MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2021

zoeken in:
Titmeister schreef:
(quote)

Fair enough, maar die heeft het grootste gedeelte van zijn leven doorgebracht in LA

Wist je trouwens dat er een standbeeld van Zappa in Vilnius staat?

Jezus, wat een lelijk ding

31. dltzk feat. kmoe - homeswitcher spotify:track:0QVjM0jL1OwDxUw4KfATKy

32. Aldous Harding - Old Peel spotify:track:0vuZebTvcwkstUpoo82lpG

panjoe (moderator)
33. Joy Orbison ft. Léa Sen - better spotify:track:7oNOKWpTqTnTJeyLwkwWqN

Ik doe een Gretzje:

34. Minka - SSEXM spotify:track:0LhBP4avxjNpBYnyGlR9Rm

27. Pip Blom - Keep It Together spotify:track:60DviYw4Xkmmph4iYqlwAu

Is al geweest toch?

Jij immer tektonische, tintelende, toonaangevende, tiet loze Titmeister

Dank voor je smakelijke power presentatie!

De winnaar is ook het type jazz dat ik goed kan hebben i.t.t. de muzak van Irreversible E. *Duikt weg voor een rotschop van de leider van deze sekte aerobag..........

Poek schreef:
Is al geweest toch?

Je hebt gelijk, toen ik zocht op Pip kreeg ik geen resultaten, maar nu op Blom wel...

Dan deze:
35. Wet Leg - Wet Dream spotify:track:6pjJUY0O4XgrYFGf9SwD7u

VladTheImpaler schreef:
(quote)

Je hebt gelijk, toen ik zocht op Pip kreeg ik geen resultaten, maar nu op Blom wel...
De zoekfunctie werkt maar vanaf 4 tekens.

36. Reinhard Vanbergen - Cosmic Silence spotify:track:4Q4PUd7ADZ8WjYYBtwzMJz

37. Lorna Shore - …And I Return To Nothingness

Even geen linkje beschikbaar.

38. Arca - Señorita

spotify:track:0mjDJiWmZ548y9EUnogCP1

39. Beach House - Over and Over

spotify:track:3QcSXM7cxDq64VzB904jqK

Dance Lover schreef:

De winnaar is ook het type jazz dat ik goed kan hebben i.t.t. de muzak van Irreversible E. *Duikt weg voor een rotschop van de leider van deze sekte aerobag..........

Komt omdat je nog niet consequent genoeg meespeelt om compleet gehersenspoeld te worden

Ik doe ook even een duit in het streetcredibilityhipsterzakje, 10 minuten lo-fi Mongoolse spacefunk:

40. Coldplay - Coloratura spotify:track:0jH7gF7KCk2Lom9gimaKms

Wie doet me wat? KOM DAN!

41. Miss Grit - Blonde spotify:track:7fkxcZrxF4DX2jSjsr2q1H

Johnny Marr schreef:
40. Coldplay - Coloratura spotify:track:0jH7gF7KCk2Lom9gimaKms

Wie doet me wat? KOM DAN!

https://static.invenglobal.com/upload/image/2021/02/18/i1613647977372661.jpeg

Ga jij maar bij dat Witte Trui gepeupel staan.

42. Big Thief - No Reason spotify:track:0V6whmxgRbeeJpijQXUbDN

43. Mitski - The Only Heartbreaker spotify:track:1YMGcCHQ4xkwiWXpGGXmkY

44. Patrick Shiroishi - To Kill a Wind-Up Bird spotify:track:4qr6Qg6Jn0rBQV70lpdyBS

Naar dit album heb ik de afgelopen tijd het meest geluisterd, laat ik daar dan maar een nummer van pakken.

Door Murakami geïnspireerde nummers hebben sowieso een streepje voor!

45. Tyshawn Sorey / King Britt - Untitled One spotify:track:6tmCj1UlVk0cXaaWJ7DDpK

Choconas schreef:

Ben er nu toevallig net in bezig, wat een feest om te lezen ‍♂️ Als het nummer even goed is dan staat mijn nummer 1 deze maand al vast

Zonder twijfel één van de indrukwekkendste boeken die ik ooit gelezen heb, genieten en verwonderen van kaft tot kaft. Veel plezier nog!

À propos: het is een goed nummer, maar nee, het kan zich toch niet meten met het meesterwerk van Murakami.

Choconas schreef:

Nu verwijst dit nummer natuurlijk niet slechts naar één, maar naar twee literaire meesterwerken. Ik deel overigens je mening over De Opwindvogelkronieken. Qua snobgehalte past ie ook goed bij de SvhJ-sekte

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar ik moet met enige schroom bekennen dat ik dat werk van Harper Lee nooit gelezen heb. De snob in mij is trouwens in opperste staat van paraatheid gebracht sinds ik zojuist las dat de Engelse vertaling die ik gelezen heb van ねじまき鳥クロニクル (Nejimakidori Kuronikuru), niet compleet is: er zijn hoofdstukken en paragrafen weggelaten om het aantal woorden enigszins te beperken. Dan had ik toch beter de Nederlandse vertaling (De Opwindvogelkronieken) kunnen lezen, omdat die wel in zijn geheel rechtstreeks vertaald is uit het Japans. Bon, misschien doe ik dat nog wel eens dan!

46 Muriel Grossmann- Happiness

Choconas schreef:
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar ik moet met enige schroom bekennen dat ik dat werk van Harper Lee nooit gelezen heb. De snob in mij is trouwens in opperste staat van paraatheid gebracht sinds ik zojuist las dat de Engelse vertaling die ik gelezen heb van ねじまき鳥クロニクル (Nejimakidori Kuronikuru), niet compleet is: er zijn hoofdstukken en paragrafen weggelaten om het aantal woorden enigszins te beperken. Dan had ik toch beter de Nederlandse vertaling (De Opwindvogelkronieken) kunnen lezen, omdat die wel in zijn geheel rechtstreeks vertaald is uit het Japans. Bon, misschien doe ik dat nog wel eens dan!

Ook een indrukwekkend boek trouwens, To Kill A Mockingbird! Svjh-leesclub oprichten? Eerste titel: Titmeister - het Muzieksnobistisch Manifest (oh wacht, die hebben we afgelopen finale allemaal mogen lezen)!

En oef, ik lees The Wind-Up Bird Chronicles in het Nederlands!

Dan zit je alvast goed! Misschien kan Titmeister ook de Beginselen van het Boekensnobisme vastleggen?

We mogen weer?

47. Parannoul - Insomnia spotify:track:5vn0niIskzTDMMF54ek52S

48. Snail Mail - Valentine spotify:track:1RcGoniZzjY3oOatGifYK1

Gast
geplaatst: vandaag om 12:24 uur

geplaatst: vandaag om 12:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.