy - Heath
3. TEKE::TEKE - Meikyu
5. Squid feat. Martha Skye Murphy - Narrator
Zo, en nu ga ik even knielen voor het altaar dat ik speciaal ter ere van Arno heb opgezet
0
geplaatst: 9 maart 2021, 11:36 uur
123poetertjes schreef:
Wow, heb ik de Niek-code eindelijk gekraakt. En dat zonder female pop. Kniel maar een eind weg, my friend!
En deze finale is gewoon de beste in maanden (of zelfs jaren?). Ongelofelijk welke nummers ik hier punteloos zal moeten laten.
0
geplaatst: 9 maart 2021, 12:00 uur
Shit, vergeten te stemmen in de vorige ronde, dat heeft een finaleplek voor Wu Lu verschil gemaakt. Alsnog een mooie rockfinale, zin om alles nog een keer aan te gooien.
4
geplaatst: 9 maart 2021, 12:39 uur
Ja idd, gaan we in 2021 de wederopstanding van de rock in dit topic meemaken? * valt Simon77 en dumb_helicopter huilend van blijdschap in de armen*
0
geplaatst: 9 maart 2021, 13:26 uur
Ik was bang dat 25% van de finale van januari uit tracks van BCNR zou bestaan. Dan valt dit resultaat nog mee
Van mij mogen ze elkaar stuk concurreren en dat er dan alsnog een verrassende winnaar uitrolt, liefst een artiest die nog niet eerder heeft gewonnen.
Van mij mogen ze elkaar stuk concurreren en dat er dan alsnog een verrassende winnaar uitrolt, liefst een artiest die nog niet eerder heeft gewonnen.
0
geplaatst: 9 maart 2021, 13:35 uur
Gretz schreef:
Ik was bang dat 25% van de finale van januari uit tracks van BCNR zou bestaan.
Ik was bang dat 25% van de finale van januari uit tracks van BCNR zou bestaan.
Tsja, als niemand Instrumental nomineert...

0
geplaatst: 9 maart 2021, 13:48 uur
Teunnis schreef:
Sunglasses en Athens, France mogen ook nog genomineerd worden.
Daar ben ik zelf niet zo'n voorstander van, de versies op het album verschillen ten opzichte van de singles nou ook weer niet als dag en nacht (het is geen Four Tet-remix, om maar wat te noemen).
0
geplaatst: 9 maart 2021, 14:04 uur
Choconas schreef:
Daar ben ik zelf niet zo'n voorstander van, de versies op het album verschillen nou ook weer niet als dag en nacht van de singles (het is geen Four Tet-remix, om maar wat te noemen).
(quote)
Daar ben ik zelf niet zo'n voorstander van, de versies op het album verschillen nou ook weer niet als dag en nacht van de singles (het is geen Four Tet-remix, om maar wat te noemen).
Ja fuck me like you mean it this time dan, Choco
0
geplaatst: 9 maart 2021, 15:05 uur
Een makkie dit keer 
1. Octo Octa - Goddess Calling
2. The Haunted Youth - Teen Rebel
3. Tom Jones - Talking Reality TV Blues
4. Go March - Zipp
5. Logic1000 - I Won't Forget

2. The Haunted Youth - Teen Rebel
3. Tom Jones - Talking Reality TV Blues
4. Go March - Zipp
5. Logic1000 - I Won't Forget
5
geplaatst: 9 maart 2021, 15:35 uur
Teunnis schreef:
Heel verleidelijk, maar dan gaat Gretz sowieso al die heropnames van Taylor's oude werk nomineren, dus dat moeten we in de kiem smoren
0
geplaatst: 9 maart 2021, 17:17 uur
1. Cassandra Jenkins - Hard Drive
2. Logic1000 - I Won't Forget
3. Black Country, New Road - Track X
4. TEKE::TEKE - Meikyu
5. Octo Octa - Goddess Calling
2. Logic1000 - I Won't Forget
3. Black Country, New Road - Track X
4. TEKE::TEKE - Meikyu
0
geplaatst: 9 maart 2021, 17:36 uur
Ik had niet verwacht dat iets Opus van mijn plek 1 af zou houden, maar dat nummer van Squid, dat is geniaal.
Imposante start van het muziekjaar 2021 wat mij betreft, als je ziet wat er allemaal de eerste weken uitgekomen is en ook als je ziet waar niet eens plek voor was in de finale. Mooie belofte voor de rest van het jaar.
1. Squid feat. Martha Skye Murphy - Narrator
3. Cassandra Jenkins - Hard Drive
5. Butch Kassidy - Heath
6. Octo Octa - Goddess Calling
7. TEKE::TEKE - Meikyu
8. Chelsea Wolfe & Emma Ruth Rundle - Anhedonia
9. Tom Jones - Talking Reality TV Blues
10. Go March - Zipp
11. The Haunted Youth - Teen Rebel
12. Logic1000 - I Won't Forget
Imposante start van het muziekjaar 2021 wat mij betreft, als je ziet wat er allemaal de eerste weken uitgekomen is en ook als je ziet waar niet eens plek voor was in de finale. Mooie belofte voor de rest van het jaar.
1. Squid feat. Martha Skye Murphy - Narrator
3. Cassandra Jenkins - Hard Drive
5. Butch Kassidy - Heath
6. Octo Octa - Goddess Calling
7. TEKE::TEKE - Meikyu
8. Chelsea Wolfe & Emma Ruth Rundle - Anhedonia
9. Tom Jones - Talking Reality TV Blues
10. Go March - Zipp
11. The Haunted Youth - Teen Rebel
12. Logic1000 - I Won't Forget
0
geplaatst: 9 maart 2021, 17:42 uur
Dan maar eenzijdig, want de rocknummers vind ik in dit geval toch echt het bijzonderst. En niet omdat de rest zo tegenvalt: wat een vijftal!
1. Black Country, New Road - Opus
2. TEKE::TEKE - Meikyu
3. Squid feat. Martha Skye Murphy - Narrator
4. Tom Jones - Talking Reality TV Blues
5. Butch Kassidy - Heath
1. Black Country, New Road - Opus
2. TEKE::TEKE - Meikyu
3. Squid feat. Martha Skye Murphy - Narrator
4. Tom Jones - Talking Reality TV Blues
5. Butch Kassidy - Heath
0
geplaatst: 9 maart 2021, 17:49 uur
Niet helemaal de finale die deze topmaand in zich had, maar nog makkelijk 5 puike nummers gevonden. En, vooruit, een keertje wat meer rock in de finale moet ook wel eens kunnen 
2. Tom Jones - Talking Reality TV Blues
3. Logic1000 - I Won't Forget
4. Cassandra Jenkins - Hard Drive
5. Chelsea Wolfe & Emma Ruth Rundle - Anhedonia

3. Logic1000 - I Won't Forget
4. Cassandra Jenkins - Hard Drive
5. Chelsea Wolfe & Emma Ruth Rundle - Anhedonia
0
geplaatst: 9 maart 2021, 17:55 uur
Rock in de finale wil ik graag toejuichen, maar ik snap de hype van deze Britse bands totaal niet. Gelukkig hebben we Tom Jones nog 
1. Logic1000 - I Won't Forget
3. Chelsea Wolfe & Emma Ruth Rundle - Anhedonia
4. The Haunted Youth - Teen Rebel

1. Logic1000 - I Won't Forget
3. Chelsea Wolfe & Emma Ruth Rundle - Anhedonia
4. The Haunted Youth - Teen Rebel
0
geplaatst: 9 maart 2021, 18:27 uur
Ter kennisgeving: Deadline om je top 5's aan te leveren is zaterdag 13 maart 10:00, daarna volgt maandfinale presentatie!
arcade monkeys, Arno, ArthurDZ, AstroStart, Cervantes, charlotte2807, Choconas, Coma Cat, curufin, Dance Lover, dumb_helicopter, Edgar18, Gretz, herman. hoi123, inquestos, jassn, JB7x, JoaMuse, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, Masimo, panjoe, pauljojo, Ploppesteksel, Poeha, SBube, shimahero, Simon77, sj0n88, Snoeperd, stardust_be, stoepkrijt, Teunnis, The Eraser, Titmeister, VladTheImpaler,
spotify:playlist:1EsXO9SC0QDCtAgDNtTuwP
arcade monkeys, Arno, ArthurDZ, AstroStart, Cervantes, charlotte2807, Choconas, Coma Cat, curufin, Dance Lover, dumb_helicopter, Edgar18, Gretz, herman. hoi123, inquestos, jassn, JB7x, JoaMuse, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, Masimo, panjoe, pauljojo, Ploppesteksel, Poeha, SBube, shimahero, Simon77, sj0n88, Snoeperd, stardust_be, stoepkrijt, Teunnis, The Eraser, Titmeister, VladTheImpaler,
spotify:playlist:1EsXO9SC0QDCtAgDNtTuwP
* denotes required fields.