Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juli 2022, 09:23 uur
EvilDrSmith schreef:
Zijn stem lijkt wel een computer, zo iel en snerpend is het bewerkt. Die uithalen: brrrrr!
Zijn stem lijkt wel een computer, zo iel en snerpend is het bewerkt. Die uithalen: brrrrr!
Moet wel gezegd dat hij ook live een computer is dan, want dan klinkt hij wonderwel haast exact hetzelfde. Volgens mij is hier net heel weinig aan bewerkt. Compressie?
0
geplaatst: 22 juli 2022, 11:56 uur
esteban schreef:
Moet wel gezegd dat hij ook live een computer is dan, want dan klinkt hij wonderwel haast exact hetzelfde. Volgens mij is hier net heel weinig aan bewerkt. Compressie?
Ik mag hopen voor hem dat er gesleuteld is aan zijn stem en/of aan de opname, want ik vind het een vreselijk stemgeluid. Bijna net zo erg als die van mijn (h)ex. Moet wel gezegd dat hij ook live een computer is dan, want dan klinkt hij wonderwel haast exact hetzelfde. Volgens mij is hier net heel weinig aan bewerkt. Compressie?

0
geplaatst: 22 juli 2022, 17:09 uur
Met 5,3 komt Calum niet aan een voldoende. Hij danst zich solo richting plek 858.
DJ Delmundo en Peran vormden samen Lick. In samenwerking met Kentucky Martha wisten zij 2 hits in de Nederlandse top 40 te scoren.
In 1997 wist Peran nog een mini hitje met DJ Jean te scoren.
Terug naar een Nederlands jaren 90 project:
1061. Lick featuring Kentucky Martha - Got to Move Your Body
[1994, #aw6, #hp20]
DJ Delmundo en Peran vormden samen Lick. In samenwerking met Kentucky Martha wisten zij 2 hits in de Nederlandse top 40 te scoren.
In 1997 wist Peran nog een mini hitje met DJ Jean te scoren.
Terug naar een Nederlands jaren 90 project:
1061. Lick featuring Kentucky Martha - Got to Move Your Body
[1994, #aw6, #hp20]
0
geplaatst: 22 juli 2022, 19:25 uur
Het is geen geheim dat ik een boontje heb voor dergelijke 90s muziek, maar deze vind ik flauw.
5
5
0
geplaatst: 22 juli 2022, 22:31 uur
In die mid jaren 90 liep ik tijdens mijn strooptochten in (tweedehands) platenzaken in Amsterdam altijd een rondje dat me ook langs de iT begaf. Zo'n gruwelijk intense hekel als ik aan die muziek had die daar werd gedraaid, zo heimelijk jaloers en bewonderend was ik op al die mooie vrouwen die daar halfnaakt dansten, welke uitbundig uitnodigend op de posters prijkten. Nee, dat had je niet bij metalconcerten.
Deze muziek luisterend en de clip bekijkend doen deze gedachte weer naar boven borrelen: toch geen spijt dat ik nooit een voet in die tent heb durven zetten.
4
Deze muziek luisterend en de clip bekijkend doen deze gedachte weer naar boven borrelen: toch geen spijt dat ik nooit een voet in die tent heb durven zetten.
4
0
geplaatst: 23 juli 2022, 16:35 uur
4,65 voor Lick en Martha, daarmee staan ze op plek 955.
Beetje vroeger dan gebruikelijk vandaag. En ach kom, we doen nog een Nederlands product.
Deze Nederlanders uit Ruinerwold maken vooral covers die vertaald worden naar het Nederlands. Soms zingen ze ook in hun eigen lokale dialect.
In 1998 scoorden zij hun enige hit in de Nederlandse Top 40.
1062. Titt'n - Ben Je Geil Of Wil Je een Koekje?
[1998, #aw11, #hp5]
Beetje vroeger dan gebruikelijk vandaag. En ach kom, we doen nog een Nederlands product.
Deze Nederlanders uit Ruinerwold maken vooral covers die vertaald worden naar het Nederlands. Soms zingen ze ook in hun eigen lokale dialect.
In 1998 scoorden zij hun enige hit in de Nederlandse Top 40.
1062. Titt'n - Ben Je Geil Of Wil Je een Koekje?
[1998, #aw11, #hp5]
1
geplaatst: 23 juli 2022, 19:35 uur
Niemand lijkt zich hier aan te willen wagen! 
Onderbroekenlol! Na 1 a 2 x horen, vond ik het destijds (en nu ook) wel weer genoeg.
4.5

Onderbroekenlol! Na 1 a 2 x horen, vond ik het destijds (en nu ook) wel weer genoeg.
4.5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.