Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2022, 20:38 uur
Robby Valentine: 6,3
The Lovin' Spoonful: 7,5
Plain White T's: 7,5
The Lovin' Spoonful: 7,5
Plain White T's: 7,5
0
geplaatst: 2 augustus 2022, 21:03 uur
Wow, van een throwback in de bovenkamer gesproken ...
Hey Yves Leterme, zeg gij zijt toch wel ne ferme,
Gebt gelachen daar in juni, maar nu is 't wel minder funny,
Leterme Yves, de Walen vinden u nen dief, en das ni lief.
Who knows, knows.
7.5
Who knows, knows.

7.5
2
geplaatst: 2 augustus 2022, 21:25 uur
Robby Valentine: 9
Is verdulleme het nummer waarbij ik voor het eerst met een meisje heb gedanst. Dit zorgt voor een bonus van 8,5 punt.
Lovin' Spoonful: 9
Dit vind ik echt een van de beste zomerhits ooit!
Plain White T's: 3,5
Dertien in een dozijn plakkerige middelmaat. Zou ook van Novastar kunnen zijn, die heeft daar ook patent op.
Is verdulleme het nummer waarbij ik voor het eerst met een meisje heb gedanst. Dit zorgt voor een bonus van 8,5 punt.
Lovin' Spoonful: 9
Dit vind ik echt een van de beste zomerhits ooit!
Plain White T's: 3,5
Dertien in een dozijn plakkerige middelmaat. Zou ook van Novastar kunnen zijn, die heeft daar ook patent op.
0
geplaatst: 2 augustus 2022, 21:28 uur
esteban schreef:
Who knows, knows
Amai was er nooit zelf opgekomen dat hier Nederlandstalige versie van was, maar nu ik de tekst lees hoor ik het wel ergens in mijn hoofd. Peter Van de Veire toch he?Hey Yves Leterme, zeg gij zijt toch wel ne ferme,
Who knows, knows
0
geplaatst: 2 augustus 2022, 21:45 uur
JoaMuse schreef:
(quote)
Amai was er nooit zelf opgekomen dat hier Nederlandstalige versie van was, maar nu ik de tekst lees hoor ik het wel ergens in mijn hoofd. Peter Van de Veire toch he? Inderdaad.
Elke ochtend groeide die song een beetje op StuBru. Toen VDV nog fris en grappig was.
Enfin, eigenlijk is het door de luisteraars gemaakt. 't Strafste is dat ik de tekst niet eens moest opzoeken, het is blijven hangen.
0
geplaatst: 3 augustus 2022, 11:15 uur
Ik krijg hier vooral een slap derde been van.
0,5
Verschrikkelijk kut dit. Maar dan ook echt heeel verschrikkelijk kut. Grootste sufkuttennummer ooit. Let je goed op, ArthurDZ?
O'Chi - 6,5 - lekker covertje toch? Geinig deuntje.
Demis Roussos - 7,5 - Bazendeuntje.
Robby Valentine - 1,1
The Lovin' Spoonful - 8,5
Shaky
5
geplaatst: 3 augustus 2022, 11:19 uur
2
geplaatst: 3 augustus 2022, 11:23 uur
Johnny Marr schreef:
Verschrikkelijk kut dit. Maar dan ook echt heeel verschrikkelijk kut. Grootste sufkuttennummer ooit. Let je goed op, ArthurDZ?
Hey there Johnny Marr what's it like in Zuurpruim City?
1
geplaatst: 3 augustus 2022, 17:16 uur
Eens, maar ik dacht: laat ik het voor de verandering eens beschaafd houden...
0
geplaatst: 3 augustus 2022, 17:27 uur
Schijnbaar flapperen de slap geworden lichaamsdelen ons hiervan om de oren en Hey There Delilah eindigt op plek 816 met een gemiddelde van 5,55.
De single van vandaag hoort bij de film Scrooged (Film, 1988) en werd uitgebracht al kerstsingle. Nou goed, een song is een song, ook in juli moet 'de kerstgedachte' kunnen.
Annie stond 4x in de Nederlandse Top 40 (zonder de noteringen met haar band) en Al stond er geen enkele keer solo in. We hebben hem al een keer als featuring voorbij zien komen, en nu dan in duet. Hiermee is Al uitgespeeld in dit topic.
1073. Annie Lennox & Al Green - Put a Little Love in Your Heart
[1988, #aw8, #hp13]
De single van vandaag hoort bij de film Scrooged (Film, 1988) en werd uitgebracht al kerstsingle. Nou goed, een song is een song, ook in juli moet 'de kerstgedachte' kunnen.
Annie stond 4x in de Nederlandse Top 40 (zonder de noteringen met haar band) en Al stond er geen enkele keer solo in. We hebben hem al een keer als featuring voorbij zien komen, en nu dan in duet. Hiermee is Al uitgespeeld in dit topic.
1073. Annie Lennox & Al Green - Put a Little Love in Your Heart
[1988, #aw8, #hp13]
0
geplaatst: 3 augustus 2022, 17:35 uur
1073. Annie Lennox & Al Green - Put a Little Love in Your Heart: 4,5
1072. Plain White T's - Hey There Delilah: 7,5
1072. Plain White T's - Hey There Delilah: 7,5
0
geplaatst: 3 augustus 2022, 18:13 uur
Wikipedia: "Al Green (Forrest City, Arkansas, 13 april 1946) is een Amerikaans gospel- en soulzanger en dominee. Hij is een van de populairste soulzangers aller tijden...", maar heeft dus nog nooit in zijn uppie in de Top40 gestaan?
Voorwaar een merkwaardige prestatie.
En staat-ie er dan eindelijk een keer in, met een zangeres die de zeldzame combinatie bezit van kortharig en toch aantrekkelijk, is het met zo'n kerstgedrocht. Geef mijn gedachte maar aan Fikkie. De fik erin.
4
Voorwaar een merkwaardige prestatie. En staat-ie er dan eindelijk een keer in, met een zangeres die de zeldzame combinatie bezit van kortharig en toch aantrekkelijk, is het met zo'n kerstgedrocht. Geef mijn gedachte maar aan Fikkie. De fik erin.
4
0
geplaatst: 3 augustus 2022, 21:00 uur
Jammer dat juist dit Al's bijdrage aan dit topic moet zijn.
6,5
6,5
0
geplaatst: 3 augustus 2022, 21:07 uur
Zeg dat Edgar18, hij heeft zoveel moois op zijn naam staan, maar blijkbaar niet interessant genoeg voor muziekkopend Nederland indertijd.
6
6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.